REKLAMA

Artykuł sponsorowany

Warszawa: ile kosztuje wirtualne biuro? Czy to opłacalne rozwiązanie?

Warszawa: ile kosztuje wirtualne biuro? Czy to opłacalne rozwiązanie?

Wirtualne biuro pozwala przedsiębiorcom korzystać z atrakcyjnego wizerunkowo adresu rejestracji firmy oraz daje dostęp do różnorodnych usług administracyjnych. Co to jest wirtualne biuro? Ile kosztuje? Czy rzeczywiście opłaca się je mieć? Sprawdzamy ceny wirtualnych biur w Warszawie.

Co to jest wirtualne biuro?

Wirtualne biuro to popularna usługa dla biznesu, polegająca w podstawowym zakresie na udostępnieniu adresu do rejestracji firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca:

  • zyskuje prestiżowy adres firmowy, np. w centrum Warszawy,
  • chroni swoją prywatność, bo nie musi ujawniać adresu domowego,
  • oszczędza na najmie drogiego lokalu w stolicy.

Zarejestrować w ten sposób można każdy biznes - bez względu na formę prawną. Na adres wirtualnego biura wpływa cała korespondencja firmowa. Jest tam odbierana, sortowana i odpowiednio przechowywana przez wykwalifikowany personel.

Jednak oferty wirtualnego biura rzadko obejmują tylko udostępnienie adresu i obsługę korespondencji. Klienci najczęściej mogą liczyć także na różne usługi dodatkowe: księgowe, doradcze, w zakresie wynajmu sal konferencyjnych itp.

Ile kosztuje wirtualne biuro w Warszawie?

Ceny wirtualnych biur w Warszawie nie są wysokie i różnią się w zależności od m.in.:

  • prestiżu adresu do rejestracji,
  • zakresu usług w pakiecie,
  • renomy dostawcy,
  • okresu obowiązywania umowy.

Za najtańsze wirtualne biuro w stolicy zapłacimy zaledwie kilkadziesiąt złotych miesięcznie, a za najdroższe od 200 zł do 500 PLN. Co do zasady, najwięcej kosztuje wirtualne biuro w Warszawie-Śródmieściu. Posiadanie adresu firmowego w centralnej części miasta jest obiektem pożądania wielu przedsiębiorców.

Co warto podkreślić, prestiżowy adres w stolicy z pakietem usług administracyjnych w najlepszej cenie na rynku, bo już od niespełna 30 zł miesięcznie przy umowie na 36 miesięcy. Właśnie tyle zapłacimy za wirtualne biuro w Warszawie w ofercie Biznes Centrum.

Czy wirtualne biuro się opłaca?

Bez wątpienia. Posiadanie wirtualnego biura w prestiżowej lokalizacji w Warszawie sprawia, że nawet początkująca mikrofirma wydaje się silną marką. Dzięki temu budzi większe zaufanie, co sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu relacji z kontrahentami.

Do tego przedsiębiorca zostaje zwolniony z czasochłonnych obowiązków, związanych z odbieraniem listów (również poleconych) i paczek. Otrzymuje powiadomienia e-mail o każdej, nowej korespondencji. Za niewielką dopłatą wszystkie listy są skanowane i wysyłane do niego mailem.

Zaoszczędzony czas może wykorzystać na prowadzenie działalności i rozwijanie biznesu. Chociaż skanowanie korespondencji może wydawać się bezcelowe, często okazuje się niezbędne. Przykład? Wyjazd właściciela biznesu na dłuższy urlop lub zmiana miejsca zamieszkania, gdy oczekujemy na ważną informację, np. o przyznaniu dofinansowania.

Posiadanie wirtualnego biura w Warszawie jest przydatne także wtedy, gdy w naszej miejscowości nie możemy liczyć na atrakcyjne dotacje czy na kompetentną obsługę skarbową.

Nawet w Warszawie wirtualne biuro to dość tanie rozwiązanie - zwłaszcza wtedy, gdy wybierzemy solidnego partnera, np. BiznesCentrum. Już za kilkadziesiąt złotych miesięcznie możemy zyskać wirtualny adres w Śródmieściu wraz z pakietem usług administracyjno-biurowych.

Usługa pozwoli też uniknąć ogromnych kosztów związanych z najmem i obsługą lokalu firmowego w centrum stolicy tylko dla potrzeb wizerunkowych. To rozwiązanie uniwersalne, które oferuje bardzo wiele ciekawych opcji. Zdecydowanie warto je przetestować!


Chcesz przekazać coś więcej, poprawić SEO swojej strony?

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA