REKLAMA

bck bal u pana kleksa 1bck bal u pana kleksa 2bck bal u pana kleksa 0
Forum › Wola

REKLAMA

moje bielany 2moje bielany 0

# Tomasz

14.05.2015 12:25

Jakoś ja w tym miejscu nie widzę pieszych, to można powiedzieć jest odludzie dla ruchu pieszego.
Mój blog:
http://film-korporacyjny.com.pl

# ze szwedzkich górek

15.05.2015 16:17

Dawniej tramwaje (linie 10 i 34) jeździły po torach na ulicy Kasprzaka i Nowo-Bema (obecnie Prymasa Tysiąclecia) i Wolską.
Jeszcze dawniej od Wolskiej była odnoga tramwajowa na ulicy Bema.
Ponieważ brak miejsca na Prymasa Tysiąclecia nie pozwala obecnie na torowisko tramwajowe można kompromisowo po odbudowaniu trakcji przeprowadzić tramwaje ulicami Kasprzaka i Bema do Wolskiej.

# żelazna

19.05.2015 11:33

"tramwajarze wybrali opcję, w której tramwaje z Wolskiej i Kasprzaka będą zjeżdżać do istniejącego już tunelu, w którym znajdą się przystanki Reduta Wolska (pasażerowie dojdą do nich przejściami podziemnymi, które wyposażone zostaną w rampy dla wózków)."
No dzięki... Przejścia podziemne to przekleństwo dla pasażerów starszych, z bagażami i wózkami; mają uzasadnienie tylko w centrum. Dalej od niego - im mniej ich tym lepiej.
=> zeszwedzkichgórek
"Ponieważ brak miejsca na Prymasa Tysiąclecia nie pozwala obecnie na torowisko tramwajowe można kompromisowo po odbudowaniu trakcji przeprowadzić tramwaje ulicami Kasprzaka i Bema do Wolskiej. "
Na Bema zdecydowanie za ciasno. Kiedyś faktycznie jeździły tamtędy tramwaje, nawet była prowizoryczna pętla przy Wolskiej ale nie było tam właściwie ruchu samochodowego.
Po prostu: puścić tramwaj od Kasprzaka przez ul. Ordona do Wolskiej a zostawić wszystko przy Reducie tak jak jest.

REKLAMA

san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 2san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 0

# Michu

23.05.2015 11:39

Pamiętam, że gdy budowano estakadę Trasy Prymasa w latach 80-tych mówiono, iż filary wiaduktów zostały zaprojektowane tak, aby można było tamtędy przywrócić ruch tramwajów od Kasprzaka do Wolskiej. Teraz okazuje się, że tam nie ma miejsca na tramwaje. Poprowadzenie torów w wykopie i podziemny przystanek z systemem ramp dla niepełnosprawnych to zupełnie zbędny ogromny koszt, tym bardziej, że pasażerowie pojawiają się tam dwa razy do roku. No i dodatkowe zamieszanie w układzie drogowym. Paranoja?
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

smaki zycia 2024-09-03 3smaki zycia 2024-09-03 0
Kup bilet

REKLAMA

cemat box 1cemat box 2cemat box 0

Najnowsze informacje na TuWola

REKLAMA

bck warsztaty artystyczne 2bck warsztaty artystyczne 0

REKLAMA

atal 002 2atal 002 0

REKLAMA

biedronka 016 3

REKLAMA

bck smartfon 1bck smartfon 2bck smartfon 0

REKLAMA

bck lubie wracac 3bck lubie wracac 0

REKLAMA

refleks chlodnictwo 2024-11-21 1refleks chlodnictwo 2024-11-21 2refleks chlodnictwo 2024-11-21 0

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025
Lato 2025