REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# gordon

10.03.2015 20:40

"można podsumować jednym zdaniem: z Lazurowej do metra - autobusem, z Powstańców Śląskich tramwajem"
A z Człuchowskiej piechotą... Jak na razie to widać, że pasażerowie raczej potrzebują dojechać do centrum, niż do metra. Ci z tramwaju niechętnie się przesiadają. Z autobusu nie mają wyjścia, w końcu po to skasowano 506.

# jes49@wp.pl

11.03.2015 09:06

Uwagi do komunikacji:
Należy przedłużyć autobus linii 154 do pętli Nowe Bemowo, a także zwiększyć jego częstotliwość i punktualność.
Należy także puścić dodatkowy tramwaj z pętli Górczewska przez Powstańców Sląskich - Nowe Bemowo do metra Świętokrzyska.
Dodatkowo należy trasę E2 przekształcić w linię pośpieszną co umożliwiło by do częstszego korzystania przez cały dzień i także przez cały tydzień
Serdecznie dziękuję za możliwość przekazania na gorąco swoich uwag i mam nadzieję że w miarę możliwości zostaną uwzględnione
Pozdrawiam
EW

# bem

11.03.2015 13:55

Z Człuchowskiej podjechać jeden-dwa przystanki do Lazurowej lub Powstańców Śląskich, jeżeli 600-700 metrów to za dużo aby dojść pieszo.

REKLAMA

# gordon

12.03.2015 12:00

#bem napisał(a) 11.03.2015 13:55
Z Człuchowskiej podjechać jeden-dwa przystanki do Lazurowej lub Powstańców Śląskich, jeżeli 600-700 metrów to za dużo aby dojść pieszo.
Aha, czyli kolejna przesiadeczka. Następna przy metrze, a potem kilka dalszych, bo tak ten system w ostatnich latach działa.
Pieszo oczywiście można przejść, ale nawet metro z jakiegoś powodu ma stacje zwykle gęściej niż co 1,25 km (odległość od Lazurowej do PŚ).

# Po konsultacjach

14.03.2015 11:19

Gdzieś pisało że na przystanek autobusuowy nie powinno być dalej niż 400 metrów. Propozycja pana specjalisty na konsultacjach sprowadziła do parteru cały ztm. Słuszna uwaga że 305 byłby lepszy niż E5 na który Fort Wola może tylko popatrzeć. Pozdrawiam.

# gordon

14.03.2015 16:51

#Po konsultacjach napisał(a) 14.03.2015 11:19
Słuszna uwaga że 305 byłby lepszy niż E5 na który Fort Wola może tylko popatrzeć. Pozdrawiam.
Po kilku dalszych podejściach okaże się, że optymalna jest linia w stylu dawnej 506. :))
Możesz w skrócie opisać przebieg konsultacji? Albo dać jakiś link?
Pozdrawiam

REKLAMA

# Po konsultacjach

14.03.2015 22:50

Generalnie ztm jak zwykle beton, ludzie wkurzeni, ale tym razem jakiś Radny z PiS powiedział coś w stylu żeby nie przelewać z pustego w próżne i popatrzeć na problem całej dzielnicy a nie jednej ulicy i oddał swój głos i mikrofon Panu specjaliście inżynierowi od komunikacji, temu co ma swój odrębny pomysł na komunikację i na którego lixzy pół Bemowa. No i ... zaczęła się jazda. ZTMki zrobiły się malutkie i cichutkie, a gościu jechał ostro i konkretami, że Człuchowska nie ma nic do centrum, że dzielenie 112 bezpodstawne, że relacji nie zmierzyli, że źle badane coś tam. Piękny występ był, a ludzie tylko brawo bili. Dyrektor ztm aż się czerwony zrobił ze złości. Facet ich skasował najbardziej tym, że gadają o dublowaniach tramwajów i autobusów, a od Tesco z Górczewskiej 10tka jedzie w te same miejsca co 109 czyli na Wolską do Płockiej, do Szpitala na Woli, do metra, do centrum i nawet na centralny, więc skoro nie chcą oddać 506 i 501, to niech przez Człuchowską dadzą chociaż 109. Jeszcze im powiedział,że to wszystko co proponuje jest tańsze niż to co proponuje ZTM. Było ciekawie.

