Forum › Bielany
# Bej 24.02.2012 00:26 |
|
Po co za wszelką cenę pchać się tam z tramwajem? Jedyna różnica będzie polegała na większych kosztach ZTM i większej liczbie wypadków... Może lepiej skupmy się nad II linią metra? Albo jeżeli już chodzi o tramwaje to może ten na Białołękę?
|
# bus 24.02.2012 09:31 |
|
Proste! Komunikacja tramwajowa jest co najmniej 2 razy droższa w budowie od wydzielonej jezdni autobusowej, która może powstać zamiast wydzielonego torowiska. Same utrzymanie infrastruktury tramwajowej to dalsze wyrzucanie pieniędzy w błoto (nieporównywalnie droższe), które Warszawa ma na ten cel. Rozumiem, że jakaś infrastruktura już istnieje i buduje się wewnątrz jakieś połączenia usprawniające ruch tramwajowy, ale nieporozumieniem jest budowa nowych linii które są całkowicie nieefektywne ekonomicznie w porównaniu z transportem autobusowym. Patrząc na ekologię, to nowoczesny tabor autobusowy posiada źródło napędu o dużo wyższej sprawności niż tramwaj..., a dodatkowo nie stanowi takiego źródła uciążliwości jak tramwaje.
|
# eRDe 24.02.2012 10:06 |
|
Moim zdaniem ciekawa inicjatywa. Jak najbardziej tak dla tramwaju:)
|
# Geniusztramwajarstwa 24.02.2012 12:40 |
|
Ja nie rozumiem upierania się przy odrębnych torowiskach. Przy częstotliwości ruchu 2-3 składy na godzinę spokojnie można tory wpuścić w jezdnię. Niczego nie trzeba by było wyburzać ani karczować.
Patrz 29-tego Listopada Tor też może być pojedynczy. Patrz historia linii 20 W wariancie Klaudyny (tor pojedynczy od Rudzkiej) może nawet być bez mijanki. |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBielany
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.