# zielonoMi 12.12.2019 23:15 |
|
no jasne, budujmy osiedla w szczerym polu albo zabudowujmy cenne tereny napowietrzajace miasto i ządajmy by miasto wszystkie pseudo osiedla z ogrodzeniami uzbroiła w infrastrukturę. To irytujace antymiejskie, te osiedla to dzika developerka -a najsmutniejsze jest to, ze to miasto na to pozwala, nie kontroluje tego... autor jest bardzo stronniczy, jeżeli wyjścia z metra zostały zaprojektowane niepoprawnie to proszę to wyłuszczyć, konkretne informacje. Plan rozbudowy metra jest konsultowany od xxx lat, a rozbudowa jest podzielona na wiele etapów, jeżeli autor artykułu bardziej wnikliwie podejdzie do tematu, to moze zauważy, że przy każdym takim urbanistycznym planowaniu jest wiele stron do rozpatrzenia i nie słyszałąm jeszcze o takiej inwestycji, która by wszystkich w pełni zadowałała. Nie budować źle. Budować -też, bo wszystko zależy od własnego punktu siedzenia... Mieszkam na pseudozielonej Białołęce i chce metro.. hahaha, wspomniane osiedle na terenach PGR to kolejne inwestycje, które niszcza system napowietrzania miasta, zaprojektowany lata temu. Radzymińska ma kolej, nie widzę sensu powielania infrastruktury. ... po co ta nagonka?
|
# Qwerty 13.12.2019 07:40 |
|
Plan metra BYŁ skonsultowany od lat ale ekipa Prezydenta Kaczyńskie zmieniła go. Przesunieto stacje Powiśle, zmieniono przebieg metra na Bemowie itp.
|
# Marek Lech 13.12.2019 08:17 |
|
Nie wiem skąd p. Dominik ma informacje o wzrastającej liczbie przeciwników przebiegu II linii metra. Ja akurat znam trochę osób, które są bardzo zadowolone. Znam też sporo osób z Marek i Ząbek, które liczą na szybkie dokończenie metra i autobusy do stacji Kondratowicza. Pojechałem też kilka razy do stacji Trocka. Faktycznie poza godzinami szczytu niewiele osób tam wysiada, ale ok. 17-tej ruch jest spory. Bardzo mały ruch jest na stacji Szwedzka, ale to zapewne się zmieni po ucywilizowaniu okolicy, co już się zaczęło. Natomiast są osoby które mimo posiadania metra pod domem jeżdżą samochodem i są osoby, którym dawniej bardzo pasowała jakaś linia autobusowa. Tak było jest i będzie. Nie można z tego wyciągać generalnych wniosków.
|
# Kcin 13.12.2019 16:24 |
|
Przy wejściach na perony metra są takie bramki (kto jechał, ten widział). Między innymi liczą one pasażerów. Spółka "Metro Warszawskie" publikuje raporty roczne, w których między innymi podaje liczbę przewiezionych pasażerów. Już w 2017 r. (Przed otwarciem trzech najnowszych stacji) stacje na II linii obsługiwały podobne ilości pasażerów jak I linia. Za jakieś pół roku będzie pewnie dostępny raport za rok 2019 i będziemy widzieć, czy zdanie:
"Sądząc z zapełnienia odjeżdżających z Targówka pociągów wielu pasażerów wciąż woli dojeżdżać do pracy autobusem czy samochodem. Inni takiego wyboru już nie mają, bo pod pretekstem otwarcia metra ich ulubione linie zostały skrócone" odpowiada rzeczywistości, czy się z nią rozmija ;-) |
# mtirala 13.12.2019 19:44 |
|
Nadal nie moge zrozumieć dlaczego w przeszłości Pan Redaktor (dg), autor tegoż artykułu, upierał się, że trzeba koniecznie zbudować II linię metra o mało sensownym przebiegu po prawej stronie Wisły. Ten bezsensowny przebieg, wraz z "metrem w ogródku" jak to teraz Pan Redaktora nazywa, wydaje się bez możliwości zbudowania hubu Głębocka / Toruńska pozostanie już nam do końca świata. Na prawdę trzeba było brnąć w bezsensowny pomysł?
