REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# Aaa

13.11.2017 09:13

Niestety ale ulice Batalionow i Coooera najwyrazniej zostaly zaprojektowane tak, zeby obslugiwac ruch z paru blokow na krzyz a nie z wielkiego osiedla. Nie zrobiono zadnych zatok do parkowania a osiedla buduje sie oczywiscie za szlabanami wiec gdzie przepraszam maja zatrzymywac sie ludzie ktorzy przyjezdzaja na zakupy albo po prostu w odwiedziny??

# Brumbrum

13.11.2017 09:24

Ej, wielbiciele zatok przystankowych zapraszam na profil"Zatoki, to się leczy"W 2023 będziecie mieć na Chrzanowie metro więc zapomnijcie od darmowych parkingach dla swoich aut na terenie należącym do miasta.Zresztą nie po to miliardy są pompowane w metro by jaśniepaństwo z Chrzanowa jeździło diselkiem po mieście.Inna sprawa ,że prawie cały Chrzanów to prywatne działki.

# Bbb

13.11.2017 09:27

Ulice są wąskie ale nie dramatyzujmy. Na zakupy jest duży parking kauflandu, a moi goście jakoś nigdy nie mieli problemu z zaparkowaniem bo deweloper przewidział miejsca ogólnodostępne. Problem z parkowaniem na ulicy jest dlatego że ludzie kupili 2 samochody a tylko 1 miejsce myśląc że jakoś to będzie, albo ktoś kupił mieszkanie pod najem a miejsca już nie bo po co i teraz najemcy mają problem. Ja wiedziałem że będę miał 2 auta więc mam 2 miejsca i brak problemu z parkowaniem. Z moich obserwacji wynika że na ulicy parkują też ludzie którzy mają miejsca za szlabanem i stoją one puste, a parkują na ulicy bo mają bliżej do klatki.

REKLAMA

# sss

13.11.2017 10:29

a co z mieszkańcami, którzy pokonują kilometr ulicą Szeligowską w kierunku Lazurowej?? Autor skupił się tylko na jednej stronie...

# jkk

13.11.2017 10:40

Osiedla na Chrzanowie zostały zbudowane przy założeniu samowystarczalnosci miejsc parkingowych. W planie miejscowym dla obszaru Chrzanów 2 było to 1,5 miejsca na mieszkanie. Problem w tym, że znaczna część miejsc jest na codzień niewykorzystywana, w niektórych osiedlach miejsca te są do tej pory niewykupione. Jak zwykle, problem jest w tym, jak zapewnić miejsca dla gości. Jeśli miasto stworzy darmowe miejsca przy ulicy, natychmiast zostaną one zajęte przez samochody mieszkańców okolicznych osiedli. Przykładem - oddany niedawno do użytku odcinek Coopera stał się kolejnym miejscem postoju niekoniecznie tylko dla mieszkańców przyległego osiedla Villa Lazur ale parkują tam również mieszkańcy osiedli przy Batalionów Chłopskich. Wydaje mi się, że inicjatywa powinna pojawić się ze strony mieszkańców osiedli i Wspólnot, zarówno pojazdy mieszkańców osiedli jak i ich gości powinny mieścić się na osiedlowych parkingach. Trzeba tylko zastanowić się, jak to można zorganizować. Niewielką ilość miejsc postojowych można też wyznaczyć np. w pasie zieleni, ale spełniać one będą swoją rolę tylko wtedy, jeśli będą płatne ewentualnie ograniczony będzie czas postoju.

# Ytorekmanovernight

13.11.2017 14:30

Słoiki zatrudnione w corp. dostają małpiego rozumu będąc w hotelu i widząc szwedzki stół. W szklanych biurach czują się jak w chmurach i odlatują. Pracuje od 10 lat w corpo z normalnymi ludźmi z miasta i nie ma takich ekscesów.

REKLAMA

# Gucio

13.11.2017 16:55

Ta juz sie zaczyna rzucanie kiełbasy wyborczej. Boże co za kraj!!! A o władzy to ja już mam swoje zdanie.

# Taaa...

13.11.2017 19:15

Trasa bez sensu. Nikt z batalionów nie będzie się cofał 3 przystanki na pętlę, żeby wbić się w tramwaj jadący 15 min do Hali. Podróż z poczekaniem w sumie 30 min a ujedziesz w prostej linii 2 km od domu. To tylko oszołom z ZTM mógł wymyśleć.

# jkk

13.11.2017 19:20

O ile się orientuję, nie jest to jeszcze kiełbasa wyborcza. Przychodnia jest otwierana wcześniej, bo się pospieszyli budowlańcy. Szef bemowskiej służby zdrowia dawno stawiał twarde warunki, w tym dotyczące zapewnienia dojazdu do nowej przychodni miejskimi środkami komunikacji, dla zapewnienia dojazdu władze dzielnicy doprowadziły w końcu do wybudowania brakującego odcinka Coopera. Teraz boję się jedynie ewentualnego wyboru " kiełbasianej" opcji w postaci zrobienia ulicy Coopera jako jednokierunkowej z możliwością zajęcia połowy szerokości ulicy pod parking - po to aby nie drażnić potencjalnych wyborców przed najbliższymi wyborami samorządowymi.

REKLAMA

# BeMózg

13.11.2017 21:41

W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie strefy płatnego parkowania. Goście, petenci i pacjenci płaciliby po kilka złotych za parkowanie, a mieszkańcy swoje dodatkowe tedeiki trzymaliby na parkingu TESCO przy ul. Górczewskiej (dopóki istnieje i jest darmowy). A jak nie, to w zagrodach rodziców pod Sokołowem Podlaskim czy Włodawą. Miasto nie ma możliwości i obowiązku zapewnić każdemu posiadaczowi samochodu darmowego miejsca do parkowania.

 mart78

14.11.2017 01:49

W dyskusji tylko zasygnalizowano problem brakującego przystanku autobusowego przy ulicy Szeligowskiej na wysokości u. Rajskiego. Szkoda, bo jest problem. Nie dość, że autobus linii autobusowej 743 kursuje co 30 minut, to nie ma przystanku na odcinku ulicy Szeligowskiej. Nic dziwnego bo 743 stworzony i finansowany jest pod kątem miejscowości podwarszawskich. Trzeba zwrócić się po raz kolejny do ZTM z prośbą o jak najszybsze skanalizowanie Szeligowskiej, bo w drodze do przystanku przy Nowolazurowej zażywa się kąpieli błotnych w wodzie z kałuż. Jedynym rozwiązaniem jest stworzenie tymczasowego przystanku autobusowego w miejscu przyszłej stacji Metra.

# zielonemazowsze

14.11.2017 02:33

A może wsłuchać się w postulaty licznych środowisk i uczynić Chrzanów strefą wolną od samochodów? Dopuścić tylko transport publiczny (tam wszak będzie metro!) i rowery. Parking dla aut mieszkańców można wygospodarować na terenie zielonym po drugiej stronie Lazurowej (vis a vis Batalionów, pod słupami wysokiego napięcia). Da się? Da się, tylko trzeba byśmy się skrzyknęli i nacisnęli na urzędników.

REKLAMA

# Xyz

14.11.2017 06:44

Jaki Chrzanów... Od kilku lat na Nowolazurowej stoją puste przystanki...
Stoją i czekają już ze dwa lata na autobus którego nie ma...
A wy tu się rozczulacie nad ludźmi z pola...

# NonPasa

14.11.2017 08:56

#zielonemazowsze napisał(a) 14.11.2017 02:33
A może wsłuchać się w postulaty licznych środowisk i uczynić Chrzanów strefą wolną od samochodów? Dopuścić tylko transport publiczny (tam wszak będzie metro!) i rowery. Parking dla aut mieszkańców można wygospodarować na terenie zielonym po drugiej stronie Lazurowej (vis a vis Batalionów, pod słupami wysokiego napięcia). Da się? Da się, tylko trzeba byśmy się skrzyknęli i nacisnęli na urzędników.

Nacisnęli urzędników, by zrobili darmowy parking za pieniądze wszystkich mieszkańców Bemowa?Ten teren , o którym piszesz to ma Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego i (ba!) jest to teren Parku Górczewska, który też ma wykonany projekt.I w tym miejscu(po skablowaniu linii wysokiego napięcia) ma być skwer i nasadzona zieleń.Słaby pomysł.

# jkk

14.11.2017 09:05

Skablowanie linii WN to potworny koszt, z tej racji nie należy raczej brać takiej ewentualności pod uwagę. Z powodu strefy oddziaływania linii energetycznej nie należy się też liczyć z możliwością wybudowania basenu - po prostu się nie zmieści.

REKLAMA

# zielonemazowsze

14.11.2017 10:53

#NonPasa
Jak napisał #JKK, skablowanie to śpiew dalekiej przyszłości. Dziś ten teren to klepisko. Parking przydałby się też osobom dojeżdzającym do parku Górczewska - jedynego parku na Bemowie. Dziś park służy tylko mieszkańcom Jelonek a powinien wszystkim mieszkańcom. Powodem jest między innymi trudność z parkowaniem (chyba, że parkuje się na okolicznych terenach spółdzielczych). Na koniec, powinniśmy przestać używać argumentów, że jakaś inwestycja ma być sfinansowana z budżetu wspólnego a służy tylko części mieszkańców. Tak jest ze wszystkimi inwestycjami. Ktoś może napisać; ja mieszkam na Grotach i nie godzę się by z moich podatków budowano przedłużenie Człuchowskiej. Inny napisze, ja nie mam dzieci i nie pozwolę by moje pieniądze szły na szkołę. Jeszcze inny; ja się leczę prywatnie i przychodni nie mam zamiaru finansować. Absurd. Nie ma inwestycji która służy wszystkim. Zawsze są to kompromisy.
A zobacz jak nowatorskim byłoby rozwiązanie które proponuję. Cały kwartał miasta wolny od samochodów. Wycieczki z Kopenhagi i Sztokholmu mogły by przyjeżdzać, uczyć się jak to zrobiliśmy.

# Bemolka

14.11.2017 13:18

Parking dla osób odwiedzających Park Górczewska znajduje się od strony ulicy Raginisa.I wystarczy.

# zbijsłoja

14.11.2017 14:23

#zielonemazowsze napisał(a) 14.11.2017 10:53
#NonPasa
Jak napisał #JKK, skablowanie to śpiew dalekiej przyszłości. Dziś ten teren to klepisko. Parking przydałby się też osobom dojeżdzającym do parku Górczewska - jedynego parku na Bemowie. Dziś park służy tylko mieszkańcom Jelonek a powinien wszystkim mieszkańcom. Powodem jest między innymi trudność z parkowaniem (chyba, że parkuje się na okolicznych terenach spółdzielczych). Na koniec, powinniśmy przestać używać argumentów, że jakaś inwestycja ma być sfinansowana z budżetu wspólnego a służy tylko części mieszkańców. Tak jest ze wszystkimi inwestycjami. Ktoś może napisać; ja mieszkam na Grotach i nie godzę się by z moich podatków budowano przedłużenie Człuchowskiej. Inny napisze, ja nie mam dzieci i nie pozwolę by moje pieniądze szły na szkołę. Jeszcze inny; ja się leczę prywatnie i przychodni nie mam zamiaru finansować. Absurd. Nie ma inwestycji która służy wszystkim. Zawsze są to kompromisy.
A zobacz jak nowatorskim byłoby rozwiązanie które proponuję. Cały kwartał miasta wolny od samochodów. Wycieczki z Kopenhagi i Sztokholmu mogły by przyjeżdzać, uczyć się jak to zrobiliśmy.

chyba cię gościu delikatnie mówiąc lekko popie.r.dol.iło. Trzymajcie te swoje furmanki WWL. EOP TKA i inne u siebie na buraczanym polu, a od Parku Górczewska wara. Do Parku Górczewska z chrzanowa możecie przyjść pieszo, choć nie jesteście tu mile widziani.

REKLAMA

# SłójNadSłojami:D

20.11.2017 19:04

Ja zawsze parkuje na starych jelonkach, szkoda mi szpecić swoim gratem mojego nowego osiedla :). Aaaa i uwielbiam park gorczewska ... grile latem i pierko na trawie :). A potem hyc na druga stronę :D

# Zbijsłoja

20.11.2017 20:11

Widać dziś było te graty WWL, EOP i całą resztę jak nieudolnie poruszali się po mieście. Troszkę śniegu i bez traktora ani rusz. buahahah

# bemowo222

29.11.2017 13:11

"Niestety na ciasnych skrzyżowaniach na Chrzanowie zmieszczą się tylko krótkie, kilkumetrowe autobusy. "
Dlaczego nie zaprojektowano szerokich ? W 1980 roku zaprojektowano szeroką Wrocławską i Radiową. Dlatego 15 lat później zmieśił się tu nawet tramwaj.
Zabrakło wyobraźni czy kasy ? Komuna jednak nie była taka zła, teraz kiście się rano wszyscy do wyjazdu do pracy na jedną ulicę :-)

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024