# pasażer KM 04.01.2012 15:31 |
|
Dlaczego nie dajecie mapki wszystkich linii. Rysowanie tylko nowych nie daje pełnego obrazu
|
# eRDe 04.01.2012 20:11 |
|
Na Tarchominie się poprawi niewiele, za to na Bielanach zrobi się jeszcze większy syf niż jest teraz.
Obecnie przynajmniej w tramwaju są cywilizowane warunki, a nie każdy chce podróżować z nosem rozpłaszczonym na szybie drzwi:( |
# margo 05.01.2012 12:18 |
|
teraz mamy 2 linie przyspieszone a zostaniemy z jedną, gdyby był tramwaj to co innego, ile tych mocno ograniczonych przystanków będzie na trasie 404?
nie podoba mi się to... |
# Krzysztof 06.01.2012 21:36 |
|
Propozycja ZTM brzmi jak zaprzeczenie idei transportu publicznego.
Wraz z otwarciem nowej trasy ZTM zamiast poprawić naszą sytuację komunikacyjną, chce ją pogorszyć! Aktualnie, po wyjściu na przystanek Białołęka Ratusz, albo Ekspresowa, praktycznie bez oczekiwania możemy wsiąść do jednego z autobusów jadących do metra. Po zmianach oczekiwanie na autobus będzie nieuniknione, wątpliwe czy czas samego przejazdu do metra się skróci. W sumie podróż do metra wydłuży się. ZTM zapewne wolałby, żebyśmy opuścili autobusy i wsiedli w samochody. Ale czy Władze Miasta,Władze Dzielnic nie powinny temu przeciwdziałać?. Jeśli nie będę mógł szybko dojechać do metra z przystanku Białołęka Ratusz, to pojadę samochodem na Tarchomin, albo na Bielany - do lepszego punktu komunikacyjnego.Tak samo uczynią inni zniechęceni pasażerowie ZTM, mieszkańcy osiedli wzdłuż Modlińskiej, części wschodniej, Jabłonny. Z Tarchomina, Bielan, Żoliborza uczynimy spontanicznie gigantyczny parking P+R. Uwagi szczegółowe: 508 - od metra do metra: to dobry pomysł, ale przy likwidacji E4 i E8, częstotliwość powinna być na poziomie 1 minuty w szczycie, 8 minut poza szczytem, czas kursowania minimum do godziny 1 w nocy. 503 - likwidacja po stronie Tarchomina - oburzająca koncepcja, odcięcie Białołęki od centrum miasta, a szczególnie bolesne od Starego Miasta. Przy tym projekt zakłada zachowanie części ursynowskiej linii, dzielnicy która ma metro - to po prostu dyskryminacja Białołęki. Linie 723, 731 powinny być przedłużone do metra. Obsługują olbrzymi teren wzdłuż Modlińskiej, z którego powinna być bezpośrednia komunikacja z metrem 152 - powinien kursować częściej i jego kursowanie powinno zostać zsynchronizowanie z coraz lepiej działającą SKM na stacji Płudy, tak by linia dowoziła pasażerów z pasa osiedli wzdłuż Modlińskiej do kolejki. ZTM powinien pomagać w dostępie do SKM, co istotnie odciąży transport drogowy. |
# anka 09.01.2012 10:37 |
|
"508 - od metra do metra" - BARDZO GŁUPI POMYSŁ- ktoś po pijaku chyba to wymyślił. Linia zbędna dla Tarchomina i Nowodworów bo bedzie to dojazdówka do Legionowskich 700 -ek. A Nowodwory jak zwykle w d...e.
|
# antypijar 09.01.2012 16:21 |
|
,,"508 - od metra do metra" - BARDZO GŁUPI POMYSŁ- ktoś po pijaku chyba to wymyślił. Linia zbędna dla Tarchomina i Nowodworów bo bedzie to dojazdówka do Legionowskich 700 -ek. A Nowodwory jak zwykle w d...e.
