# Wabuk 16.08.2016 17:07 |
|
Tak poszezcie wszystko żeby samochodów było 10 razy więcej. Wybudujcie przy Narwik kolejne bloki i zostawcie wąskie gardło żeby okoliczni mieszkancy nie mieli jak wyjechać. Brawo dla głupoty!
|
# mccp8 16.08.2016 19:20 |
|
Coś podobnego chcieli zrobić odcinkiem Nowolazurowej do Szeligowskiej. Po tym jak mieszkańcy wskazali im idiotyzm takiego rozwiązania "urzędasy" zostały przekonane przez samorządowców i zaczęło się awaryjne poszukiwanie funduszy na brakujący mały odcinek jezdni i skrzyżowanie. Osoba/y odpowiadające za planowanie tej inwestycji powinny raczej świecić przykładem, wybiegać myślami w niedaleką przyszłość i przewidywać. To prawdopodobnie ostatnia taka inwestycja w tej części dzielnicy, a cały wielki nowy Chrzanów będzie musiał się jakoś przemieszczać. Ktoś zezwolił na budowę takiej masy mieszkań, niech ktoś teraz zapewni im infrastrukturę. Metro to odległa perspektywa nie jest obecnie i w przewidywalnej przyszłości jakimkolwiek rozwiązaniem rodzącego się problemu. Problemu, który wkrótce może stać się bardzo dużym problemem dla obecnych lokalnych polityków.
|
# renia 16.08.2016 19:26 |
|
w tym wąskim gardle chociaż metr chodniczka by sie przydał a nie po błocie w stolicy brodzić trzeba! A była nadzieja...
|
# Ja nie protestuję 16.08.2016 21:20 |
|
Sam pomysł zostawienia zwężenia jest poroniony i liczę, że władze miasta i dzielnicy pójdą po rozum do głowy. Lazurowa MUSI zostać poszerzona do 2x2 pasy aż do S8 i nie wolno zważać na wrzaski i protesty mieszkańców nowych osiedli.
|
# darkimage 16.08.2016 21:25 |
|
#Wabuk napisał(a) 16.08.2016 17:07 To zdecyduj się, albo poszerzanie dróg albo zostawienie jak jest by było ciasno.Tak poszezcie wszystko żeby samochodów było 10 razy więcej. Wybudujcie przy Narwik kolejne bloki i zostawcie wąskie gardło żeby okoliczni mieszkancy nie mieli jak wyjechać. Brawo dla głupoty! |
# jkk 16.08.2016 21:31 |
|
No cóż, jak mówią brydżysci "niebogaty gra na raty". Pamiętam, że o budowie Nowolazurowej mowa była już ponad 40 lat temu. Dobrze, że coś się w tym temacie dzieje. Mam nadzieję, że znajdą się w stosunkowo krótkim czasie pieniądze na poszerzenie Lazurowej również na odcinku od Górczewskiej aż do Kocjana.
|
# zjelonek 17.08.2016 10:16 |
|
A co z wyjazdami z Wyki , Szwankowskiego i Doroszewskiego ? Będzie można skęcic w lewo czy trzeba bedzie zawracać na następnym skrzyżowaniu ?
|
# darq 17.08.2016 11:59 |
|
Każdy kij ma dwa końce. Łatwy wjazd z S8 w Lazurową oznaczałby jeszcze więcej ruchu tranzytowego, wbrew założeniom o lokalnym charakterze Lazurowej. Mieszkańcy okolic Powstańców Śląskich wyprotestowali sobie brak węzła z S8, więc to z Lazurowej robi się ściek komunikacyjny. Efekt poszerzenia brakującego odcinka mógłby być odwrotny od zamierzonego (utrudniony wyjazd z osiedli), bo potoki na S8 są duże, a węzeł przy trasie N-S w odległych planach.
@zjelonek Według rysunków na stronie ZMID lewoskręty będą tylko przy skrzyżowaniach wymienionych w artykule (przy Szobera rozbity na dwa skrzyżowania). Pozostałe znikną, nawet jeśli dziś cieszą się wydzielonym pasem do lewoskrętu (wjazd na osiedle między Człuchowską i Siemiatycką). Tranzyt rządzi. |
# Cycu 17.08.2016 22:49 |
|
A odkąd to Lazurowa ma być lokalna ? To ma być połączenie Włoch z Białołęką przez most Północny !!!
