Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
autor: | Tomasz Szlendak |
wydawnictwo: | Czarna Owca |
wydanie: | wydanie 1, Warszawa |
data: | 25 sierpnia 2005 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 145 × 205 mm |
liczba stron: | 282 |
ISBN: | 978-83-6020708-6 |
Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co mają zakupy wspólnego z władzą? Gdzie występuje facecik-pasztecik? Dlaczego wiara w rycerza w lśniącej zbroi szkodzi kobiecemu zdrowiu?
Na sąsiedniej półce
-
[ książka, e-book ]Lulla La PolacaAndrzej Szwan, Wiktor Krajewski
-
[ książka, e-book ]As. Wspomnienia legendarnego dowódcy Dywizjonu 303Witold Urbanowicz
-
[ książka, e-book ]Trzymaj się z dala, kochanie. Opowieść o miłości w Afryce WschodniejKonrad Piskała
-
[ książka ]ABBA. Melancholia undercoverJan Gradvall
-
[ książka ]Starzyński. Prezydent z pomnikaGrzegorz Piątek
-
[ książka ]Piekło sierocińca. Historia tajemniczych śmierci, zmowa milczenia i poszukiwanie sprawiedliwościChristine Kenneally
-
[ książka ]Krwawy kobalt. O tym, jak krew Kongijczyków zasila naszą codziennośćSiddharth Kara
-
[ książka, e-book ]Skarby Ziemi. Sześć surowców, które zadecydują o przetrwaniu naszej cywilizacjiEd Conway
-
[ książka ]Showman. Wołodymyr Zełenski i inwazja, która uczyniła go przywódcąSimon Shuster
-
[ e-book ]Agatha ChristieLucy Worsley
-
[ książka ]Pomiędzy. Historie osób niebinarnychRenata Kim
-
[ książka ]Seks i kłamstwa. Intymne życie kobiet w kraju arabskimLeila Slimani
LINKI SPONSOROWANE