" Lubię to! i się zgadzam z wypowiedzią Anki! a swoją drogą czemu nie chcą puścić jakiejś 700 przez most? |
tarantula01 09.01.2012 23:40 |
|
Problemem jest ograniczona pojemność pętli autobusowej na Młocinach. 700-setki potrzebują 2 krańców na postoje. Dla 101 i E-8 (znaczy 404) postój będzie w Nowodworach. Na Młocinach przyjazd, wysiadka i odjazd. Dla 508 postój będzie na Marymoncie (tam się dopiero pusto zrobi, jak wytną E-4 i 508 co 3 minuty) i dzięki temu nikt nie będzie mówił, że pętlę Marymont ZTM zrobił za dużą.
|
tarantula01 09.01.2012 23:40 |
|
Problemem jest ograniczona pojemność pętli autobusowej na Młocinach. 700-setki potrzebują 2 krańców na postoje. Dla 101 i E-8 (znaczy 404) postój będzie w Nowodworach. Na Młocinach przyjazd, wysiadka i odjazd. Dla 508 postój będzie na Marymoncie (tam się dopiero pusto zrobi, jak wytną E-4 i 508 co 3 minuty) i dzięki temu nikt nie będzie mówił, że pętlę Marymont ZTM zrobił za dużą.
|
# karp 10.01.2012 06:16 |
|
A gdzie jakieś połączenie z "Zieloną Białołęką"? Obecna władza (czytaj Platforma) obiecywała poszerzenie Płochocińskiej i Marywilskiej w zamian za kupców - za to mamy jeden wielki młyn na tym odcinku i wyjętą godzinę z życia.
Czy kiedyś powstanie w tej dzielnicy połączenie poprzeczne? Jak dojechać z Kobiałki lub Derby do Ratusza czy na Tarchomin? Czy o tym kiedyś ktoś pomyślał. Budujemy "SKM", ale jak do niej dojechać? Może ktoś pomyśli o przeniesieniu przystanku na ul Płochocińskiej bliżej stacji PKP Żerań? Płochocińska też chce dojechać do centrum!. |
# Muchozol 10.01.2012 14:33 |
|
Jak to problem z 700, przecież jest tam parę peronów z których odjeżdżają podmiejszczaki do Babic, Łomianek itp. Jak się zgra rozkład, żeby były na przemian nie będzie problemu panie Tumaszu. Proszę nie szukać problemów tam gdzie ich nie ma! Ja jeszcze proponuję zamiast 101 wydłużyć linię 184 na Tarchomin i miejsce pod 700tkę się zwolni. Takie to trudne, panie radny, bezradny? Co do Marymontu to powinien tam być przywrócony tzw dworzec północny dla PKSów i będzie git. A planowany przebieg 508 jest iście kretyński.
|
# jacek.marszałek 11.01.2012 09:41 |
|
Moim zdaniem po otwarciu mostu Północnego linię 103 trzeba skierować na trasę:Dw.Zachodni(Tunelowa) , Tunelowa , Prądzyńskiego , Brylowska , Szarych Szeregów , Krzyżanowskiego , Płocka , Obozowa , Ostroroga , Tatarska , Powązkowska , Gen.Maczka , Rudnickiego , Kochanowskiego , Galla Anonima , Jarzębskiego , Al.Zjednoczenia , Marymoncka , most Północny , Modlińska , Jagiellońska , Pl.Hallera , Dąbrowszczaków , Inżynierska , Wileńska , Rzeszotarskiej , Al.Solidarności , Jagiellońska , Okrzei , Targowa i Dw.Wschodni(Kijowska). Moim zdaniem trzeba linię 103 skierować na tą trasę po otwarciu mostu Północnego ponieważ linia połączy Wolę i Bielany jak dotychczas jest a mieszkańcy Bielan będą mieli nowe połączenie z Białołęką i Dw.Wschodnim na Pradze Północ. Co czytelnicy Gazety Echo myślicie o moim pomyśle. Jak popieracie mój pomysł to piszcie do ZTM bo ja już napisałem do ZTM o tym pomyśle. Im więcej głosów będzie to ZTM będzie musiało skierować linię 103 na taką trasę o której napisałem po otwarciu mostu Północnego. Pozdrawiam Jacek Marszałek z Warszawy z Pragi Północ.
