# lolooo 25.11.2021 17:52 |
|
Nie ma sensu inwestować w Derby i okolice, to jest już stracony rejon, za 20 lat jak kredyty zostaną pospłacane, to te mieszkania będą niewiele warte ze względu na fatalną urbanistykę i układ przypominający wielką pogrodzoną wiochę, a nie miejskie osiedle mieszkaniowe z miejskimi wygodami.
|
drugastrona 25.11.2021 18:09 |
|
Błędne koło. Mieszkańcy Warszawy jęczą, że "zabudowują" i "betonują". Płaczą, że bloki nie powinny stać ściana w ścianę. Zagęszczanie zabudowy jest złe. Likwidacja ogródków działkowych w centrum i przy metrze jest złe. Likwidacja fabryk i baraków jest zła. Budowanie na polach kapusty z dala od centrum też jest zła, chociaż gdzie miały powstawać nowe bloki, jeżeli działki muszą zostać a zagęszczanie zabudowy bliżej centrum jest złe? Warszawa jest bardzo luźno zabudowanym miastem, koszmarnie rozwleczonym. I można po prostu udawać, że Derby nie istnieją, jasne, ale potem nie ma co płakać, że tysiące samochodów z tamtych bloków codziennie korkują warszawskie ulice. Tramwaj trzeba tam dociągnąć - szkoda tylko, że nie ma na to pieniędzy. Kolejne pytanie, ile procent mieszkańców tamtej części Białołęki w ogóle płaci podatki w Warszawie.
|
# Warszawak 25.11.2021 18:25 |
|
Kolejność jest prawidłowa. Dlaczego jakieś wypierdziszewo na Białołęce, które powstało na półdziko ma mieć tramwaj szybciej niż stare dzielnice jak Wilanów czy Gocław? Niech czekają na swoja kolej.
Warszawa kończy się na S8. |
Taltos2 25.11.2021 18:27 |
|
Linia na ZB ma duży sens z kilku powodów. A najważniejszym jest ekonomia, jej wybudowanie spowoduje pełne wykorzystanie możliwości II linii metra. Po pierwsze, szybki dojazd z Derb (osiedle na kilkanaście tysięcy mieszkańców, a wciąż budowane są nowe) do stacji M Kondratowicza. Wzdłuż S8 możliwość wybudowania parkingów P&R, z których tramwaj szybko zabrałby kierowców zapychających dziś S8 - też szybko do metra. Przy istniejącym przebiegu II linii nie ma fizycznie możliwości zbudowania parkingów dla kierowców spoza Targówka i Bródna. Już dziś, gdy na S8 wypadek, przejazd Głębocką do Wincentego zajmuje kilkanaście minut. A tak będzie codziennie po otwarciu końcówki II linii, bo to najbliższy dojazd z S8
|
# Czytelnik 25.11.2021 18:36 |
|
Mieszkańcy ZB tak naprawdę powinni się cieszyć, że nie będą mieli tramwaju - zostaną im autobusy - będzie ciszej, szybciej i bezpieczniej.
|
Taltos2 25.11.2021 18:44 |
|
Warszawa kończy się na S8.
Kolejny internetowy geniusz, który na geografię nie chodził i nie wie, jak plan Warszawy wygląda. O ile Gocław faktycznie od dawna zasługuje na metro (bardziej niż Chrzanów np.) czy tramwaj (pytanie jedynie, czy dwie inwestycje naraz są uzasadnione), o tyle Wilanów za Pałacem to tak samo stażowo młode osiedle na byłych polach kapusty. A infrastrukturę buduje się tam, gdzie są duże skupiska ludzkie i generowane przez nie potrzeby. |
# mtirala 25.11.2021 19:56 |
|
Ratusz, cała ta POwska ekipa nie znosi prawej części W-wy, a juz Białołęki szczególnie. HGW wrzuciła coś 400mln+ w stadion Legii, a później biadoliła, że nie ma kasy na cokolwiek w Białołęce. To jej ekipa wymyśłiła kretyńską podwójną stację metra Stadion - z przesiadką, to ta ekipa odrzuciła pomysł zbudowania hubu komunikacyjnego (i ostatniej stacji metra) na skrzyżowaniu Głębockiej i S8. Trzaskowski powiela fundamentalnie złe koncepcje III linii. Nie ma gość zupełnie czasu na W-wę.
