Warszawa: ile kosztuje wirtualne biuro? Czy to opłacalne rozwiązanie?
Wirtualne biuro pozwala przedsiębiorcom korzystać z atrakcyjnego wizerunkowo adresu rejestracji firmy oraz daje dostęp do różnorodnych usług administracyjnych. Co to jest wirtualne biuro? Ile kosztuje? Czy rzeczywiście opłaca się je mieć? Sprawdzamy ceny wirtualnych biur w Warszawie.
Co to jest wirtualne biuro?
Wirtualne biuro to popularna usługa dla biznesu, polegająca w podstawowym zakresie na udostępnieniu adresu do rejestracji firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca:
- zyskuje prestiżowy adres firmowy, np. w centrum Warszawy,
- chroni swoją prywatność, bo nie musi ujawniać adresu domowego,
- oszczędza na najmie drogiego lokalu w stolicy.
Zarejestrować w ten sposób można każdy biznes - bez względu na formę prawną. Na adres wirtualnego biura wpływa cała korespondencja firmowa. Jest tam odbierana, sortowana i odpowiednio przechowywana przez wykwalifikowany personel.
Jednak oferty wirtualnego biura rzadko obejmują tylko udostępnienie adresu i obsługę korespondencji. Klienci najczęściej mogą liczyć także na różne usługi dodatkowe: księgowe, doradcze, w zakresie wynajmu sal konferencyjnych itp.
Ile kosztuje wirtualne biuro w Warszawie?
Ceny wirtualnych biur w Warszawie nie są wysokie i różnią się w zależności od m.in.:
- prestiżu adresu do rejestracji,
- zakresu usług w pakiecie,
- renomy dostawcy,
- okresu obowiązywania umowy.
Za najtańsze wirtualne biuro w stolicy zapłacimy zaledwie kilkadziesiąt złotych miesięcznie, a za najdroższe od 200 zł do 500 PLN. Co do zasady, najwięcej kosztuje wirtualne biuro w Warszawie-Śródmieściu. Posiadanie adresu firmowego w centralnej części miasta jest obiektem pożądania wielu przedsiębiorców.
Co warto podkreślić, prestiżowy adres w stolicy z pakietem usług administracyjnych w najlepszej cenie na rynku, bo już od niespełna 30 zł miesięcznie przy umowie na 36 miesięcy. Właśnie tyle zapłacimy za wirtualne biuro w Warszawie w ofercie Biznes Centrum.
Czy wirtualne biuro się opłaca?
Bez wątpienia. Posiadanie wirtualnego biura w prestiżowej lokalizacji w Warszawie sprawia, że nawet początkująca mikrofirma wydaje się silną marką. Dzięki temu budzi większe zaufanie, co sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu relacji z kontrahentami.
Do tego przedsiębiorca zostaje zwolniony z czasochłonnych obowiązków, związanych z odbieraniem listów (również poleconych) i paczek. Otrzymuje powiadomienia e-mail o każdej, nowej korespondencji. Za niewielką dopłatą wszystkie listy są skanowane i wysyłane do niego mailem.
Zaoszczędzony czas może wykorzystać na prowadzenie działalności i rozwijanie biznesu. Chociaż skanowanie korespondencji może wydawać się bezcelowe, często okazuje się niezbędne. Przykład? Wyjazd właściciela biznesu na dłuższy urlop lub zmiana miejsca zamieszkania, gdy oczekujemy na ważną informację, np. o przyznaniu dofinansowania.
Posiadanie wirtualnego biura w Warszawie jest przydatne także wtedy, gdy w naszej miejscowości nie możemy liczyć na atrakcyjne dotacje czy na kompetentną obsługę skarbową.
Nawet w Warszawie wirtualne biuro to dość tanie rozwiązanie - zwłaszcza wtedy, gdy wybierzemy solidnego partnera, np. BiznesCentrum. Już za kilkadziesiąt złotych miesięcznie możemy zyskać wirtualny adres w Śródmieściu wraz z pakietem usług administracyjno-biurowych.
Usługa pozwoli też uniknąć ogromnych kosztów związanych z najmem i obsługą lokalu firmowego w centrum stolicy tylko dla potrzeb wizerunkowych. To rozwiązanie uniwersalne, które oferuje bardzo wiele ciekawych opcji. Zdecydowanie warto je przetestować!