Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
autor: | Tomasz Szlendak |
wydawnictwo: | Czarna Owca |
wydanie: | wydanie 1, Warszawa |
data: | 25 sierpnia 2005 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 145 × 205 mm |
liczba stron: | 282 |
ISBN: | 978-83-6020708-6 |
Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co mają zakupy wspólnego z władzą? Gdzie występuje facecik-pasztecik? Dlaczego wiara w rycerza w lśniącej zbroi szkodzi kobiecemu zdrowiu?
Na sąsiedniej półce
-
nowość[ książka ]Madonna. A rebel life. BiografiaMary Gabriel
-
nowość[ książka, audiobook ]Rekin z parku YoyogiJoanna Bator
-
nowość[ książka ]Bezsenność w TokioMarcin Bruczkowski
-
nowość[ książka, audiobook, e-book ]Boniecki. Rozmowy o życiuAdam Boniecki, Anna Goc
-
nowość[ książka ]Miłosz. BiografiaAndrzej Franaszek
-
nowość[ książka ]Ukrywałam Anne Frank. Wszystkie tajemnice ElisabethJoop van Wijk-Voskuijl
-
nowość[ książka ]Gangi IzraelaArtur Górski
-
nowość[ książka ]Jeden dzień z życia Abeda Salamy. ReportażNathan Thrall
-
nowość[ książka, e-book ]Odpowiedź HiobowiCarl Gustav Jung
-
nowość[ książka ]BruderferajnIwona Kienzler
-
nowość[ książka ]Ziemia Ulro. Przedmowa: Olga TokarczukMiłosz Czesław
-
nowość[ książka ]Wiktoria. Transpłciowość to nie wszystkoPiotr Jacoń
LINKI SPONSOROWANE