Piszę to jako rozwścieczony wyborca PO, bo czuję się w potrzasku. Z mojego punktu widzenia PO robi za dużo dużych, fundamentalnych błędów. Jednocześnie wiem, że jak zagłosuję na PiS będzie tylko gorzej. Mam kurcze przestać chodzić na wybory? Jaka jest alternatywa? Czy da się odpolitycznić wybory w W-wie? |
# rada 25.11.2021 20:03 |
|
Podpowiem urzędasom za darmo. W miejscu, w którym miałaby być linia tramwajowa można zbudować drogę wyłącznie dla autobusów (bez taxi, elektryków czy rowerów). A jak za 30 lat będzie kasa wówczas będą tylko do położenia szyny i trakcja. O ile wcześniej PL nie wykończą pisowskie zbiry...
|
# Wilfrid 25.11.2021 20:35 |
|
Luzik. Jakoś na Bródno dojedziemy a tam już przesiadka w metro. Bródno zamieni się w jeden olbrzymi Park&Ride.
|
# Elzar 25.11.2021 21:05 |
|
Ręce i nogi opadają. Aspirujemy do Europy, niby Stolica 37mln państwa a fakty mówią same za siebie, miasto nie nadąża za deweloperami i jest głęboko w tyle z infrastrukturą. Na nic nie ma kasy, nic się nie da, nic nie opłaca. Oczywiście jest lepiej niż w Uzbekistanie, ale z perspektywy tych 40-stu kilku lat życia z jednej strony Warszawa zmieniła się bardzo na plus, ale i na minus. Na plus to właściwie prywatne inwestycje, nowoczesne centrum z biurowcami, galerie handlowe, itp. Na minus niestety to co robi miasto, czyli złe uchwalanie planów zagospodarowania (albo brak planów), brak inwestycji w infrastrukturę, transport publiczny, źle lokalizowane kluczowe inwestycje. Mamy w tej materii dużo do nadrobienia. Szkoda, że na starość to się będę wolał stąd wyprowadzić... właściwie już o tym myślę, bo jak dojazd do pracy zjada mi 2h dziennie to mi się niedobrze robi.
|
# zdrt 25.11.2021 21:16 |
|
Ta inia na ZB jest taką samą kiełbasą wyborczą jak poprzednio metro na ZB...
|
# pykpyk 25.11.2021 21:55 |
|
A gdzie dawniejsze trolejbusy, czy muszą być koniecznie szyny, których jak widać budowa idzie opornie?
Ciekawe jak inne miasta radzą sobie z budową infrastruktury tramwajowej, czy tylko w stolicy taka "patologia" panuje w tym zakresie. Przykłady: Najpierw rozbierają linie tramwajowe, a za kilkanaście lat w to samo miejsce budują (Kasprzaka). Podobno nowe tramwaje nie mieściły się i perony trzeba było przebudowywać, to spryciarze, że nikt tego wcześniej nie sprawdził - pełna profesja i prawidłowe planowanie. Och wizjonerzy Bez unijnych dotacji Warszawa z czasem by się rozpadła z tego wynika, nie stać miasta. Nie jest w miarę samowystarczające. Stąd szukanie kasy i dojenie mieszkańców: opłaty za śmieci - kombinacje i gimnastyka jak maksymalnie wyczyścić kieszenie mieszkańców, strefy parkingowe itp. Następna ekipa obudzi się z potężnym długiem do spłacenia. Po co komu tak kładka pieszo-rowerowa w tym momencie za grubą kasę. A dalej ograniczyć liczbę urzędników bezsilnych w swoim działaniu a nie budować pałace czy wynajmować wieżowce całe na wydziały urzędu miasta (to już przegięcie). Trochę się zaoszczędzi to może na jakiś nędzny odcinek linii tramwajowej wystarczy. A co naiwni ludzie gładko łykają kiełbasy i szynki wyborcze, a potem bóle głowy i brzucha... |
# Marian 25.11.2021 22:31 |
|
Bardzo dobrze. Może w końcu zmadrzeją te ludzie i przestaną głosować na peło. Zamiast tramwaju Czask wam kładke przez Wisłe zrobi.
|
# Piotr W. 26.11.2021 08:25 |
|
Biadoliny zamiast wywalić towarzystwo Trzaskowskiego i jego samego podczas kolejnych wyborów.. Mamy tych samych ćmokow od wielu lat w urzędzie to chcecie żeby coś się sami zmieniło ? Kompletnie nie rozumieją potrzeb a ludzie wciąż na nich głosują. Sami sobie winni są.
|
# Warszawiak od x pokoleń 26.11.2021 10:04 |
|
Nowoprzybyli ,,Warszawiacy " ktoś tego pajaca i jego Bizantyjski dwór wybrał .I niech Wam jeszcze strefy płatnego parkowania załatwi. Bo każda pusta .
|
drugastrona 26.11.2021 10:57 |
|
#mtirala napisał(a) 25.11.2021 19:56 Ratusz, cała ta POwska ekipa nie znosi prawej części W-wy, a juz Białołęki szczególnie. HGW wrzuciła coś 400mln+ w stadion Legii, a później biadoliła, że nie ma kasy na cokolwiek w Białołęce. To jej ekipa wymyśłiła kretyńską podwójną stację metra Stadion - z przesiadką, Akurat tutaj mijasz się z prawdą. Stadion Legii zatwierdził Marcinkiewicz, a pomysł z podwójną stacją Stadion jest tak stary jak koncepcja drugiej linii metra, starszy niż ekipa HGW. Winą tej ekipy jest to, że nie zmieniła koncepcji, bo się spieszyła z budową na Euro2012, co i tak się nie udało. |
# młodzik 26.11.2021 13:23 |
|
drugastrona napisał 26.11.2021 10:57 Nie wiem na czym polegało to zatwierdzenie, tym nie mniej ostatecznie liczy się to, kto podjął nieodwracalne decyzje finansowe. A to chyba jednak HGW. Czy nie?Akurat tutaj mijasz się z prawdą. Stadion Legii zatwierdził Marcinkiewicz |
# Kris 26.11.2021 20:47 |
|
#Warszawak napisał(a) 25.11.2021 18:25 Kolejność jest prawidłowa. Dlaczego jakieś wypierdziszewo na Białołęce, które powstało na półdziko ma mieć tramwaj szybciej niż stare dzielnice jak Wilanów czy Gocław? Niech czekają na swoja kolej. Warszawa kończy się na S8. Śmieszny ten gostek, nie łapie perspektywy, ale w Warszawie można przyzwyczaić się do prostoty w myśleniu :) Jak mieszkałem z rodzicami na Żelaznej to w podstawówce mówili nam, że jesteśmy gorsi, bo jesteśmy z Woli a nie ze Śródmieścia a to nie prawdziwa Warszawa :):):) Później przeprowadziliśmy się na Ursynów i okazało się w liceum na Mokotowie, że Warszawa kończy właśnie na Mokotowie i znów jesteśmy gorsi - Ci z Ursynowa to nie z Warszawy :):):) Dużo później zamieszkaliśmy z żoną na Bródnie i znów usłyszałem (często od nowych mieszkańców Miasta), że to już nie Warszawa :):):) W końcu zbudowałem dom na Białołęce i teraz po 50 latach jakiś następny klaun/mądrala na forum zadecydował Warszawa kończy się tu i tu. Walnij gościu barana w ścianę i dużo lodu później :) |
# B.Zubrzycka 26.11.2021 23:49 |
|
Białołęka to zaplecze i odbyt miasta, wstyd się przyznawać do mieszkania w takim miejscu.
|
# Wincentego 27.11.2021 02:28 |
|
#B.Zubrzycka napisał(a) 26.11.2021 23:49 Ooo! Następna prosta dzida z kompleksem z jakiegoś blokowiskaBiałołęka to zaplecze i odbyt miasta, wstyd się przyznawać do mieszkania w takim miejscu. |
# B.Zubrzycka 27.11.2021 02:52 |
|
#Wincentego napisał(a) 27.11.2021 02:28 Ooo! Następna prosta dzida z kompleksem z jakiegoś blokowiska Mieszkam w zabytkowej kamienicy na Mokotowie niedaleko metra. A wy... obok czajki, w przegranej dzielnicy. |
# kakalino 27.11.2021 19:21 |
|
#Warszawak napisał(a) 25.11.2021 18:25 tak mysli stara patologia :)Kolejność jest prawidłowa. Dlaczego jakieś wypierdziszewo na Białołęce, które powstało na półdziko ma mieć tramwaj szybciej niż stare dzielnice jak Wilanów czy Gocław? Niech czekają na swoja kolej. Warszawa kończy się na S8. |
# Warszawiak ze wsi Warszawa 27.11.2021 19:45 |
|
#Warszawak napisał(a) 25.11.2021 18:25 Chciałbym żeby tak było. Żeby ta Białołęka mogła sama o sobie stanowić. Nie sprzedawać działki za działką patodeweloperce która później doprowadza do paraliżu komunikacyjnego wszystkie okoliczne arterie. Obecnie to wypierdziszewo jest rozmiarów dużego miasta (ponad 130 tys. mieszkańców) i potrzebuje sprawnej komunikacji, a stojące w korkach autobusy z pewnością do tego nie należąKolejność jest prawidłowa. Dlaczego jakieś wypierdziszewo na Białołęce, które powstało na półdziko ma mieć tramwaj szybciej niż stare dzielnice jak Wilanów czy Gocław? Niech czekają na swoja kolej. Warszawa kończy się na S8. |
# lutek 27.11.2021 23:01 |
|
pytanie ile pieniedzy zostaje w budżecie trzaskowskiego po odjeciu pensji wszystkich zatrudnionych działaczy PO i ich rodzin w bardzo wielu spkach miasta warszawy a potem przemyslcie co z tego mozna zbudowac i dlaczego te dzielnice w ktorych mieszkają gro dziziałaczy PO najwazniejszych mają coś a reszta g.....o
|
# Bino 01.12.2021 09:37 |
|
Słoikowo ze Skarbka z Gór głosowało na Rafała to co tu się dziwić.
|
# gosx 23.01.2022 17:57 |
|
#Warszawak napisał(a) 25.11.2021 18:25 co za bydlo wiesniakKolejność jest prawidłowa. Dlaczego jakieś wypierdziszewo na Białołęce, które powstało na półdziko ma mieć tramwaj szybciej niż stare dzielnice jak Wilanów czy Gocław? Niech czekają na swoja kolej. Warszawa kończy się na S8. |
LINKI SPONSOROWANE