|
tarantula01 11.01.2012 23:36 |
|
@Muchozol: pętla autobusowa Młociny nie jest przystosowana do obsługi zbyt wielu autobusów (pętla Nowodwory jest większa) i stąd nie ma za bardzo czego i jak upychać. Proszę pojechać na tę pętlę.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz http://www.radny.com.pl |
tarantula01 11.01.2012 23:36 |
|
@Muchozol: pętla autobusowa Młociny nie jest przystosowana do obsługi zbyt wielu autobusów (pętla Nowodwory jest większa) i stąd nie ma za bardzo czego i jak upychać. Proszę pojechać na tę pętlę.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz http://www.radny.com.pl |
tarantula01 11.01.2012 23:40 |
|
I na pewno ze 184 jeżdżącego co 20 minut (co 15 minut) w szczycie mieszkańcy Tarchomina będą zadowoleni przy dojazdach do metra.
Zwiększyć częstotliwość 184 ! I wtedy ta linia będzie jeszcze bardziej pusta na Szczęśliwicach i kłopotliwa w krańcowaniu na tamtej pętli. |
tarantula01 11.01.2012 23:40 |
|
I na pewno ze 184 jeżdżącego co 20 minut (co 15 minut) w szczycie mieszkańcy Tarchomina będą zadowoleni przy dojazdach do metra.
Zwiększyć częstotliwość 184 ! I wtedy ta linia będzie jeszcze bardziej pusta na Szczęśliwicach i kłopotliwa w krańcowaniu na tamtej pętli. |
# Muchozol 12.01.2012 17:48 |
|
Panie radny,
bez przesady pętla na Młocinach nie jest aż tak mała. Jeżeli 184 pojedzie na Tarchomin to już jedno miejsce się zwolni. A przecież pan radny wspominał w innym wątku, że most ze swoimi wjazdami ma wystarczającą przepustowość, więc w czym problem. Zresztą w okolicach pętli Młociny są nie wykorzystane przystanki z dużymi zatokami. Ponadto jeżeli pętla Młociny jest mniejsza od pętli na Nowodworach to jakim cudem funkcjonuje pętla na Marymoncie, która jest mniejsza od Młocin i Nowodworów, a obsługuje jeżeli dobrze liczę chyba 7 linii. Zresztą w przypadku 184 wypadłoby z pętli tylko przejeżdżałoby przez przystanek czyli będziemy mieli dodatkowy peron. Autobusowych miejsc jest 8 z czego w ciągu dnia wykorzystane jest mniej więcej 7 (bez uwzględnienia okresowości linii). Najlepszym rozwiązaniem jest zrobienie tak 508/ E relacja Nowodwory- Młociny, 184 relacja Tarchomin/Nowodwory-Szczęścliwce, 7xx relacja Legionowo-Młociny, 511 do Marymontu tak jak jest, pozostawić 510,503. Bez wprowadzania 101 i 404. Proste,praktyczne i koniecznie do realizacji |
tarantula01 12.01.2012 19:35 |
|
Z punktu widzenia Nowodworów każda linia może jeździć jakkolwiek byleby E-8 zostawić z obecnymi przystankami, częstotliwością i trasą do Młocin. Ideałem jest dodanie popołudniowych kursów na E-8 z częstotliwością jazdy co ok. 6 minut.
