Forum › Białołęka
Zmiany w komunikacji autobusowej na Tarchominie
# peciak 19.05.2008 08:37 |
|
Warto się zapoznać:
http://www.ztm.waw.pl/tarchomin2008.php |
# siekierka kurpiowska 20.05.2008 06:57 |
|
Kto z władców mieszka przy pl.Wilsona?
Najpierw blokada budowy mostu, teraz zmniejszenie ilości autobusów, które tam jeżdżą. Za chwilę zażyczy sobie przeniesienia tunelu metra. Może będzie skuteczniejszy od naszych radnych i przerzuci je na drugą stronę Wisły? |
# Tom11 21.05.2008 10:03 |
|
Jadąc rano do metra na Marymont bedzie z pewnoscia szybciej, bo sie nie stoi w korku na Wisłostradzie. Ponadto łatwiej zająć miejsce siedzące w Metrze. Sam tak robie, tj zamiast E-4 jade 516 (nie stoi w korku na Świderskiej) do konwaliowej, a stamtąd 508 jub 510 lub 511.
A na Tarchomi to się zobaczy, co się bedzie działo na Trasie Toruńskiej - tu może być gorzej ;) Ciekawy ten myk z E-8, no i E-4 powinno jechać krócej, bo bedzie mniej przystanków. |
# spani 21.05.2008 18:14 |
|
Ja wysłałam im takie uwagi:
Cieszę się, że mieszkańcy dojeżdżający do metra będą mieli ułatwione połączenie. Wydaje mi się jednak, że mieszkańcy dojeżdżający na Pragę, Targówek i Grochów zostaną pozbawieni cennych połączeń. (...) Mam wrażenie, że likwidacja 101 na tej trasie spowoduje sytuację podobną do tej, która jest w tej chwili w E4. A nie zapowiedzieli Państwo zwiększenia częstotliwości kursowania ani 509, ani tramwajów z Żerania na Rondo Starzyńskiego. Poza tym, w tej chwili żaden z tych tramwajów nie jedzie na Wiatraczną, co mnoży ilość przesiadek w tym kierunku i powoduje zwiększenie czasu dojazdu dwukrotnie. W tej chwili zarówno 101, 144, jak i 509 są zawsze pełne ludzi, a jeżdżę o różnych porach dnia i obawiam się co będzie jak te planowane zmiany wejdą w życie. A 144 ma kursować aż co 20 min... A poza tym dojeżdża tylko do Dw. Wschodniego, co wymusza przesiadkę na obleganym węźle komunikacyjnym - Dw. Wileńskim. Ponadto na Tarchominie będzie stawał na przeciwległym rogu skrzyżowania niż 509, co spowoduje wzrost zagrożenia spowodowania wypadków przez pasażerów próbujących złapać albo 144, albo 509. Rozumiem, że w ten sposób 144 omija rondo przy ul.Obrazkowej, ale to może dać 509 na ten sam przystanek? Do tego dochodzi zmiana trasy 503, które często było "ostatnią deską ratunku" by sprawnie dotrzeć na Rondo Starzyńskiego i przesiąść się w tramwaj. Ten autobus jest zawsze pełen studentów, nie wyobrażam sobie jaki ścisk będzie gdy będą nim jechać ludzie także do metra... I jak to się ma do remontu Mostu Grota? To obciąża dodatkowo tę trasę. Do metra będzie dojeżdżać i tak duża ilość autobusów. Poza tym nie wydaje mi się, żeby połączenie z pl. Wilsona było takie istotne, skoro to tylko przystanek od Marymontu. |
# eryk 22.05.2008 14:03 |
|
ZTM pisze : " ułatwią komunikację m.in. mieszkańcom Tarchomina, którzy zyskają lepszy dojazd do metra a także do tramwajów na ul. Jagiellońskiej."
Wg. tego projektu, nie dojedziemy do tramwajów linią 101 i 503, a w zamian będzie 144 z żenująca częstotliwością 20 min. I to ma być ten lepszy dojazd do tramwajów? Polegający na zabraniu 2 linii i zastąpieniu ich jedną z okrojoną częstotliwością? Powinno raczej być "...polegającą na pogorszeniu dojazdów do tramwajów..." |
Matka_Sławka_z_Gdańska 22.05.2008 17:48 |
|
... a po osiedlu jezdzi jaks linia autobusowa Z-1 !? Czyzby tramwaje nie chodzily ?
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.