# bem

15.03.2015 12:00

#gordon napisał(a) 14.03.2015 16:51
Po kilku dalszych podejściach okaże się, że optymalna jest linia w stylu dawnej 506. :))
Możesz w skrócie opisać przebieg konsultacji? Albo dać jakiś link?
Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=H-CC0vDamhI

# Yelonkers

15.03.2015 12:36

Czy Bem jest figurą z bemowskiego ratusza skoro ma dostęp do materiału? No jeśli tak, to gratuluję podejścia do autobusów z Człuchowskiej wyrażonego parę wpisów wcześniej. Urząd palcem nie kiwnął jak kilka lat temu kasowali 506. Dopiero widmo likwidacji linii 105 przejeżdżającej lazurową wzdłuż nowych osiedli na których mieszka bemowska platforma uwrażliwiło społecznie bemowski urząd i bliskich mu radnych.

REKLAMA

# gordon

15.03.2015 13:18

Dzięki za opis i za link. Obszerny materiał, może podczas przesiadek uda mi się odsłuchać :)

# Yelonkers

15.03.2015 14:17

@gordon: odsłuchasz w czasie spaceru 600-700 metrów, który poleca bem :)

# AbC

16.03.2015 07:21

Szkoda tylko, że E-5 nie jeździ po godzinie 8.30... Rozumiem, że to linia ekspresowa, rozumiem, że nie jeździ w weekendy, ale w ciągu dnia mieszkańcom okolic Lazurowej dojechać do domu od metra zostaje tylko 105, które nie jeździ zbyt często

REKLAMA

# Małysz

19.03.2015 23:44

Generalnie koleś na konsultacjach miał dobre propozycje np. przedłużenie trasy 105 do Starego Bemowa, przedłużenie 112 Nowolazurową do Ursusa, skrytykował pomysł skierowanie 167 do pętli Fort Wola i uruchomienia wycieczkowego 197 zamiast 129. Propozycję wprowadzenia 109 na Człuchowskiej uważam za pomysł nietrafiony. Niestety nie pomyślał o przystankach plac Kasztelański i Synów Pułku a tam jest potrzeba pozostawienia autobusu jadącego w stronę Ochoty i dalej do centrum.

# Yelonkers

21.03.2015 01:13

Na tych konsultacjach niestety nie byłem, ale koleś jest gigant. Odsłuchałem jednak nagranie i uważam że pomysły miał wyczesane.109 jak najbardziej na Człuchowską to chociaż będzie coś za dawne 501 i w sumie za 506 bo i na Świętokrzyską doleci. Jak dla mnie propozycja jest w punkt. Z Powstańców na Ochotę pójdzie chyba 11 więc 184 rzeczywiście można w kibel spuścić. 112 na Ursus też dobre.

# świadomy pasażer

21.03.2015 13:25

Metro zmienia komunikację na Jelonkach, szkoda tylko ,że jak na razie na gorsze. Pomysły pana specjalisty komunikacyjnego z konsultacji jak najbardziej celne. Oby tylko je wprowadzono, szczególnie te 109 na Człuchowską i 112 do Ursusa.

REKLAMA

# Yelonkers

03.08.2017 20:26

Dobra, znalazłem. Tu powyżej jest zlinkowane nagranie konsultacji z wyczesanym wykładem naszego ziomeczka inżyniera. Pozdro.