Tarchomin - dla tego osiedla obecne 508 skierowane do Młocin z częstotliwością jak teraz to też wyśmienita sprawa. Zatem po co nam 184, gdyby 508 pozostawić z Nowodworów? Są też mieszkańcy przy Modlińskiej, którzy w 511, 503 i 510 się nie zmieszczą w drodze do metra Marymont / pl. Wilsona. Mamy jeszcze pasażerów ze 152/133. Stąd też 508 wzdłuż Modlińskiej to moim zdaniem dobre rozwiązanie. |
tarantula01 12.01.2012 19:35 |
|
Z punktu widzenia Nowodworów każda linia może jeździć jakkolwiek byleby E-8 zostawić z obecnymi przystankami, częstotliwością i trasą do Młocin. Ideałem jest dodanie popołudniowych kursów na E-8 z częstotliwością jazdy co ok. 6 minut.
Tarchomin - dla tego osiedla obecne 508 skierowane do Młocin z częstotliwością jak teraz to też wyśmienita sprawa. Zatem po co nam 184, gdyby 508 pozostawić z Nowodworów? Są też mieszkańcy przy Modlińskiej, którzy w 511, 503 i 510 się nie zmieszczą w drodze do metra Marymont / pl. Wilsona. Mamy jeszcze pasażerów ze 152/133. Stąd też 508 wzdłuż Modlińskiej to moim zdaniem dobre rozwiązanie. |
tarantula01 12.01.2012 19:36 |
|
A teraz moja propozycja:
Jak wspomniałem likwidacja linii E-4 nie powinna być uciążliwa. Obecna trasa na Tarchominie: Świętosławskiego - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida po otwarciu mostu Północnego zmienić mogłaby się na trasę: Świętosławskiego - Świderska - Porajów - Myśliborska - TMP - most Północny - ... metro. Z uwagi na to, że linia E-4 została przez ZTM na trasie przez ul. Porajów "zaprojektowana" do obsługi osiedli przy ul. Picassa po wycofaniu z Porajów linii 508 (słabe 510 nie stanowi atrakcyjnej oferty dowozu do metra), to po otwarciu mostu linia ta w drodze do metra Młociny nie miałaby charakteru linii ekspresowej. ZTM przed mostem Północnym planuje uruchomić przystanek Świderska (przy tunelu dla ul. Świderskiej). Do tego przystanku mieszkańcy okolic ul. Picassa będą mieć dobry i szybki dostęp niż do przystanku Picassa. Zanim osoby wsiadające na przystanku Picassa dojdą do tego przystanku, wsiądą do autobusu w kierunku metra, dojadą tym autobusem ulicami: Porajów - Myśliborską - TMP do okolic ul. Świderskiej, mniej czasu zajmie im dojście od razu do przystanku Świderska na TMP, gdzie będą mieli do dyspozycji 508 i 101, które to linie razem wzięte będą mieć niemal 3-krotnie wyższą częstotliwość niż obecne E-4. W przypadku linii 404, to ma zastąpić ona linię E-8, ale kilkukrotnie w rozmowach w ZTM dawano mi do zrozumienia, że gdyby w obecnej konfiguracji 508/E-8 dodać dla E-8 przystanek Tarchomin, to E-8 zostałoby przeciążone, a 508 byłoby pustawe na Tarchominie. Obecnie ZTM tak chce jednak zrobić: na E-8 dodać przystanek Tarchomin (zamieniając je w 404). Moim zdaniem E-8 z obecnymi przystankami trzeba skierować do Młocin i uruchomić je także po południu co ok. 6 minut. Jak 404 będzie miało te same przystanki co obecne E-8 + Tarchomin, to stanie się przeciążone pasażerami. 101: trasa dobra, częstotliwość poranna dobra. Po południu przy uruchomieniu popołudniowego E-8 kursowanie co ok. 6 minut. 