# Mazurek 25.10.2019 11:32 |
|
Nadal normą w tym kraju jest ignorowanie pieszych bezpieczeństwa w imię wygody kierowców, w tym bardzo licznej zmotoryzowanej patologii.
Pod względem praw pieszych i kultury użytkowania samochodu Polska jest Bangladeszem Europy. |
# Kubuś Puchatek 25.10.2019 12:35 |
|
Cały czas brak wyniesioengo przejścia dla pieszych na wysokości budynku Pełczyńskiego 32. Całkowicie powinien być zlikwidoawny prawoskręt do garażu bydynku Pełczyńskiego 5 (Shiraz) Wszystkkie przejścia dla pieszych powinny być wyniesione. Chodniki powinny być szczelnie osłupkowane aby nie wjeżdzały na nie samochody. Dajesz Gręziak!
|
# darq 25.10.2019 12:46 |
|
"Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy, odniósł się do niedzielnego wypadku na ul. Sokratesa, w którym zginął pieszy, potrącony przez rozpędzonego kierowcę. - W niedzielę nakazałem przygotowanie pełnej analizy i planu działań, które możemy podjąć, żeby poprawić bezpieczeństwo pieszych na warszawskich ulicach. Ta tragedia pokazała - zmiany w mieście zwiększające bezpieczeństwo pieszych są potrzebne tu i teraz - podkreśla Rafał Trzaskowski."
|
# jkk 25.10.2019 13:50 |
|
W wyniku przedwyborczej akcji sprzed roku usunięto na Batalionów Chłopskich ścieżkę rowerową a w jej miejscu wyznaczono strefy postoju dla samochodów. Zapomniano przy tym o postawieniu znaku zakazu zatrzymywania z wyłączeniem stref parkowania przez co pojazdy mogą parkować praktycznie na całej długości poszerzonego chodnika i czynią to nawet we wjazdach na posesje. W miejscach gdzie ustanowiono parking plan miejscowy przewiduje wjazdy na indywidualne posesje. Natomiast dla osiedli po południowej stronie Batalionów Chłopskich warunki zabudowy przewidywały zapewnienie pełnych potrzeb parkingowych na działkach osiedlowych, łącznie z miejscami dla klientów biur i sklepów. Rzeczywistość jest taka, że osoby z obsługi biura sprzedaży dewelopera także parkuja swoje pojazdy na byłej ścieżce rowerowej. Oczywiście projekt nowej organizacji ruchu stworzony został przez specjalistów i zatwierdzony przez specjalistów drugiej instancji. Od roku walczę z urzędnikami miasta, z Prezydentem Warszawy włącznie, o zmianę tej decyzji powodującej stwarzanie wielu niebezpiecznych sytuacji drogowych, zarówno dla pieszych (olbrzymia. ilość dzieci, duży ruch, waziutki chodnik) jak i dla kierowców (zerowa widoczność przy wyjazdach z posesji). Jak na razie przypomina to rozmowę dziada z obrazem, jak się wydaje, bez udziału dziennikarzy trudno będzie cokolwiek wskórac.