|
# mtirala 13.12.2019 19:50 |
|
Z III linią w wariancie na Gocław szykuje się powtórka tej samej historii. Ratusz brnie dalej w ten bezsensowny pomysł, aż będzie mógł powiedzieć: "już za późno, żeby pomyśleć"
Miasto jest Nasze wymyśliło genialny https://miastojestnasze.org/3-linia-metra-nasze-propozycje/ - któraś z firm robiła analizę obciążenia i wyszło większe niż dla I linii! |
# EMP 13.12.2019 20:15 |
|
#mtirala napisał(a) 13.12.2019 19:44 Nadal nie moge zrozumieć dlaczego w przeszłości Pan Redaktor (dg), autor tegoż artykułu, upierał się, że trzeba koniecznie zbudować II linię metra o mało sensownym przebiegu po prawej stronie Wisły. Gdzie? Link poproszę |
# mtirala 13.12.2019 23:22 |
|
#EMP napisał(a) 13.12.2019 20:15 Gdzie? Link poproszę https://tustolica.pl/metro-na-bialoleke-czaruja-czy-oszukuja_77051 Cytat: Napiszmy to wreszcie otwartym tekstem: osoby przekonujące mieszkańców Białołęki, że ma ona jakiekolwiek szanse na metro pod Światowida albo Głębocką, są handlarzami kiełbasą wyborczą. Powoływanie się na szacunki, mówiące o 300 tys. mieszkańców tak rozległej dzielnicy w roku 2040, bez uwzględnienia gęstości zaludnienia i powstałych do tego roku linii tramwajowych, to cyrkowa sztuczka. |
# mtirala 14.12.2019 07:19 |
|
#mtirala napisał(a) 13.12.2019 23:22 https://tustolica.pl/metro-na-bialoleke-czaruja-czy-oszukuja_77051 Cytat z Pana Redaktora: Napiszmy to wreszcie otwartym tekstem: osoby przekonujące mieszkańców Białołęki, że ma ona jakiekolwiek szanse na metro pod Światowida albo Głębocką, są handlarzami kiełbasą wyborczą. Powoływanie się na szacunki, mówiące o 300 tys. mieszkańców tak rozległej dzielnicy w roku 2040, bez uwzględnienia gęstości zaludnienia i powstałych do tego roku linii tramwajowych, to cyrkowa sztuczka. Po pierwsze odbieram to jako jednoznaczną deklarację wsparcia budowy bezsensownej trasy M2 (na Bródnie). Po drugie, żeby mógł się zmaterializować ten "wielki węzeł przesiadkowy przy trasie S8", o którym teraz pisze Pan Redaktor, metro musiałoby iść pod ul. Głębocką. Po trzecie MJN wymyśliło III trasę metra o obciążeniu większym niż I trasa i na dodatek trasę idącą przez Białołękę. Ale OK, patrząc na inne artykuły w temacie, trochę się czepiam. Pan Redaktor powinien jednak uważać na precyzję wypowiedzi, 4 władza ma olbrzymią siłę rażenia |
# kk64 14.12.2019 10:01 |
|
Nie wiem po co autor ciągle powtarza te swoje teorie o niepotrzebnej stacji metra na Zaciszu lub że jazda tramwajem będzie szybsza niż jazda metrem na tej trasie. Zawsze znajdzie się grupa osób niezadowolonych a każdej decyzji. Ja osobiście jestem zadowolony z tej stacji. Rozwiąże ona problem komunikacji tej części Targówka z Centrum miast jak i Centrum Bródna. Nie mogę się doczekać jej ukończenia.