508: trasa prawie dobra. Prawie, bo przy braku przystanku Tarchomin dla E-8 (404) coś dodatkowego powinno współobsługiwać przystanek Tarchomin, więc trasa d;a 508 to: MMłociny - TMP - most Północny - Myśliborska - Porajów - Świderska - Ćmielowska - Światowida - Modlińska - most Grota - Trasa AK - Słowackiego - Włościańska - MMarymont; częstotliwości dobre. Takie 508 zastąpi całkowicie obecne E-4 na Tarchominie. 511 bez zmian trasy, ale w porannym szczycie zwiększyć lekko częstotliwość. 503 nie wycofywać z Nowodworów, a ponieważ 508 trafiłoby na trasę przez Świderską - Porajów, to 503 powinno zacząć jeździć tak: Nowodwory - Światowida - Modlińska - most Grota - itd. (choć wolałbym Jagiellońska - most Ś-D - Solidarności - Kapucyńska - Miodowa - Krakowskie - itd.). Zdaję sobie sprawę, że ta druga trasa musi poczekać na remont mostu Grota. 510 pozostawić jak jest teraz. Jeśli jednak ZTM "na pewno" połączy 503 i 510 w nowe 510, to trasa 508 powinna ulec wydłużeniu z MMarymont do ronda Babka. N01 jak wydłużać to do Nowodworów. Pozdrawiam |
tarantula01 12.01.2012 19:36 |
|
A teraz moja propozycja:
Jak wspomniałem likwidacja linii E-4 nie powinna być uciążliwa. Obecna trasa na Tarchominie: Świętosławskiego - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida po otwarciu mostu Północnego zmienić mogłaby się na trasę: Świętosławskiego - Świderska - Porajów - Myśliborska - TMP - most Północny - ... metro. Z uwagi na to, że linia E-4 została przez ZTM na trasie przez ul. Porajów "zaprojektowana" do obsługi osiedli przy ul. Picassa po wycofaniu z Porajów linii 508 (słabe 510 nie stanowi atrakcyjnej oferty dowozu do metra), to po otwarciu mostu linia ta w drodze do metra Młociny nie miałaby charakteru linii ekspresowej. ZTM przed mostem Północnym planuje uruchomić przystanek Świderska (przy tunelu dla ul. Świderskiej). Do tego przystanku mieszkańcy okolic ul. Picassa będą mieć dobry i szybki dostęp niż do przystanku Picassa. Zanim osoby wsiadające na przystanku Picassa dojdą do tego przystanku, wsiądą do autobusu w kierunku metra, dojadą tym autobusem ulicami: Porajów - Myśliborską - TMP do okolic ul. Świderskiej, mniej czasu zajmie im dojście od razu do przystanku Świderska na TMP, gdzie będą mieli do dyspozycji 508 i 101, które to linie razem wzięte będą mieć niemal 3-krotnie wyższą częstotliwość niż obecne E-4. W przypadku linii 404, to ma zastąpić ona linię E-8, ale kilkukrotnie w rozmowach w ZTM dawano mi do zrozumienia, że gdyby w obecnej konfiguracji 508/E-8 dodać dla E-8 przystanek Tarchomin, to E-8 zostałoby przeciążone, a 508 byłoby pustawe na Tarchominie. Obecnie ZTM tak chce jednak zrobić: na E-8 dodać przystanek Tarchomin (zamieniając je w 404). Moim zdaniem E-8 z obecnymi przystankami trzeba skierować do Młocin i uruchomić je także po południu co ok. 6 minut. Jak 404 będzie miało te same przystanki co obecne E-8 + Tarchomin, to stanie się przeciążone pasażerami. 101: trasa dobra, częstotliwość poranna dobra. Po południu przy uruchomieniu popołudniowego E-8 kursowanie co ok. 6 minut. 508: trasa prawie dobra. Prawie, bo przy braku przystanku Tarchomin dla E-8 (404) coś dodatkowego powinno współobsługiwać przystanek Tarchomin, więc trasa d;a 508 to: MMłociny - TMP - most Północny - Myśliborska - Porajów - Świderska - Ćmielowska - Światowida - Modlińska - most Grota - Trasa AK - Słowackiego - Włościańska - MMarymont; częstotliwości dobre. Takie 508 zastąpi całkowicie obecne E-4 na Tarchominie. 