Forum › Białołęka
# Aaa 24.11.2021 08:34 |
|
Czaskosia prawie jak Glapiński i Pinokio
|
# Czytelnik 24.11.2021 08:49 |
|
#Aaa napisał(a) 24.11.2021 08:34 Czaskosia prawie jak Glapiński i Pinokio Inwestycja jest konieczna, gdzieś trzeba trzymać nowe tramwaje. Po co ten idiotyczny hejt? Zwal sobie, to może trochę frustracja przejdzie. |
# Elzar 24.11.2021 10:24 |
|
Bardzo cieszy w końcu jakaś pozytywna inwestycja na Białołęce. Cena zwala z nóg, doprawdy czegokolwiek miasto nie robi to kosztuje takie pieniądze że głowa mała, ale zakładam mimo wszystko, że ktoś nad tym panuje. Do pełni szczęścia brakuje mi informacji w jaki sposób miasto zabezpieczy alternatywny dojazd do zajezdni, wszak powinny być dwa na wypadek awarii czy remontu. Ideałem byłoby pociągnięcie torów dalej na północ przez kanał i zupełnie nowa linia po trasie nieistniejącej jeszcze mostu północnego, połączonej z Tarchominem i zieloną Białołęką. W dzielnicy byłoby to zupełnie nowe otwarcie transportu publicznego i infrastruktury drogowej.
|
# Joe09 24.11.2021 11:52 |
|
Takie duże przetargi są kontrolowane przez Urząd Zamówień Publicznych. Po prostu tak podrożała stal, materiały budowlane, robocizna... Nie bez wpływu na cenę ma również niepewność co do sytuacji w kraju rządzonym przez obecnych bandytów.
|
# wykolejnica wąskotorowa 24.11.2021 14:24 |
|
#Czytelnik napisał(a) 24.11.2021 08:49 Nowe tramwaje nie powinny wymagać codziennego serwisowania , więc mogłyby być myte i sprzątane w małych zajezdniach przy pętlach , a tak będą pokonywały dziennie kilkanaście kilometrów na trasę i przy zjeździe .Inwestycja jest konieczna, gdzieś trzeba trzymać nowe tramwaje. Po co ten idiotyczny hejt? Zwal sobie, to może trochę frustracja przejdzie. |
# Xyz 24.11.2021 15:39 |
|
#Joe09 napisał(a) 24.11.2021 11:52 Czytaj człowieku że zrozumieniem. Stal itp podrożały ale nie tyle by uzasadnialo to prawie 2 razy wyższa cenę niż we Wrocławiu. Autor wskazał na nowinki techniczne i standard ekologiczny.Takie duże przetargi są kontrolowane przez Urząd Zamówień Publicznych. Po prostu tak podrożała stal, materiały budowlane, robocizna... Nie bez wpływu na cenę ma również niepewność co do sytuacji w kraju rządzonym przez obecnych bandytów. |
# Xyz 24.11.2021 15:45 |
|
#wykolejnica wąskotorowa napisał(a) 24.11.2021 14:24 To interesujące co napisałeś. W takim razie może być tak że zapłacimy grube miliony za ekologiczne rozwiązania w nowej zajezdni ale bilans ekologiczny wyjdzie na zero bo z drugiej strony będą puste tramwaje jeździć do i z zajezdni zużywając m.in. energięNowe tramwaje nie powinny wymagać codziennego serwisowania , więc mogłyby być myte i sprzątane w małych zajezdniach przy pętlach , a tak będą pokonywały dziennie kilkanaście kilometrów na trasę i przy zjeździe . |
# Czytelnik 24.11.2021 16:22 |
|
To tylko potwierdza, że transport tramwajami jest wolny, hałaśliwy, sprzyjający wypadkom drogowym, wrażliwy na awarie, blokujący całe dzielnice przy awariach i przede wszystkim jest bardzo drogi. Lepsze byłyby autobusy elektryczne, a nawet wyśmiewane trolejbusy.
