kanały RSSwyślij znajomym link do tej stronydrukuj stronę
BemowoBiałołękaBielanyLegionowskieŁomiankiMokotówNadarzynTargówekWawerWolaWołomińskieŻoliborzwydanie specjalne

Gazeta Bezpłatna ECHO

Adres redakcji
03-101 Warszawa
ul. Pomorska 19
echo@gazetaecho.pl
tel. 22 614-58-03
faks 22 614-57-87

W sprawie dystrybucji
prosimy dzwonić  606-156-876

Redaktor naczelny

Zastępca redaktora naczelnego

Dziennikarze

Grafik


Badania opinii publicznej

Władze dzielnicy Bemowo chciały do­wiedzieć się, co mieszkańcy myślą na temat ich poczynań i jak oceniają zmiany zachodzące na Bemowie.

Badania przeprowadziła warszawska pracownia Lokalne Badania Społeczne na zle-cenie urzędu dzielnicy w grudniu 2008 roku. Jeden z tematów dotyczył komunikacji z mieszkańcami. Badania potwierdziły, że "Echo Bemowa" jest liderem prasy lokal-nej. W ankiecie udział wzięło 600 osób w wieku 15 i więcej lat.



* * *


Wiosną 2003 roku na zlecenie Tesco Polska przeprowadzono na Białołęce badania opinii publicznej. Jedno z pytań dotyczyło prasy lokalnej.



 Pytanie 24 
I pytanie ostatnie.
Z jaką bezpłatną gazetą lokalną stykasz się najczęściej:

1. Echo Białołęckie   67,0
2. Czas Warszawski   1,2% 
3. Biuletyn Białołęcki   2,6% 
4. Nowa Gazeta Praska   9,2% 
5. Herold Białołęcki   5,1% 
6. z żadną z wymienionych  14,9% 

 

Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 502 mieszkańców dzielnicy, dobieranych losowo spośród klientów sklepów różnej wielkości. Wiek badanych wahał się między 20 a 65 rokiem życia. W dniach, kiedy przeprowadzano badanie "Herold Białołęcki" nie ukazywał się od kilku miesięcy.

Badania przeprowadziła wrocławska firma Toton pod nadzorem prof. dr hab. Dariusza Dolińskiego i prof. dr hab. Wiesława Łukaszewskiego, pracowników Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

 

R   E   K   L   A   M   A

 

google mały prostokat
(180 x 150)

netsprint mały prostokat
(180 x 100)


 

LINKOLD: txt.pl?badania

CUIDstr0e97dcd7411db90c65dc9a5edba7a856 
titlestrGazeta Bezpłatna ECHO - badania opinii 
descriptionstrBadania opinii publicznej 
keywordsstr