511 bez zmian trasy, ale w porannym szczycie zwiększyć lekko częstotliwość. 503 nie wycofywać z Nowodworów, a ponieważ 508 trafiłoby na trasę przez Świderską - Porajów, to 503 powinno zacząć jeździć tak: Nowodwory - Światowida - Modlińska - most Grota - itd. (choć wolałbym Jagiellońska - most Ś-D - Solidarności - Kapucyńska - Miodowa - Krakowskie - itd.). Zdaję sobie sprawę, że ta druga trasa musi poczekać na remont mostu Grota. 510 pozostawić jak jest teraz. Jeśli jednak ZTM "na pewno" połączy 503 i 510 w nowe 510, to trasa 508 powinna ulec wydłużeniu z MMarymont do ronda Babka. N01 jak wydłużać to do Nowodworów. Pozdrawiam |
# Muchozol 12.01.2012 19:52 |
|
Strasznie pan radny komplikuje, dodatkowo zapomniałem wspomnieć, że porażką jest brak przystanku na poziomie 0 przy tunelu (ul.Świderska). Niestety wąska jezdnia plus brak zatok uniemożliwia racjonalizację transportu. Gdyby było inaczej można by puścić jakiś krótki autobus, który by jeździł np z okolic Konwaliowej lub Żerania przez osiedle Portowa i nowo powstające osiedla następnie Świderską koło Picassa i dalej na północ. Mogłoby by to być np 211, ale niestety jak zwykle brak wyobraźni. Ponadto panie radny nie wiem po co robić takie zapychanie autobusami jeżeli ma jeździć (kiedyś) tramwaj. A swoją drogą nie wiem czemu robi się problem w zrobieniu mini pętli przy myśliborskiej przecież tego typu pętla kiedyś była przy muzeum niepodległości. Jakby tak 17 jeździła byłoby super. Aha panie radny czemu na budowie mostu praktycznie nic nie postępuje??? I czemu w tunelu Świderskiej nie ma oświetlenia??
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 13.01.2012 09:16 |
|
Zapalic swiatlo? To mogloby okazac architektoniczno-komunikacyjna mizerie tej inwestycji w calej jej okazalosci. A ta wladza kontunuuje praktyke zciemniania nie tylko na tej budowie... jezeli chodzi natomiast o wielkosc petli, to w tej sprawie nalezy rozmawiac z pracownikami wiezienia w Plocku. Tam maja doswiadczenie w doborze rozmiaru petli niezaleznie do tego, czy monitoring jest, czy tez go byc moze nie ma. Na chwile....
Poza tym naplyw autobusow na kraniec mozna regulowac przy pomocy wysepek dla pieszyk i swiatel do skretu w prawo, czego doswiadczalismy latami w autobusie 508. Zebrane w eksplotacji tej linii doswiadczenia spowodowaly, ze ten numer bedzie teraz jezdzil w kolko az do usłanej smierci! A jezeli chodzi o E4, to Hanka moze zadzwonic do ZTM i powiedziec, zeby E4 zostalo. Ona po płostu....łozumiecie moze tam kułwa zadzwonic w tej spławie i to powiedziec. A zatem: O jakich spolecznych konsultacjach wy tu piełdolycie?! |
tarantula01 13.01.2012 21:00 |
|
Autobus z okolic Konwaliowej może jeździć bez przejazdu Świderską pod TMP. Wystarczy pojechać Myśliborską i Porajów. Efekt lepszy, bo o ile przy Świderskiej od Porajów na południe praktycznie nie ma zabudowy, to na przystanku Porajów mogłoby być trochę chętnych do jazdy w kierunku osiedla Portowa (chociażby ze względu na dojazd do US). Ale nie można wprowadzić autobusu na osiedle Portowa aż nie powiększy się promieni łuków wewnętrznych przy zakrętach: Myśliborska - Kasztanowa - Portowa - Dorodna. Tu musi zadziałać Burmistrz.
