Forum › Warszawa
Co Was najbardziej denerwuje w pracy?
# Loczek9 15.03.2017 09:58 |
|
Mnie irytuje to, że zespół nie może się dogadać w kluczowych dla firmy sprawach, każdy ma jakąś swoją koncepcję, a szef nie zachowuje się jak szef i nie umie narzucić własnego zdania.
|
# Kaszak 16.03.2017 09:52 |
|
Ehh, skąd ja to znam... w mojej poprzedniej pracy też tak było... i pewnie dalej jest. Ale nigdzie nie jest kolorowo. Obecnie zmagam się z mnóstwem papierologii - wnioski, rejestry, druki... Na szczęście ostatnio szef postawił na automatyzację - ma w planie instalację https://www.autoid.pl/produkty/automatyczna-identyfikacja-osob/282-elektroniczna-ksiega-wejsc-wyjsc i innych ciekawych elementów więc może i tej papierologii nieco ubędzie.
|
# tara 22.05.2017 22:00 |
|
Tak, jak ludzie w pracy nie mogą się dogadać w fundementalnych kwestiach to jest to bardzo denerwujące. U mnie w firmie szef zarządził w pewnym momencie, że pracownicy przejdą szkolenie z komunikacji:D Skorzystaliśmy z tego typu szkoleń: http://corelszkolenia.pl
Muszę przyznać, że to sprawiło, że klimat w pracy się zmienił. Łatwiej nam się było dogadać. Nie wiem czy efekt będzie stały, ale jak narazie jest dużo lepiej. |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Kup bilet
Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.