|
# Marlena 15.12.2019 06:39 |
|
Panie autorze.Obsesje dziś się leczy ,a nie wylewa publicznie.Pisze pan głupoty wyssane z palca.Prosz esie przejechać a NIE bazować na takz ewyssanych z palca glosach "oburzonych"
Metro jest dobre,stacje w dobrych miejscach,okolice pieknei urzadozne a stacja Trocka piekna z całym otoczeniem.Przy okazji cala okloica zmienila się nei do poznania; mamy nowy bazarek,mamy miejksca parkingowe,zielen,krzewy dzrzewa i kwiaty,mamy przejścia i sygnalizacje. Prosz esie zajac prawdziwymi problemami i powtarzam; obsesje się dziś leczy |
# Maxi z Trockiej 15.12.2019 06:47 |
|
Kolejny bzdurny tekst człowieka,ktory nie umie się wycofać !!!
GDZIE miałaby być stacja na Zaciszu??? Pewnei w miejscu po wyburzonych domach,co autorze ??Chyba logiczne jest,ze powstaje w srodku zabudowy,na pustym miejscu,w takim miejscu ,do którego każdy dojdzie bez problemu. Natsepna stacja,przy Kondratowicza i Wincentego tez neidobra ??? I ska ddane o niezadowolonych ludziach?? Prosz epodac liczby z bramek na stacjach,wtedy pogadamy.A może już pan je ma,tylko urazona ambicja nie pozwala na publikacje??Jaki jest sens tego tekstu;zada pan może ,żeby metro zburzyć,zasypac i poprowadzić tak,jak się panu podoba?? Zastanow się człowieku na dsoba i zastanowcie się wy tam ,w redakcji,bo wypisujecie regularnei same bzdury,nie majace związku z rzeczywistoscia |
# mtirala 20.12.2019 22:33 |
|
Autor ma rację, ta stacja jest zupełnie niepotrzebna. Nic by się nie stało gdyby jej nie było.
Stacja Zacisze będzie najmniej uczęszczaną stacją w W-wie, będzie tu radykalnie mniej pasażerów niż na drugiej od końca stacji w rankingu liczby pasażerów . Nie stać nas na takie ekstrawagancje. Czysto hipotetyczna już stacja metra Głębocka / Toruńska miałaby spokojnie 10-50 razy więcej pasażerów niż stacja Zacisze. |
# Wincentego 21.12.2019 10:35 |
|
Skierowanie metra od stacji Kondratowicza do węzła Toruńskiej z Głębocką w żaden sposób nie przeszkadzałoby istnieniu stacji Zacisze, nie rozumiem, czemu ZB się tak bardzo na nią rzuca. Problemem jest co najwyżej stacja Bródno.
|
# ZXCZXC 15.01.2020 01:09 |
|
znowu ktoś "bębni" że metro powinno iść na Zieloną Białołękę? człowieku metra nie projektuje się w rejonach niskiej zabudowy (a takim rejonem są 3 piętrowe budynki na Białołęce). Trasa metra jest jak najbardziej prawidłowa obejmuje wysokie blokowiska an Targówku mieszkaniowym i Bródnie
|
# Magda123 20.01.2020 09:30 |
|
a ja sie zgadzam przebieg metra przez osiedle domków jednorodzinnych to chory pomysł... stacja zacisze będzie takasamą marwą stacja na szwedzka. Czekanie aż swedzka sie ucywilizuje i przybedzie ludzi z nowych blokow jest zludne, bo przestrzeń jest ograniczona i zadne ilości nowych mieszkańców nie dorownaja mieszkańcom z zielonej białołeki, marek czy ząbek.
