REKLAMA

Artykuł sponsorowany

Jak skutecznie wypromować biznes w Warszawie?

Jak skutecznie wypromować biznes w Warszawie?
źródło: Facebook/KAMAN marketing

Wypromowanie firmy i jej usług nie jest dziś łatwym zadaniem. Czasy, w których niewielka reklama w gazecie lokalnej dawała dziesiątki nowych klientów przedsiębiorcy wspominają z rozrzewnieniem. Dziś nie obędzie się bez współpracy z dobrze zorientowaną na rynku mediów agencją marketingową.

Prowadzenie biznesu działającego lokalnie, jak i online nigdy nie było sprawą łatwą. Przedsiębiorcy zarówno ci mali, jak ci średni często zmagają się z prozą życia codziennego a więc szalejącymi kosztami zatrudnienia, cenami materiałów i usług czy też z samym dość nierzadkim problemem skutecznego pozyskiwania klientów do których nie zawsze jest w łatwy sposób dotrzeć z odpowiednią ofertą. A jeśli nawet już takiego znajdziemy, to też niełatwo jest go utrzymać na dłużej, gdyż często konkurencja najzwyczajniej w świecie go "podbiera" oferując mu korzystniejsze warunki lub przekonując, że oferowane usługi lub towary są lepszej jakości a nawet w niższej cenie.

A może postaw na... marketing?

Problemem dla wielu firm może być też "kulejący" marketing. Nie od dziś po świecie biznesowego sukcesu krąży nieco oklepany slogan "reklama dźwignią handlu", jednak jakby na to spojrzeć nieco chłodniejszym okiem - tak faktycznie jest. W tej dziedzinie małe i średnie firmy działają często po omacku reklamując swoje produkty i sługi samodzielnie najczęściej na portalach społecznościowych. Taka forma reklamy jest często wręcz niezauważalna gdyż nasze posty mające za zadanie zareklamować produkt z którym chcemy wyjść do klienta najzwyczajniej giną w całym gąszczu innych podobnych reklam, które są przez użytkowników np. Facebooka traktowane jako wysyp zwykłego spamu. Ogłoszenia są też często słabo wyróżniające się od pozostałych, pozbawione ciekawej zajawki, nudne w odbiorze czy po prostu merytorycznie słabe. Przedsiębiorca zatem traci jedynie czas a często nawet pieniądze, które zapłaci portalowi za wyróżnienie swojego posta. Dlatego dobrze jest rozważyć współpracę z agencja marketingowa Warszawa, której zadaniem będzie wsparcie rozwoju firm i osiąganie celów biznesowych poprzez kompleksową obsługę marketingową opartą na mierzalnych rezultatach oraz uczciwych, transparentnych warunkach współpracy. Co to oznacza?

Marketingowcy w akcji

Specjaliści od marketingu, którzy działają w branży od lat, nie zaoferują Ci "100% zwrotu z inwestycji", "pewnego zysku", zostania milionerem w 7 prostych krokach oraz gruszek na wierzbie, że w 2 lata obsługiwana przez nich firma będzie drugim Amazonem. Zamiast tego stawiane są realistyczne cele dla firm ustalone w oparciu o analizę, mierzalne rezultaty i model współpracy, który sprawdził się już w wielu firmach. Oczywiście przedsiębiorcy mogą najpierw iść na kurs marketingu internetowego, zdobywać wiedzę i małymi kroczkami walczyć o swoją pozycję w branży. Jednak mogą też od razu przejść do skutecznego działania i we współpracy z praktykami, przyspieszając w ten sposób proces rozwoju marki. Specjaliści pomogą przedsiębiorcy w ustaleniu i dobraniu dla niego najlepszej strategii marketingowej, pomogą również w tworzeniu atrakcyjnych stron internetowych, w produkcji zdjęć i filmów reklamowych, obsłudze graficznej brandingu, a także w widocznym i atrakcyjnym dla wielu potencjalnych klientów funkcjonowaniu w mediach społecznościowych.
JR


Chcesz przekazać coś więcej, poprawić SEO swojej strony?

REKLAMA