|
# PuchatekKuba 26.10.2019 07:42 |
|
#jkk napisał(a) 25.10.2019 13:50 Ulica Batalinów Chłopskich jest w zarządzie Dzielnicy Bemowo (Wydział Inwestycji) a nie miasta (ZDM) Gdyby ulica była w zarządzie miasta (ZDM) to nigdy urzędnicy ZD by nie pozwolili na zmainię ścieżki rowerowej na parking. Niestety w Wydziale Inwestycji Dzielncy Bemowo pracuję beton, kóry robi organizację ruchu pod zagrywki lokalnych polityków. A lokalni politycy kochają drogi ekspresowe, parkingi i wielbią bóstwo Św.Przepustowości.W wyniku przedwyborczej akcji sprzed roku usunięto na Batalionów Chłopskich ścieżkę rowerową a w jej miejscu wyznaczono strefy postoju dla samochodów. Zapomniano przy tym o postawieniu znaku zakazu zatrzymywania z wyłączeniem stref parkowania przez co pojazdy mogą parkować praktycznie na całej długości poszerzonego chodnika i czynią to nawet we wjazdach na posesje. W miejscach gdzie ustanowiono parking plan miejscowy przewiduje wjazdy na indywidualne posesje. Natomiast dla osiedli po południowej stronie Batalionów Chłopskich warunki zabudowy przewidywały zapewnienie pełnych potrzeb parkingowych na działkach osiedlowych, łącznie z miejscami dla klientów biur i sklepów. Rzeczywistość jest taka, że osoby z obsługi biura sprzedaży dewelopera także parkuja swoje pojazdy na byłej ścieżce rowerowej. Oczywiście projekt nowej organizacji ruchu stworzony został przez specjalistów i zatwierdzony przez specjalistów drugiej instancji. Od roku walczę z urzędnikami miasta, z Prezydentem Warszawy włącznie, o zmianę tej decyzji powodującej stwarzanie wielu niebezpiecznych sytuacji drogowych, zarówno dla pieszych (olbrzymia. ilość dzieci, duży ruch, waziutki chodnik) jak i dla kierowców (zerowa widoczność przy wyjazdach z posesji). Jak na razie przypomina to rozmowę dziada z obrazem, jak się wydaje, bez udziału dziennikarzy trudno będzie cokolwiek wskórac. |
# jkk 26.10.2019 16:54 |
|
W piśmie z 18 grudnia 2018 roku podpisanym przez Zastępcę Burmistrza Bemowa Hanne Głowacka zawarto stwierdzenie, że zmiana organizacji ruchu na Batalionów Chłopskich została przeprowadzona na podstawie projektu zatwierdzone przez Biuro Polityki Mobilności i Transportu m. st. Warszawy. Natomiast mam wątpliwości, czy lokalni politycy z Bemowa kochają parkingi i wielbia przepustowość. Wystarczy przejść się ulicą Coopera aby zobaczyć puste parkingi osiedlowe niewykupione od wielu lat oraz utrudniające ruch zaparkowane pojazdy mieszkańców nie tylko w wyznaczonych, oczywiście przed ubiegłorocznymi wyborami samorządowymi, strefach parkowania.
|
# pełczyniak 26.10.2019 20:54 |
|
#Mazurek napisał(a) 25.10.2019 11:32 Nadal normą w tym kraju jest ignorowanie pieszych bezpieczeństwa w imię wygody kierowców, w tym bardzo licznej zmotoryzowanej patologii. Pod względem praw pieszych i kultury użytkowania samochodu Polska jest Bangladeszem Europy. to patrz gamoniu w lewo i prawo zamiast sie pchac pod kola samochodu, ale zapewne jestes wiesniakiem ktory wbije ten swoj pusty leb w telefon i potem ma zal do calego swiata ! won do siebie na wioche lazic po polu i nikt cie nie przejedzie |
# kierowca 27.10.2019 07:58 |
|
#pełczyniak napisał(a) 26.10.2019 20:54 Bat ci na ryj, zapyziały kundlu folwarczny i nie samochód tylko furmankę z gnojem.to patrz gamoniu w lewo i prawo zamiast sie pchac pod kola samochodu, ale zapewne jestes wiesniakiem ktory wbije ten swoj pusty leb w telefon i potem ma zal do calego swiata ! won do siebie na wioche lazic po polu i nikt cie nie przejedzie |
# marusha 27.10.2019 12:27 |
|
#pełczyniak napisał(a) 26.10.2019 20:54 Czyżby Krystian Orczykowski przemówił albo ktoś z otoczenia tego "kierowcy"-mordercy?to patrz gamoniu w lewo i prawo zamiast sie pchac pod kola samochodu, ale zapewne jestes wiesniakiem ktory wbije ten swoj pusty leb w telefon i potem ma zal do calego swiata ! won do siebie na wioche lazic po polu i nikt cie nie przejedzie |
# orka21a 27.10.2019 16:07 |
|
o czy tu gadać i z kim, słój chrzanowski zawsze będzie słojem. Dziś tłuste dżess i alanki tłumnie wyległy na łono natury do parku górczewska. Zostawiły po sobie kupę syfu i wrócily do getta na chrzanofffie
|
# PKU 28.10.2019 07:57 |
|
Zasada jest prosta - jak jadę samochodem coś zasłania wejście na pasy i nie wiem czy zaraz mi pieszy nie wejdzie to zwalniam i jadę ostrożnie, a nie zwalam winę na wszystkich naokoło - na pieszych wchodzących na pasy, na urzędników, na złą pogodę, na zbyt dobrą pogodę.