|
# ArturP 22.01.2020 14:42 |
|
Na stacji Trocka to chyba celowo był Pan poza godzinami szczytu, w godzinach szczytu większość miejsc siedzących jest już zajęta na tej pierwszej obecnie od strony Bródna stacji. Rozumiem Pańskie rozgoryczenie wynikłe prawdopodobnie z tego że mieszka Pan na Białołęce lub w Markach (jeśli nie to nie rozumiem skąd ten hejt na przebieg II linii metra), ale niestety cała Białołęka to tereny zalewowe którym zagraża 20 letnia woda na Wiśle proszę sobie wygoglować mapa powodziowa warszawy. Prowadzenie w takiej sytuacji metra miałoby tylko sens gdyby poprowadzone zostało już na powierzchni ziemi, tylko w tym momencie tam nie ma na to już miejsca, a koszt wykupu gruntów od prywatnych właścicieli przekroczyłby wartość budowy metra na Gocław. Także proszę już nie spinać pośladów tylko wsiąść do jednego z wielu autobusów jadących obecnie z Białołęki do stacji Trocka i przestać narzekać.
P.S. Proszę też nie stosować Clickbaitowych tytułów jak również pomyśleć o mieszkańcach Bródna, których jest więcej niż mieszkańców Białołęki około 130 tys. vs 95 tys. mieszkańców. |
# Bombel 07.02.2020 00:19 |
|
To oczywiste, że idootyzmem było prowadzenie II linii metra do doskonale skomunikowanego skrzyżowania na Bródnie ale kto zrozumie decyzje wladz miasta, tu wszystko robi się bez sensu łącznie z wydawaniem pozwoleń na budowę gdzie tylko się da i nie zgodnie z miejscowym planem zagospodarowanie przestrzennego
|
# barry 18.02.2020 13:55 |
|
bardzo dobrze wytyczona
|
# ankieter 23.07.2020 21:20 |
|
Pchanie metra na Bródno to totalna pomyłka i zrozumieją to mieszkańcy jak już będzie otwarta linia.
1. Rejon Kondratowicza/Bazyliańska ma linię tramwajową do M.Dw.Gdański, M.Dw.Wileński Rejon Bartniczej i Budowlanej ma tramwaj i nie będzie "wracać" na północ. 2. Niewykorzystana w ogóle linia kolejowa. Zamiast dobudować nową stacje w rejonie DK Świt to zaorano tory i będą stały bloki... 3. Rejon M.Bródno już nie będzie bardziej zabudowany, nie będzie dużo więcej mieszkańców... chyba że powstaną wieżowce wokół kościoła i wzdłuż Rembielińskiej. Co nie jest wcale wykluczone. 4. Rejon M.Bródno nie nadaje się na HUB przesiadkowy - o czym przekonają się mieszkańcy jak nie będą mieli gdzie zaparkować swoich samochodów+korki w godzinach szczytu. 5. Metro powinno kończyć bieg przy skrzyżowaniu S8/Głębocka. Tam jest miejsce na HUB i tam z metra skorzystałoby więcej pasażerów. Linia tramwajowa do M.Kondratowicza nie obsłuży takiego potoku pasażerów. 6. Stacja M.Zacisze to "prezent" dla okolicznych mieszkańców. Tylko patrzeć jak zaczną powstawać tam "mini" bloki... Koszt stacji niewspółmiernie duży do ilości korzystających z niej pasażerów. 7. Metro z Targówka powinno iść wzdłuż Radzymińskiej i łukiem przy M1 do skrzyżowania S8/Głebocka - można by wówczas przy M1 zrobić HUB z prawdziwego zdarzenia. Ale u nas się nie da... Tylko da się robić pasażerom pierdyriald przesiadek. Linia M2 na Bródno to wyrzucona kasa i zmarnowana szansa na dobrą organizację komunikacji... |
# aaa 22.12.2020 14:08 |
|
metro buduje się wszędzie , anie tylko tam gdzie są wysokie bloki ,choć tam jest najbardziej przydatne , znajdzcie blokowiska w Londynie ,albo Sztokcholmie nie wszystko musi przynosić zyski ,miasto ma pomagać żyć i dać wygodę i odpoczynek
|
LINKI SPONSOROWANE