|
# Elzar 25.11.2021 08:41 |
|
#Czytelnik napisał(a) 24.11.2021 16:22 Przydałoby się jakieś studium na ten temat, bo chyba faktycznie tak jest. Swojego czasu widziałem jakiś dokument w którym właśnie komunikacja autobusowa była po prostu znacznie tańsza a dodatkowo w razie awarii i remontów - bardzo elastyczna. Jednak w tymże dokumencie (niestety nie pamiętam nazwy) tramwaje miały swoją niszę, jednak chodziło o te szybkie tramwaje co mają naprawdę wydzielone, bezkolizyjne torowiska i wożą ludzi na dłuższe odległości.To tylko potwierdza, że transport tramwajami jest wolny, hałaśliwy, sprzyjający wypadkom drogowym, wrażliwy na awarie, blokujący całe dzielnice przy awariach i przede wszystkim jest bardzo drogi. Lepsze byłyby autobusy elektryczne, a nawet wyśmiewane trolejbusy. |
# 700mln w błoto 27.11.2021 15:05 |
|
Przedłużcie tą linię za Płochocińską za te 700mln. Kilka przystanków zróbcie po drugiej stronie płochocińskiej.
Czy to tak trudno wymyślić? |
# Wicu 29.11.2021 11:02 |
|
#Czytelnik napisał(a) 24.11.2021 08:49 Inwestycja jest konieczna, gdzieś trzeba trzymać nowe tramwaje. Po co ten idiotyczny hejt? Zwal sobie, to może trochę frustracja przejdzie. Łatwowierny mikrocefalu. PiS odcina od kasy platformersów wszędzie gdzie się da. Jakoś na struktury kasę publiczną wyciągać trzeba. Wyciągano wieloma drogami, zostało teraz tylko kilka. Więc trzeba podrożyć inwestycje, aby wyszło na to samo. Kasa się kończy więc się spieszy. Rozumiesz mikrocefalu? |
# Wicu 29.11.2021 11:08 |
|
#Elzar napisał(a) 24.11.2021 10:24 Bardzo cieszy w końcu jakaś pozytywna inwestycja na Białołęce. Cena zwala z nóg, doprawdy czegokolwiek miasto nie robi to kosztuje takie pieniądze że głowa mała, ale zakładam mimo wszystko, że ktoś nad tym panuje. Do pełni szczęścia brakuje mi informacji w jaki sposób miasto zabezpieczy alternatywny dojazd do zajezdni, wszak powinny być dwa na wypadek awarii czy remontu. Ideałem byłoby pociągnięcie torów dalej na północ przez kanał i zupełnie nowa linia po trasie nieistniejącej jeszcze mostu północnego, połączonej z Tarchominem i zieloną Białołęką. W dzielnicy byłoby to zupełnie nowe otwarcie transportu publicznego i infrastruktury drogowej. Kolejny mikrocefalu. Jest to inwestycja nic nie wnosząca dla szeregowego mieszkańca, a obciążająca budżet. Finał tego taki, że potem takim mikrocefalom powiedzą odmawiając budowy metra, że dostaliście 700 mln na zajezdnię i wyczerpano budżet dla dzielnicy. Rozumiesz mikrocefalu? |
# Elzar 29.11.2021 12:14 |
|
#Wicu napisał(a) 29.11.2021 11:08 Widzę, że pojęcia medyczne Ci imponują, ale chyba nie do końca je rozumiesz. Oczywiście ze strony Ratusza brakuje informacji odnośnie strategii rozwoju transportu dzielnicy, ale też ten sam Ratusz pokazał wielokrotnie, że strategia nawet jak jest, to i tak radni głosują od inwestycji do inwestycji co ma czasem fatalne skutki. W tym kontekście każda inwestycja, która daje jakąś koncentrację transportu publicznego w dzielnicy jest pożądana, szczególnie że właśnie taka zajezdnia zwyczajnie musi mieć alternatywne połączenie z resztą infrastruktury. Daje to jakąś nadzieję na pociągnięcie torów przez kanał i później na zachód do Modlińskiej. Na metro nie liczyłbym nigdy, choć może jakimś cudem kiedyś sam Tarchomin podłączony będzie.Kolejny mikrocefalu. Jest to inwestycja nic nie wnosząca dla szeregowego mieszkańca, a obciążająca budżet. Finał tego taki, że potem takim mikrocefalom powiedzą odmawiając budowy metra, że dostaliście 700 mln na zajezdnię i wyczerpano budżet dla dzielnicy. Rozumiesz mikrocefalu? |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Znajdź swoje wakacje
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.