REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# Wabuk

16.08.2016 17:07

Tak poszezcie wszystko żeby samochodów było 10 razy więcej. Wybudujcie przy Narwik kolejne bloki i zostawcie wąskie gardło żeby okoliczni mieszkancy nie mieli jak wyjechać. Brawo dla głupoty!

# mccp8

16.08.2016 19:20

Coś podobnego chcieli zrobić odcinkiem Nowolazurowej do Szeligowskiej. Po tym jak mieszkańcy wskazali im idiotyzm takiego rozwiązania "urzędasy" zostały przekonane przez samorządowców i zaczęło się awaryjne poszukiwanie funduszy na brakujący mały odcinek jezdni i skrzyżowanie. Osoba/y odpowiadające za planowanie tej inwestycji powinny raczej świecić przykładem, wybiegać myślami w niedaleką przyszłość i przewidywać. To prawdopodobnie ostatnia taka inwestycja w tej części dzielnicy, a cały wielki nowy Chrzanów będzie musiał się jakoś przemieszczać. Ktoś zezwolił na budowę takiej masy mieszkań, niech ktoś teraz zapewni im infrastrukturę. Metro to odległa perspektywa nie jest obecnie i w przewidywalnej przyszłości jakimkolwiek rozwiązaniem rodzącego się problemu. Problemu, który wkrótce może stać się bardzo dużym problemem dla obecnych lokalnych polityków.

# renia

16.08.2016 19:26

w tym wąskim gardle chociaż metr chodniczka by sie przydał a nie po błocie w stolicy brodzić trzeba! A była nadzieja...

REKLAMA

# Ja nie protestuję

16.08.2016 21:20

Sam pomysł zostawienia zwężenia jest poroniony i liczę, że władze miasta i dzielnicy pójdą po rozum do głowy. Lazurowa MUSI zostać poszerzona do 2x2 pasy aż do S8 i nie wolno zważać na wrzaski i protesty mieszkańców nowych osiedli.

# darkimage

16.08.2016 21:25

#Wabuk napisał(a) 16.08.2016 17:07
Tak poszezcie wszystko żeby samochodów było 10 razy więcej. Wybudujcie przy Narwik kolejne bloki i zostawcie wąskie gardło żeby okoliczni mieszkancy nie mieli jak wyjechać. Brawo dla głupoty!
To zdecyduj się, albo poszerzanie dróg albo zostawienie jak jest by było ciasno.

# jkk

16.08.2016 21:31

No cóż, jak mówią brydżysci "niebogaty gra na raty". Pamiętam, że o budowie Nowolazurowej mowa była już ponad 40 lat temu. Dobrze, że coś się w tym temacie dzieje. Mam nadzieję, że znajdą się w stosunkowo krótkim czasie pieniądze na poszerzenie Lazurowej również na odcinku od Górczewskiej aż do Kocjana.

REKLAMA

# zjelonek

17.08.2016 10:16

A co z wyjazdami z Wyki , Szwankowskiego i Doroszewskiego ? Będzie można skęcic w lewo czy trzeba bedzie zawracać na następnym skrzyżowaniu ?

# darq

17.08.2016 11:59

Każdy kij ma dwa końce. Łatwy wjazd z S8 w Lazurową oznaczałby jeszcze więcej ruchu tranzytowego, wbrew założeniom o lokalnym charakterze Lazurowej. Mieszkańcy okolic Powstańców Śląskich wyprotestowali sobie brak węzła z S8, więc to z Lazurowej robi się ściek komunikacyjny. Efekt poszerzenia brakującego odcinka mógłby być odwrotny od zamierzonego (utrudniony wyjazd z osiedli), bo potoki na S8 są duże, a węzeł przy trasie N-S w odległych planach.
@zjelonek
Według rysunków na stronie ZMID lewoskręty będą tylko przy skrzyżowaniach wymienionych w artykule (przy Szobera rozbity na dwa skrzyżowania). Pozostałe znikną, nawet jeśli dziś cieszą się wydzielonym pasem do lewoskrętu (wjazd na osiedle między Człuchowską i Siemiatycką). Tranzyt rządzi.

# Cycu

17.08.2016 22:49

A odkąd to Lazurowa ma być lokalna ? To ma być połączenie Włoch z Białołęką przez most Północny !!!
Lokalną ma pozostać Powstańców Śląskich , a trasa ze ślimakiem na S 8 musi być tranzytem ....