Jak wchodzę na pasy to się rozglądam i robię to ostrożnie, a nie zwalam winą na kierowców. Ludzie, trochę odpowiedzialności za to co się robi i naprawdę będzie bezpieczniej. |
# Raven 28.10.2019 08:30 |
|
Wedle opublikowanego ostatnio raportu za zdecydowaną większość potrąceń odpowiadają kierowcy i na tym należy sie skupić. Mordowanie pieszych to wycinek z całokształtu bydlecych zachowań na polskich drogach.
|
wichurska 28.10.2019 08:42 |
|
Roboty, a nie ludzie. Nie zapominajmy o człowieczeństwie szanowni państwo z urzędu.
|
# duch 28.10.2019 09:21 |
|
#Mazurek napisał(a) 25.10.2019 11:32 Nadal normą w tym kraju jest ignorowanie pieszych bezpieczeństwa w imię wygody kierowców, w tym bardzo licznej zmotoryzowanej patologii. Pod względem praw pieszych i kultury użytkowania samochodu Polska jest Bangladeszem Europy. To proszę jechać do Londynu lub Rzymu .. i proszę zobaczyć jak tam wyglada ruch uliczny . |
# jkk 28.10.2019 10:17 |
|
PKU. Sytuacje z życia wzięte. Kierowca wyjeżdża z posesji bardzo wolno, gdyż z lewej strony nic nie widzi i po chwili dzwon albowiem zagapil się jadący ulicą kierowca (albo potrzebował wyremontować swoją bryke na czyjś koszt). Sytuacja kolejna - kierowca wjeżdża powoli na posesję między stojącymi pojazdami kiedy wpada na niego dzieciak na rowerku. Kolejna sytuacja - ktoś wysiada z zaparkowanego na części chodnika samochodu otwierając drzwi tuż przed jadącym hulajnoga dzieciakiem. Inna sytuacja - tuż przy przejściu dla pieszych ktoś zaparkowal samochód, nic nie widzący pieszy niemal wszedł pod pędzący pojazd. Takich sytuacji jest mnóstwo - bo urzędnicy wydali głupie decyzje, z których nie wiedzą jak się wycofać.
|
# racjonalista 28.10.2019 10:42 |
|
#jkk napisał(a) 28.10.2019 10:17 To świadczy również o tym, że jest za dużo samochodów. Zbyt łatwy jest dostęp do samochodów i zbyt tanie utrzymanie. Trzeba to zmienić.PKU. Sytuacje z życia wzięte. Kierowca wyjeżdża z posesji bardzo wolno, gdyż z lewej strony nic nie widzi i po chwili dzwon albowiem zagapil się jadący ulicą kierowca (albo potrzebował wyremontować swoją bryke na czyjś koszt). Sytuacja kolejna - kierowca wjeżdża powoli na posesję między stojącymi pojazdami kiedy wpada na niego dzieciak na rowerku. Kolejna sytuacja - ktoś wysiada z zaparkowanego na części chodnika samochodu otwierając drzwi tuż przed jadącym hulajnoga dzieciakiem. Inna sytuacja - tuż przy przejściu dla pieszych ktoś zaparkowal samochód, nic nie widzący pieszy niemal wszedł pod pędzący pojazd. Takich sytuacji jest mnóstwo - bo urzędnicy wydali głupie decyzje, z których nie wiedzą jak się wycofać. |
# @sm 07.11.2019 19:22 |
|
Tym przejściem dla pieszych nie będzie wolno przechodzić, bo po prostu:
Prawo o Ruchu Drogowym - Art. 14. Zabrania się: 1) wchodzenia na jezdnię: [...] b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi; Na szczęście będzie można dzwonić na 997 zgłaszając nieprawidłowo zaparkowane pojazdy. Poniższy przepis nie zawiera wykluczenia dla wyznaczonych miejsc parkingowych: Prawo o Ruchu Drogowym - Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu: [...] 2) na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za tym przejściem lub przejazdem; |
LINKI SPONSOROWANE