Forum › Białołęka
cycu 07.03.2017 00:09 |
|
Skoro problem dotyczy Młocin, to czemu jest przedstawiany na stronie Białołęki ?
Jakieś ukryte pragnienia, czy może problemy z dzieciństwa. A może bolało ? A wie Pan czemu tramwaj zakręcowywuje ? Bo się szyny wygły.... Gdzie chce Pan powiększyć zajezdnię, jakie nakładki, jaki zły układ torów tramwajowych ? Jakieś chore pytania i totalne bzdury... A wiesz chociaż co to są obostrzenia, przepisy p-poż, ewakuacyjne, itp ... Na podstawie ścieżki wydeptanej przez ludzi oceniasz błędy konstrukcyjne? Chore.... Albo - ,, Za krótki przystanek powoduje poranne korki na torach'' - przecież 30 metrów za przystankiem są światła i 3 pasmowa ulica, to i tak tramwaje musiałyby stać tam w korku .... jakieś majaczenie czy mataczenie. |
jerzy 07.03.2017 09:45 |
|
Jeśli nawet autor artykułu wykazał się niepełną znajomością tematu można mu to pokazać w inny sposób.
|
drugastrona 08.03.2017 09:12 |
|
Jakiś problem ewidentnie jest i pojawił się po zwiększeniu taktu tramwajów od nas. Do tej pory wszystko grało. Może gdzieś za długo czekają na światłach/rozjazdach? Może po prostu przepustowość pętli Młociny jest za mała? Mam pomysł do rozważenia przez odpowiedzialnych urzędników - podwójne składy. Zmniejszyć takt do np. 6 czy 5 minut (z dodatkowym tramwajem oczywiście z pętli Tarchomin Kościelny), ale niech jeżdżą podwójne składy. Wtedy taki pociąg przejeżdża jako całość przez światła/rozjazd, przyjeżdża na przystanek i zabiera pasażerów, wjeżdża na pętlę i zostawia pasażerów. Pytanie do kumatych z TW/ZTM: czy nasze przystanki na pewno są wystarczająco długie i czy peron na pętli Młociny jest wystarczająco długi.
|
Meggg 08.03.2017 09:45 |
|
cycu napisał 07.03.2017 00:09 Skoro problem dotyczy Młocin, to czemu jest przedstawiany na stronie Białołęki ? Jakieś ukryte pragnienia, czy może problemy z dzieciństwa. A może bolało ? A wie Pan czemu tramwaj zakręcowywuje ? Bo się szyny wygły.... Gdzie chce Pan powiększyć zajezdnię, jakie nakładki, jaki zły układ torów tramwajowych ? Jakieś chore pytania i totalne bzdury... A wiesz chociaż co to są obostrzenia, przepisy p-poż, ewakuacyjne, itp ... Na podstawie ścieżki wydeptanej przez ludzi oceniasz błędy konstrukcyjne? Chore.... Albo - ,, Za krótki przystanek powoduje poranne korki na torach'' - przecież 30 metrów za przystankiem są światła i 3 pasmowa ulica, to i tak tramwaje musiałyby stać tam w korku .... jakieś majaczenie czy mataczenie. Jak sie przez cały czas pisało ze jest super super, wielki sukces, krytykowalo ludzi majacych watpliwosci, pisalo o 14 minutach przejazdu ze to super pewne, no to trzeba teraz wybrnąc z robienia z ludzi balona. :) |
tarantula01 14.03.2017 07:45 |
|
Przy obecnym peronie, na którym zatrzymuje się tramwaj nr 2 nie miał być peronem przesiadkowym - tak jak teraz. Tramwaj 2 miał zatrzymywać się na peronie 7 i 8. I już przy oddawaniu do użytku pętli Młociny pisałem do ZTMu o potencjalnych problemach, które się pojawią. Efekt był żaden. Do czasu przedłużenia linii 2 na Tarchomin - wtedy nagle ZTM zaczął szukać rozwiązania i tramwaj 2 zaczął zatrzymywać się przy obecnym peronie. Jednak do ZTMu dalej http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3ztm/ztm-mlociny151103przerobki.pdf, że to rozwiązanie nie będzie spełniać swojej funkcji, gdy zwiększy się kursowanie tramwaju nr 2 i napisałem, jak bez przebudowy węzła (co wymaga sporych nakładów) można problem rozwiązać. ZTM dalej twierdził, że będzie dobrze. W pierwszej połowie 2016 r. jeszcze 2-krotnie ponowiłem wnioski i zbijałem argumentację ZTMu. ZTM pozostał nieugięty. Widać lubi testować niezadowolenie pasażerów.
Teraz znów urzędnicy będą szukać rozwiązania po czasie. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 14.03.2017 07:45 |
|
Przy obecnym peronie, na którym zatrzymuje się tramwaj nr 2 nie miał być peronem przesiadkowym - tak jak teraz. Tramwaj 2 miał zatrzymywać się na peronie 7 i 8. I już przy oddawaniu do użytku pętli Młociny pisałem do ZTMu o potencjalnych problemach, które się pojawią. Efekt był żaden. Do czasu przedłużenia linii 2 na Tarchomin - wtedy nagle ZTM zaczął szukać rozwiązania i tramwaj 2 zaczął zatrzymywać się przy obecnym peronie. Jednak do ZTMu dalej http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3ztm/ztm-mlociny151103przerobki.pdf, że to rozwiązanie nie będzie spełniać swojej funkcji, gdy zwiększy się kursowanie tramwaju nr 2 i napisałem, jak bez przebudowy węzła (co wymaga sporych nakładów) można problem rozwiązać. ZTM dalej twierdził, że będzie dobrze. W pierwszej połowie 2016 r. jeszcze 2-krotnie ponowiłem wnioski i zbijałem argumentację ZTMu. ZTM pozostał nieugięty. Widać lubi testować niezadowolenie pasażerów.
Teraz znów urzędnicy będą szukać rozwiązania po czasie. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.