REKLAMA

# zjelonek

18.08.2016 09:31

#Cycu napisał(a) 17.08.2016 22:49
A odkąd to Lazurowa ma być lokalna ? To ma być połączenie Włoch z Białołęką przez most Północny !!!
Lokalną ma pozostać Powstańców Śląskich , a trasa ze ślimakiem na S 8 musi być tranzytem ....
Jak to ma być połączenie przez Most Północny to czemu nie pozostawiono miedzy jezdniami rezerwy na linie tramwajową ? Przecież w cywilizowanych krajach do poruszania się po mieście słuzy komunikacja miejska a samochodami to się po wsi jeździ
Dzięki Darq za podpowiedź - faktycznie tranzyt rządzi , ale żeby nie miał za dobrze to wyjeżdżając z Doroszewskiego w lewo trzeba będzie zawrócić na już korkujacym się rondzie z Górczewską , a chcąc w Doroszewskiego skręcić w lewo trzeba będzie zawrócić chyba przy człuchowskiej , bo przy czumy wg planu organizacji ruchu legalnie zawrócić NIEDASIE. Czyli kolejne generowanie sztucznego niepotrzebnego ruchu w imię Św. Przepustowości.

# darq

18.08.2016 10:32

Lazurowa w dawnych planach miała mieć klasę GP, ale - jak podaje SISKOM - potem otrzymała standard drogi głównej (G) i ma być ulicą o charakterze lokalnym (międzydzielnicowym). Faktycznie nadal ma prowadzić do mostu Północnego, tyle w planach do roku 2030 ten odcinek nie został ujęty, w przeciwieństwie do pozostałych odcinków Trasy Mostu Północnego. Wcześniej ma być budowana trasa NS, więc przebijanie potem TMP przez Boernerowo nie będzie już miało sensu. To NS ma mieć klasę GP i obsługiwać tranzyt, a Lazurowa jest niezbędna właśnie lokalnie, bo wisi na niej zbyt dużo osiedli. Już dziś Bemowo oferuje tranzytowi wygodną obwodnicę.

# Bzyk

18.08.2016 14:02

Robią na raty żeby więcej zarobić w łapę. Te wąskie gardła mogą być celowo robione żeby później wykonawca mógł podpisać umowę na roboty dodatkowe :)

REKLAMA

# Księżycowy

18.08.2016 23:44

No nie tak do końca jak piszecie .....
Problem z Lazurową a dokładnie Nowolazurową od strony mostu Północnego nie polega jedynie na klasie
czyli G czy GP. Priorytetem jest S 7 czyli dalsza część NS tylko, że nie ma ścisłego określenia przebiegu tej trasy a jeszcze ściślej chodzi o węzeł S7 i TMP. Przecież ewentualny tranzyt dużych jednostek nie będzie odbywał się po rondach czy zjazdach i dlatego m.in zostawiono na razie wąskie gardło przy S8, ponieważ
dalsze prace budowy wiążą się z dodatkowymi opracowaniami planów, a przede wszystkim jest to bardzo kosztowne w wykonaniu.

# Olo77

19.08.2016 13:33

W Polsce chyba nigdy juz nie będzie budowania z głową. Jak juz robia taka inwestycje to jaki problem poszerzyc ten kawalek do S8 aby była plynna jazda. Totalns samowolka i marnowanie pieniędzy.

# jan

22.08.2016 09:59

Jaka płynna jazda? Nie ma dnia bez kolizji na S8 i POW. Rozkwita ciąg komunikacyjny Władywostok - Lizbona . Czekając na tramwaj w czwartek o 18.30 na przystanku Marynin / zakaz poruszania się ciężarówek 16-20 / liczyłem z wiaduktu przejeżdżające trasą ciężarówki - 15 sztuk w ciągu 5 minut. Teoretyczne państwo, teoretyczne służby.

REKLAMA

# ddd

22.08.2016 11:42

super!!! właśnie na to czekałem kupując tam mieszkanie, szkoda tylko tych co kupili sobie mieszkania przy samej Lazurowej a nie sprawdzali planów

# aab

19.10.2016 10:35

Kiedy początek prac???

# brm

21.10.2016 09:24

w 2050r

REKLAMA

# jkk

21.10.2016 09:59

W międzyczasie nastąpiła zmiana dekoracji w związku z protestami dwóch firm, biorących udział w przetargu. Aktualnie faworytem jest Skanska a protestuje Poor.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA