# Jelonkowy 07.09.2021 15:29 |
|
Widziały gały co brały, a teraz płacz. Tej drogi 5 lat temu nawet nie było. Deweloper postawił blokowiska i teraz mieszkańcy chcą kolejnych świateł na już i tak zbyt przeregulowanej ulicy Powstańców Śląskich. Już teraz są tam światła co kilka metrów i praktycznie co chwila trzeba stać na czerwonym. Rowerem szybciej można ją pokonać...
|
# lol 07.09.2021 15:36 |
|
#Jelonkowy napisał(a) 07.09.2021 15:29 Nie umiesz czytać? Chcą przesunięcia istniejących.mieszkańcy chcą kolejnych świateł |
# zjelonek 07.09.2021 15:37 |
|
#Jelonkowy napisał(a) 07.09.2021 15:29 Co za totalne brednie. Nawet jadąc szybko rowerem na cienkich oponach nie dogonisz na Powstańców samochodu. Jechałeś w ogóle kiedyś rowerem?Rowerem szybciej można ją pokonać... |
# zjelonek 07.09.2021 15:59 |
|
#lol napisał(a) 07.09.2021 15:36 Chcą przesunięcia tych na jedynym przejściu do przystanku tramwajowego ?Nie umiesz czytać? Chcą przesunięcia istniejących. Tam powinny być lewoskręty i w Olbrachta , i w Muszlową. Przy okazji przystanek tramwajowy w stronę Człuchowskiej |
# lol 07.09.2021 16:28 |
|
#zjelonek napisał(a) 07.09.2021 15:59 Przecież jest to w artykule, który komentujesz. Trzeba przesunąć też przystanek, żeby był bliżej bloków i więcej osób miało go w zasięgu dojścia. To tragedia, że takie oczywistości trzeba dyskutować z jakimiś ignorantami, zamiast po prostu zrobić.Chcą przesunięcia tych na jedynym przejściu do przystanku tramwajowego ? |
# niesteTY 07.09.2021 19:48 |
|
Ewidentne niechciejstwo, ignorancja a może nawet robienie komuś specjalnie na złość.
Duże prawdopodobieństwo, że żaden z decydentów nie ma tu swojego kawałka (czyt. mieszkania) na ziemi, inaczej sprawa by ruszyła z kopyta. Nie pierwszy przypadek bezczelności władzy. Kolejny w czwartek będzie na "radzie" abonament dla mieszkańca strefowy parkingowy za 600 PLN rocznie !!!. Argument - będziesz mógł w większym obszarze a nie w promieniu 150 m od miejsca zamieszkania wykorzystać miejsce parkingowe. Oczywiście pewnie i konsultacje były, no jak czemu nie. Zgoda pod warunkiem, że otrzymam gwarancję znalezienia takiego miejsca. Czy zmieni coś 30 czy 600 PLN zapłącę?. Proszę się zastanowić, gwarancje takie same. Argumenty od czapy. Przepraszam ewentualnie wrażliwych czytelników za dosadne słowa tu użyte, ale cierpliwość ma swoje granice. Najgorsze, że nie widać perspektyw na poprawę sytuacji, przeciwnie, władza uderza do głowy, za nic odpowiedzialności. |
# Tubylec 07.09.2021 20:43 |
|
Nie ma lewoskrętu w ul. Strąkową, którą można dojechać na Wolę, a mają zrobić dla osiedlowej uliczki. I jeszcze przystanek przenieść...
|
# lideksynubeka 08.09.2021 07:23 |
|
Po co mają być lewoskręty, przejazdy, przystanki i przejścia dla pieszych w przyjaznych miejscach, skoro Rafalala zlikwiduje ruch samochodowy i komunikację miejską? No po co się pytam? Największym osiągnięciem myśli komunikacyjnej PO jest przecież rower. Każdy ma popylać rowerem, a nie autem czy tramwajem. Rower jest wynalazkiem XIX wieku, a więc rozwój przez uwstecznienie.
|
# peter 08.09.2021 10:34 |
|
Gdzie Jana Olbrachta, a gdzie Człuchowska?
|
# Sabotaż czy idiotyzm? 08.09.2021 13:37 |
|
Lewoskręt w Muszlową? Absolutnie zbędny. I jeszcze jedno pytanie: czy autor formułowanych uwag uwzględnił jak bardzo zwiększy się ruch na ich lokalnej ulicy po wykonaniu takiego połączenia? Zamiast bzdurnych lewoskrętów powinna być zawrotka przed przejściem przy placu Kasztelańskim. Bez tamowania ruchu umożliwiałaby skręt z Powstańców w Strąkową skracając też drogę do Olbrachta. Zawrotka powinna być usytuowana tuż przed samym przejściem, a sygnał zezwalający wyświetlany przy zatrzymanym ruchu w ciągu Powstańców i zielonym świetle dla pieszych przekraczających tę ulicę. Szczegóły opisałem w piśmie kierowanym blisko 15 lat temu do urzędu dzielnicy celem poparcia tego prostego i skutecznego rozwiązania. Urząd nie zareagował...
|
# wlk 08.09.2021 18:35 |
|
Przesunąć przystanek, żeby Jaśnie Państwo z Olbrachta mieli bliżej, za to ludzie mieszkający od lat przy ul. Czumy będą mieli dalej, ale nic to, ważne że słoik kupił mieszkanie to już mu przystanek przesuwaj,za chwilę zlikwiduj linię kolejową bo może za głośno i nie ma przejazdu na Olbrachta do Dzielnicy Wola, przeprojektowuj i przebudowuj skrzyżowanie żeby z Powstańców Śląskich można było skręcić w lewo w Olbrachta kosztem czasu przejazdu tramwajów, które by czekały na swoje światło, jak już Jaśnie Państwo sobie poskręcają. Nie po to tramwaje mają priorytet, żeby je teraz bezmyślnie blokować kolejnymi światłami. Utrzymywanie skrzyżowania tak ruchliwych ulic, jak Powstańców Śląskich i Olbrachta w formie jednego prawoskrętu, to nie jest absurd, tylko racjonalizm.
|
# właśnie 08.09.2021 23:47 |
|
#wlk napisał(a) 08.09.2021 18:35 Imbecyl przypadkowo urodzony w W-wie dostał mieszkanie w spadku po ojcu komuchu.słoik kupił mieszkanie |
# notak 08.09.2021 23:49 |
|
#Sabotaż czy idiotyzm? napisał(a) 08.09.2021 13:37 Pewnie uwzględnił. Ale nie uwzględnił faktu, że inżynier podający się za doktora mieni się nieomylnym i zapomniał paść na kolana przed oświeconym.czy autor formułowanych uwag uwzględnił jak bardzo zwiększy się ruch na ich lokalnej ulicy po wykonaniu takiego połączenia? |
# Max 09.09.2021 02:04 |
|
W latach 90-tych kiedy Powstańców Śląskich nie była dwujezdniowa jadąc od Ratusza (którego wtedy jeszcze nie było) był skręt w lewo w Strąkową i to było od wielu wielu lat bardzo logiczne rozwiązanie komunikacyjne.
Kiedy rozebrano w tym miejscu komisariat, wybudowano drugą jezdnie Powstańców jakiś dyplomowany dureń z nadania ówczesnego imbecyla Wojewódzkiego Inżyniera Ruchu zlikwidował skręt w Strąkową i dobre czasy dla kierowców skończyły się. Przy ówczesnym natężeniu ruchu i zabudowie mieszkaniowej nikt nie odczuł z tego powodu bólu. Obecnie jest to niezwykle bolesny i bulwersujący kierowców/mieszkańców temat. Może jednak znajdzie się ktoś zdrowo myślący we władzach miasta odpowiedzialny lub mający coś do powiedzenia za organizację ruchu (galasa już popędzono "za bramę") więc może udałoby się przywrócić dawny skręt. |
# wykolejnica wąskotorowa 10.09.2021 15:33 |
|
#wlk napisał(a) 08.09.2021 18:35 Jak tramwaje mają priorytet , to nie czekają a nawet nie zwalniają - zatrzymują się tylko na przystankach.kosztem czasu przejazdu tramwajów, które by czekały na swoje światło, No chyba że jest to priorytet po warszawsku , jak obecnie na Powstańców Śląskich |
# Xymena 10.09.2021 21:26 |
|
ten #wlk to jakis oszołom i tyle w temacie, jest takie powiedzenie - z idiotą się nie dyskutuje bo sprowadzi cię do swego poziomu i załatwi doświadczeniem.
|
# Alex 14.09.2021 13:12 |
|
Równie dobrze można zrobić lewoskręt w Strąkową tak jak jest to zrobione na Radiowej przy skręcie w Szadkowskiego. Też jest przejazd przez torowisko i przeważnie nie ma problemów ze skrętem.
|
drugastrona 22.09.2021 10:14 |
|
"Projektując okolicę na nowo aż prosi się o przesunięcie przejścia dla pieszych i przystanku tramwajowego przy remizie nieco na południe, do skrzyżowania z Jana Olbrachta. Byłoby to kosztowne, ale dzięki temu mieszkańcy bloków przy Olbrachta nie musieliby krążyć po Jelonkach, dojeżdżając do Hali Wola i zawracając na korkującym się skrzyżowaniu. Utrzymywanie skrzyżowania tak ruchliwych ulic, jak Powstańców Śląskich i Olbrachta w formie jednego prawoskrętu, to jest po prostu absurd."
Mieszkańcy powinni poruszać się tramwajem albo metrem. Po co stać w korkach samochodem? Dlaczego miasto ma wydawać miliony na jakieś ułatwienia dla kierowców, skoro wydaje jednocześnie miliardy na metro? |
# Elo melodia 23.09.2021 14:20 |
|
Sloiczyny chcą przesunięcia przystanku i lewoskretu, hahahahaha jedyne co wsiurskie ryje dostaniecie to podwyzke czynszu i się prostować i dziarsko do tych swoich korpo maszerować hahaha
|
# Oscar 11.10.2021 10:07 |
|
#Alex napisał(a) 14.09.2021 13:12 Szczególnie, że wtedy 129 mógłby jeżdzić w obie strony po tej samej trasie.Równie dobrze można zrobić lewoskręt w Strąkową tak jak jest to zrobione na Radiowej przy skręcie w Szadkowskiego. Też jest przejazd przez torowisko i przeważnie nie ma problemów ze skrętem. |
LINKI SPONSOROWANE