
źródło: PKN
Woda i ścieki przez internet
Przedsiębiorstwo Komunalne Nadarzyn sp. z o.o. uruchomiło e-usługi. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy mają dostęp do wszystkich interesujących ich informacji, bez wychodzenia z domu. Co można zrobić online?
System daje użytkownikom możliwość wglądu w stany zużycia wody, np. dostęp do listy odczytów wygenerowanych przez system zdalnego odczytu wodomierzy. Umożliwia również samodzielne wprowadzanie stanu licznika przez mieszkańca. Kolejnym przydatnym rozwiązaniem dla użytkownika jest internetowa rejestracja zgłoszeń. Jeżeli pojawią się jakieś nieprawidłowości w dostarczaniu wody lub odprowadzania ścieków - wystarczy wysłać do PKN odpowiednio wypełniony formularz.
- Nasi klienci będą mogli zlecić wystawianie e-faktury. Dostaną również dostęp do historii płatności i stanu swojego konta. W razie konieczności system będzie również wysyłał na konto pocztowe użytkownika informacje o stanie zadłużenia, wezwania do zapłaty oraz noty odsetkowe - czytamy na stronie PKN.
Platforma e-usług będzie informować o wystawieniu elektronicznej faktury sms-em lub mailem. Dodatkowo zarejestrowani mieszkańcy będą informowani drogą smsową o wszystkich ważnych zdarzeniach, np. o awariach lub planowanych przerwach w dostawie wody. - Jest to tylko część funkcjonalności e-platformy.
- Mamy nadzieję, że wdrożone przez nas rozwiązania realnie wpłyną na jakość i szybkość załatwiania spraw w naszym przedsiębiorstwie - mówi prezes PKN Bogdan Malinowski.
(red)
więcej