Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
autor: | Tomasz Szlendak |
wydawnictwo: | Czarna Owca |
wydanie: | wydanie 1, Warszawa |
data: | 25 sierpnia 2005 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 145 × 205 mm |
liczba stron: | 282 |
ISBN: | 978-83-6020708-6 |
Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co mają zakupy wspólnego z władzą? Gdzie występuje facecik-pasztecik? Dlaczego wiara w rycerza w lśniącej zbroi szkodzi kobiecemu zdrowiu?
Na sąsiedniej półce
-
[ książka, e-book ]Rozbieżne emancypacje. Przewodnik po prozie 1976-2020Przemysław Czapliński
-
[ książka ]Właściwy moment. Pół wieku z aparatemChris Niedenthal
-
[ książka, e-book ]Rozmowy o ludziach i pisaniuKazimierz Orłoś, Krzysztof Lisowski
-
[ książka, e-book ]King! AutobiografiaMuniek Staszczyk, Rafał Księżyk
-
[ książka, audiobook, e-book ]Służące do wszystkiegoJoanna Kuciel-Frydryszak
-
[ książka, audiobook ]Nie dajmy się podzielićSzymon Hołownia, Michał Kolanko
-
[ książka, e-book ]Koreańska sztuka szczęściaBarbara J. Zitwer
-
[ książka ]The New Yorker. Biografia pisma, które zmieniło AmerykęMichał Choiński
-
[ książka, e-book ]Osobliwość coraz bliżej. Kiedy połączymy się z AIRay Kurzweil
-
[ książka ]Osiecka. Rodzi się ptakKarolina Felberg
-
[ e-book ]VesticaŁukasz Maziewski, Michał Stachyra
-
[ e-book ]Nadzieja. Jak bezdomne psy uratowały mi życieNiall Harbison
LINKI SPONSOROWANE