Zapychanie autobusami? To są potrzeby mieszkańców, którzy zanim ZTM wybuduje obiecywany od prawie 4 lat tramwaj jakoś do metra muszą dojechać. Minipętla - proszę podać umiejscowienie tej pętli i jak autobusy by na nią wjeżdżały / wyjeżdżały, aby można było podyskutować. |
tarantula01 13.01.2012 21:00 |
|
Autobus z okolic Konwaliowej może jeździć bez przejazdu Świderską pod TMP. Wystarczy pojechać Myśliborską i Porajów. Efekt lepszy, bo o ile przy Świderskiej od Porajów na południe praktycznie nie ma zabudowy, to na przystanku Porajów mogłoby być trochę chętnych do jazdy w kierunku osiedla Portowa (chociażby ze względu na dojazd do US). Ale nie można wprowadzić autobusu na osiedle Portowa aż nie powiększy się promieni łuków wewnętrznych przy zakrętach: Myśliborska - Kasztanowa - Portowa - Dorodna. Tu musi zadziałać Burmistrz.
Zapychanie autobusami? To są potrzeby mieszkańców, którzy zanim ZTM wybuduje obiecywany od prawie 4 lat tramwaj jakoś do metra muszą dojechać. Minipętla - proszę podać umiejscowienie tej pętli i jak autobusy by na nią wjeżdżały / wyjeżdżały, aby można było podyskutować. |
# Muchozol 15.01.2012 15:30 |
|
,,Minipętla - proszę podać umiejscowienie tej pętli i jak autobusy by na nią wjeżdżały / wyjeżdżały, aby można było podyskutować."
Chodzi mi o zbudowanie minipętli tramwajowej. Pętla zmieściłaby się między parkingiem,a nasypem TMP. Przecież takiej wielkości jak ta ma Marymoncie czy Boernerowie by się tam zmieściła. |
tarantula01 15.01.2012 22:37 |
|
Na mojej stronie jest projekt TMP. Wstępnie odpowiadam, że można wykonać taką pętlę, ale nie ma na niej zasilania i nie będzie dopóki nie zostanie zbudowane w ramach przetargu ogłoszonego przez TW. Termin realizacji - koniec tego roku.
|
tarantula01 15.01.2012 22:37 |
|
Na mojej stronie jest projekt TMP. Wstępnie odpowiadam, że można wykonać taką pętlę, ale nie ma na niej zasilania i nie będzie dopóki nie zostanie zbudowane w ramach przetargu ogłoszonego przez TW. Termin realizacji - koniec tego roku.
|
E-1 16.01.2012 17:29 |
|
@tarantula01:Jakiej stronie panie radny.
|
tarantula01 16.01.2012 21:12 |
|
www.radny.com.pl
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 16.01.2012 21:12 |
|
www.radny.com.pl
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 18.01.2012 19:29 |
|
Po złożeniu wniosku w Ratuszu:
http://radny.com.pl/dok2kadencja -> pisma2tw tram-tarch_mp120116petla-.pdf tram-tarch_mp120116petla-zal.jpg Dziś dziennikarze (Kurier Warszawski 18-01): http://www.tvp.pl/warszawa przyśpieszyli rozpatrywanie sprawy i "nie da się". |
tarantula01 18.01.2012 19:29 |
|
Po złożeniu wniosku w Ratuszu:
http://radny.com.pl/dok2kadencja -> pisma2tw tram-tarch_mp120116petla-.pdf tram-tarch_mp120116petla-zal.jpg Dziś dziennikarze (Kurier Warszawski 18-01): http://www.tvp.pl/warszawa przyśpieszyli rozpatrywanie sprawy i "nie da się". |
LINKI SPONSOROWANE