Lokalną ma pozostać Powstańców Śląskich , a trasa ze ślimakiem na S 8 musi być tranzytem .... |
# zjelonek 18.08.2016 09:31 |
|
#Cycu napisał(a) 17.08.2016 22:49 Jak to ma być połączenie przez Most Północny to czemu nie pozostawiono miedzy jezdniami rezerwy na linie tramwajową ? Przecież w cywilizowanych krajach do poruszania się po mieście słuzy komunikacja miejska a samochodami to się po wsi jeździA odkąd to Lazurowa ma być lokalna ? To ma być połączenie Włoch z Białołęką przez most Północny !!! Lokalną ma pozostać Powstańców Śląskich , a trasa ze ślimakiem na S 8 musi być tranzytem .... Dzięki Darq za podpowiedź - faktycznie tranzyt rządzi , ale żeby nie miał za dobrze to wyjeżdżając z Doroszewskiego w lewo trzeba będzie zawrócić na już korkujacym się rondzie z Górczewską , a chcąc w Doroszewskiego skręcić w lewo trzeba będzie zawrócić chyba przy człuchowskiej , bo przy czumy wg planu organizacji ruchu legalnie zawrócić NIEDASIE. Czyli kolejne generowanie sztucznego niepotrzebnego ruchu w imię Św. Przepustowości. |
# darq 18.08.2016 10:32 |
|
Lazurowa w dawnych planach miała mieć klasę GP, ale - jak podaje SISKOM - potem otrzymała standard drogi głównej (G) i ma być ulicą o charakterze lokalnym (międzydzielnicowym). Faktycznie nadal ma prowadzić do mostu Północnego, tyle w planach do roku 2030 ten odcinek nie został ujęty, w przeciwieństwie do pozostałych odcinków Trasy Mostu Północnego. Wcześniej ma być budowana trasa NS, więc przebijanie potem TMP przez Boernerowo nie będzie już miało sensu. To NS ma mieć klasę GP i obsługiwać tranzyt, a Lazurowa jest niezbędna właśnie lokalnie, bo wisi na niej zbyt dużo osiedli. Już dziś Bemowo oferuje tranzytowi wygodną obwodnicę.
|
# Bzyk 18.08.2016 14:02 |
|
Robią na raty żeby więcej zarobić w łapę. Te wąskie gardła mogą być celowo robione żeby później wykonawca mógł podpisać umowę na roboty dodatkowe :)
|
# Księżycowy 18.08.2016 23:44 |
|
No nie tak do końca jak piszecie .....
Problem z Lazurową a dokładnie Nowolazurową od strony mostu Północnego nie polega jedynie na klasie czyli G czy GP. Priorytetem jest S 7 czyli dalsza część NS tylko, że nie ma ścisłego określenia przebiegu tej trasy a jeszcze ściślej chodzi o węzeł S7 i TMP. Przecież ewentualny tranzyt dużych jednostek nie będzie odbywał się po rondach czy zjazdach i dlatego m.in zostawiono na razie wąskie gardło przy S8, ponieważ dalsze prace budowy wiążą się z dodatkowymi opracowaniami planów, a przede wszystkim jest to bardzo kosztowne w wykonaniu. |
# Olo77 19.08.2016 13:33 |
|
W Polsce chyba nigdy juz nie będzie budowania z głową. Jak juz robia taka inwestycje to jaki problem poszerzyc ten kawalek do S8 aby była plynna jazda. Totalns samowolka i marnowanie pieniędzy.
|
# jan 22.08.2016 09:59 |
|
Jaka płynna jazda? Nie ma dnia bez kolizji na S8 i POW. Rozkwita ciąg komunikacyjny Władywostok - Lizbona . Czekając na tramwaj w czwartek o 18.30 na przystanku Marynin / zakaz poruszania się ciężarówek 16-20 / liczyłem z wiaduktu przejeżdżające trasą ciężarówki - 15 sztuk w ciągu 5 minut. Teoretyczne państwo, teoretyczne służby.
|
# ddd 22.08.2016 11:42 |
|
super!!! właśnie na to czekałem kupując tam mieszkanie, szkoda tylko tych co kupili sobie mieszkania przy samej Lazurowej a nie sprawdzali planów
|
# aab 19.10.2016 10:35 |
|
Kiedy początek prac???
|
# brm 21.10.2016 09:24 |
|
w 2050r
|
# jkk 21.10.2016 09:59 |
|
W międzyczasie nastąpiła zmiana dekoracji w związku z protestami dwóch firm, biorących udział w przetargu. Aktualnie faworytem jest Skanska a protestuje Poor.
|
LINKI SPONSOROWANE