# grylaż

03.08.2017 21:23

No jaki Wersal tam macie. U nas tylko obdrapane krzesła ze stołówki. I ten "obłędny", radiowy głos dyrektora Witka. Jest jeszcze drugi materiał z późniejszego majowego podsumowania, gdzie jak mniemam zapadła decyzja, że m. in. 167, ale 112 oraz 184 zostają na swoich trasach, którą jednostronnie złamano 25 listopada 2016 roku. W sieci jest dostępne nagranie, wykonane komórką przez jakiegoś młodego miłośnika miejskiej komunikacji, jeszcze w listopadzie ubiegłego roku właśnie, przed wprowadzeniem w życie zmian i wynika z niego, jak byk, że 167 naginał dystans pomiędzy Conrada, a Moczydłem w niecałe 20 minut bez żadnych przeszkód. Ta informacja rozwścieczyła najbardziej dyrektora Frankowa, że aż się zrobił na pysiu niczym latarka sygnałówka, najpierw zielony, później czerwony, a następnie żółty. Ostatnio dyrektor Witek powołał się na jakieś badania z 2008 roku, które niby mówią, że jedynie 3% pasażerów z Bielan podróżowało 520 na Grochów. Wszystko ładnie, pięknie tylko kto to teraz ma wprowadzić w życie, wokół sami dekownicy?!

# Czytelniczka z Kunickiego

04.08.2017 00:07

A mi nagranie nie działa. Ma ktoś może adres do tych nagrań? Jeśli to Pan od naszego Boernerowa, to już go lubię. Wlot w Ebro został zamknięty. Na osiedlu spokój. Na mojej ulicy ruch spadł do niemal zera. Czekamy na powrót 105.

REKLAMA

# Klonojad

04.08.2017 03:45

Na osiedlu spokój ale na wjeździe i wyjeździe permanentny korek. Teraz widzimy czym by skończyła się realizacja pomysłu inżyniera Banacha gdyby nie został odrzucony w konsultacjach. Módlmy się by prace skończyły się przed 1 IX bo jak się zacznie szkoła a Ebro będzie zamknięte to nas czeka armageddon.

# grylaż

04.08.2017 08:10

Jest na you tube po wpisaniu najprostszej kombinacji słów. Tu się przewija na Forum taki wątek, że jak powstanie trasa od mostu Północnego w stronę Kaliskiego to hordy z Chomiczówki wjadą na Bemowo. Otóż jeśli już to będzie wzmożony ruch z Białołęki! To samo z tymi dywagacjami o 171, że dzikie tłumy będą. Kto ma jechać przez Bemowo to i tak jedzie z przesiadkami, bo inaczej nie można. Jak wydłużą tramwaj z Winnicy do Modlińskiej w 2019 roku to na Bemowo zwali się nie Tarchomin (11, 26), ale właściwa Białołęka. I niech te stręczone tramwaje "Jóźwiaki" kursują przez Powstańców Śląskich, tak często, jak 2 z prawego brzegu pod Hutę to może wszyscy w nie wsiądą. Rozwalili komunikację na skrzyżowaniu Conrada z Powstańców Śląskich i jeszcze ten stan pogłębią skracając 180, którym pasażerowie z Bemowa również jeżdżą. Powtórka z rozrywki wzorem 167 (121, przesiadka w 184, przesiadka w 167). Teraz zamiast 180, będzie podjazd 114 do Kochanowskiego, przesiadka w 122, przesiadka na skrzyżowaniu Krasińskiego z Powązkowską w 180.

# Czytelniczka z Kunickiego

04.08.2017 18:21

#Klonojad napisał(a) 04.08.2017 03:45
Na osiedlu spokój ale na wjeździe i wyjeździe permanentny korek. Teraz widzimy czym by skończyła się realizacja pomysłu inżyniera Banacha gdyby nie został odrzucony w konsultacjach. Módlmy się by prace skończyły się przed 1 IX bo jak się zacznie szkoła a Ebro będzie zamknięte to nas czeka armageddon.

Oby się nigdy nie skończyły. Jest suuuper i mamy spokój od Babiczaninów i innych WZ-ów. A rondko blokowało się od czasu jego zbudowania. Pretensje do siebie drodzy urzędnicy że taki bubel przyklepaliście.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA