# mana 08.05.2014 10:06 |
|
Niech zabiorą wszystko, będzie przecież stacja Wileńska, co z tego, że położona z 8 km od ZB. Sukces wyborczy!!!
|
# furman 08.05.2014 10:46 |
|
a od kiedy ZTM - martwi się o pasażerów a zaraz bedą wybory samorządowe - to dlatego.
|
# Bart 08.05.2014 11:00 |
|
Niestetey osobom które nie posiadają karty miejskiej i używającej Mobilet`a rozwiązanie nie kompleksowa
|
# Gosia 08.05.2014 11:22 |
|
Dla mnie to dodatkowa przesiadka i min. 15 minut dodatkowe. Takze gorzej.
|
# abrakadabra 08.05.2014 14:50 |
|
Odpowwiedź jest prosta:
zmienić projektowany przebieg końcowego odcinka II linii metra tak, aby powstała stacja przy Trasie Toruńskiej - wówczas nie będzie problemów z dojechaniem do takiej stacji z różnych stron, TT to przecież trasa ekspresowa, z kilkoma pasami, nie to, co Radzymińska, która zapcha się, jak zostanie otwarta stacja metra przy Wileńskim. Niech ktoś w końcu ruszy głową, a nie kieruje się układami politycznymi. |
# gość 09.05.2014 08:22 |
|
#abrakadabra napisał(a) 08.05.2014 14:50 Odpowwiedź jest prosta: zmienić projektowany przebieg końcowego odcinka II linii metra tak, aby powstała stacja przy Trasie Toruńskiej - wówczas nie będzie problemów z dojechaniem do takiej stacji z różnych stron, TT to przecież trasa ekspresowa, z kilkoma pasami, nie to, co Radzymińska, która zapcha się, jak zostanie otwarta stacja metra przy Wileńskim. Niech ktoś w końcu ruszy głową, a nie kieruje się układami politycznymi. Przecież taka stacja istnieje od bardzo dawna. Nazywa się PKP Toruńska i ma szybkie i dobre połączenie z centrum i I linią metra. Tyle, że to nie tak spektakularne jak metro no i jeszcze może się okazać, że metro byłoby zbyteczne. A tak to się wstęgę przetnie i prosty lud znów zagłosuje tak jak to robił niejednokrotnie. |
# AnKa 09.05.2014 10:47 |
|
Sprzeciw już wysłany na podany e-mail.
|
# anka 09.05.2014 10:58 |
|
527 nie pokrywa się z trasą II lini metra, więc dlaczego skracamy? a poza tym jak 527 będzie dojeżdżać tylko do Wieleniaka, to z Białołeki nie będzie żadnego autobusu, który będzie przejeżdżał przez Wisłę. a najgorsza ta przesiadka, aby wydłużyć tylko czas i zrobić większe zamieszanie, tak jakby na Wieleniaku były małe tłumy
|
# skakanka 09.05.2014 13:40 |
|
#anka napisał(a) 09.05.2014 10:58 527 nie pokrywa się z trasą II lini metra, więc dlaczego skracamy? ... aby wydłużyć tylko czas i zrobić większe zamieszanie, tak jakby na Wieleniaku były małe tłumy Oj, anka, anka. Skaracacie, zadajesz pytanie po co skracacie i sama natychmiast na nie odpowiadasz. Teraz już wszyscy (czytelnicy) wiemy kto za tym skaracaniem stoi. anka i jej towarzysze i towarzyszki. Wydało sie dzięki Tobie. |
# ronaldo 09.05.2014 22:34 |
|
Metro na bialoleke po co? Przeciez tam 3 pietrowa zabudowa. Wazniejsze metro w tereny wyoskiej zabudowy typu brodno goclaw
|
# kiszka 10.05.2014 09:51 |
|
#ronaldo napisał(a) 09.05.2014 22:34 Spamujesz w tym wątku.Metro na bialoleke po co? Przeciez tam 3 pietrowa zabudowa. Wazniejsze metro w tereny wyoskiej zabudowy typu brodno goclaw W sprawie metra idź do właściwego. |
# trybała 17.05.2014 11:03 |
|
Kiepska to propozycja "częściej ale krócej".
Według tej zadsady każdą linię można znacznie skrócić i zaproponować (paradoksalnie) co pół minuty ale tylko o długości jednego przystanku i tak dalej co jeden przystanek przesiadać się do następnego środka lokomocji kursującego co pół minuty również na długości jednego przystanku. A tak na prawdę przy propozycji ze trony ZTM skrócenia 527 z Derbów do Wileniaka potrzebna jest reaktywacja linii (o obojętnie jakim numerze) przyspieszonej o dawnym przebiegu przez Świętego Wincentego i Starzyńskiego do dworca Gdańskiego czyli rozdzielenie obecnej linii 527 na dwie: -jedna proponowana przez ZTM czyli skrócona do Wileniaka, -druga reaktywowana o dawnym przebiegu. Autobusów wystarczy na obie nawet co 10 minut każda, nie trzeba dać sobie "wciskać ciemnotę" ze strony ZTMu. I w taki sposób należy przedstawić kontrpropozycję ZTMowi panie i panowie (bez)radni i inna władzo dzielnicy. |
# Jan ze Skarbka 03.06.2014 20:07 |
|
Czy zaproponowane zmiany ułatwią korzystanie z II linii metra?
Nie, bo potrzbna mi I linia, a druga będzie bezużyteczna Czy zaproponowane zmiany odpowiadają potrzebom pasażerów? Nie, II linia to tylko dodatkowe przesiadki, ścisk i tłok na przystankach Co zmienić, aby dojazd do stacji II linii metra był komfortowy? Zostawić 527 jak jest i nie tykać Co mogłoby być zmodyfikowane, aby przesiadki z komunikacji naziemnej do metra (i w drugą stronę) były bardziej komfortowe? Napewno nie zmieniać 527 w linię zwykłą - a takie plany ma ZTM, jakby ktoś nie wiedział. Na razie to nie oficjalne, ale już niedługo 527 straci jako linia przyspieszona i dostanie nowe przystanki na Radzymińskiej |
# idea poparcia 05.06.2014 10:07 |
|
Do speców z ZTM-u.
Zlikwidujcie 527 w cholere. W zamian dajcie często kursujący autobus co jedną minutę do tramwaju na Annopolu. O takiej komunikacji marzymy. Przesiadki, przesiadki, przesiadki - idziemy wam spece od trasowania komunikacji (jak to sie mówi) "na rękę". Chwytamy waszą chorą ideę "częściej ale krócej" jako pewnik. Nie potrzebujemy metra. Ani dojazdu do SKM-ki. Z takim apelem i wnioskiem poparcia dla "słusznej" koncepcji obsługi komunikacyjnej spod znaku ZTM niechaj się zwrócą do obecnego dyrektora tej prześwietnej instytucji miejskiej burmistrzowie i radni Białołęki. |
# do konsultacji społecznych 05.06.2014 15:01 |
|
Na wawkomie (pan Tumasz tez tam ma swój udział) ktoś rzucił taki pomysł:
połaczyć 527 ze 132 w całość na trasie Metro Marymont most Toruński Derby Zacisze Metro Wilenski. |
# skakanka 05.06.2014 22:28 |
|
Dobry pomysł, tylko aby to połączone 132/527 było logiczne logistycznie to powinno od Łabiszyńskiej jechać Białołęcką i Juranda ze Spychowa tak jak 204 a wtedy 204 niepotrzebne.
Jestemm Za. |
# buahaha 06.06.2014 14:04 |
|
Skrócenie linii 527 do Wileńskiego nie znajduje uzasadnienia, gdyż dalszy odcinek trasy 527 nie pokrywa się z II linia metra (metro leci do Swiętokrzyskiej, a 527 do Bankowego). Nie każdy pasażer 527 od Bankowego jedzie w kierunku Swiętokrzyskiej, wiele osób na Bankowym przesiada sie i jedze w kierunku Intraco czy też dalej Solidarnosci . I co tacy pasażerownie mają wsiadać w metro na Wileńskim jechać do Swiętokrzyskiej i z powrotem do Bankowego? Albo będą musieli przy Wileńskim przesiadać sie w tramwaj i jechać do Bankowego (czyli dodatkowa rpzesiadka, a każda przesiadka do przynajmniej kilka minut straty czasu).
527 powinno pozostać bez zmian i powinno mieć mniej przystanków na Radzymińskiej (linia ta powinna być bardziej przyspieszona, bo ma długą trasę i już na jej początku autobus jest napakowany). |
# cobra22 07.06.2014 03:18 |
|
Popieram pomysł skakanki.
I linia metra (Młociny) przez Derby i Targówek do II linii metra (Wileński). |
# cobra22 08.06.2014 11:32 |
|
to jest nas dwóch?
|
# cobra22 08.06.2014 21:53 |
|
ech, przypomniałem sobie:
mam rozdwojenie jaźni. |
# cobra22 08.06.2014 22:22 |
|
gościu to parówa
|
# cobra22 17.06.2014 12:52 |
|
A wogle to lubię opierniczać samego siebie nawet wtedy gdy piszę sam do siebie "gościu to parówa", mam rozdwojenie.
|
# cobra22 17.06.2014 23:08 |
|
gość to frajer
|
# cobra22 18.06.2014 08:23 |
|
cobra22 to the Bill w dresie.
|
# cobra22 18.06.2014 23:13 |
|
gościu ciągnij kiszkę
|
LINKI SPONSOROWANE