REKLAMA
REKLAMA

Inwestycje

Pieniądzie są tylko na Białołęcką. Wszystko podrożało

Czy Kołacińska kiedykolwiek doczeka się remontu?


REKLAMA

Pieniądzie są tylko na Białołęcką. Wszystko podrożało

Najtańsza oferta w przetargu na przebudowę Głębockiej wyniosła 49 mln zł. Białołęcka jest porównywalnej długości. Tymczasem w budżecie miasta na przebudowę Białołęckiej i kilku innych ulic w naszej dzielnicy zarezerwowano 46 mln.

REKLAMA

Co z Kołacińską i Szynową? "Niech Smoczyński więcej nie mówi prawdy"
Co z Kołacińską i Szynową? "Niech Smoczyński więcej nie mówi prawdy" Gromy posypały się na Piotra Smoczyńskiego, wicedyrektora Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych, byłego wiceburmistrza Białołęki. Za co? Za mówienie prawdy, a to - jak wiadomo - w polityce jest zabronione.
czytaj
Do Głębockiej władze miasta muszą dołożyć ponad 14 mln, bo planowały wydać na nią 35 mln. Wszystko wskazuje na to, że rada miasta zrobi to na jednej z najbliższych sesji. Jaki los czeka pozostałe ulice? Nie jest to pewne i nawet słowo wiceprezydenta Michała Olszewskiego, dane mieszkańcom na spotkaniu kilka miesięcy temu, może nie wystarczyć. Dlaczego? Bo ceny w przetargach na roboty drogowe poszły w górę o 40%.

Władze Warszawy będą musiały podnieść budżety wszystkich inwestycji drogowych, czyli prawdopodobnie odkładać na przyszłość te mniej ważne. W naszej dzielnicy 46 mln zaplanowano na Białołęcką, Kąty Grodziskie, rondo Ostródzka/Zdziarska, Szynową, Kołacińską i tzw. małą Modlińską. W marcu pisaliśmy, że jest to kwota za mała. Na jednym ze spotkań z mieszkańcami wiceprezydent Olszewski deklarował, że po sporządzeniu kosztorysów rada miasta dołoży niezbędne fundusze. Michał Olszewski nie miał jednak wówczas pojęcia o tym, że roboty drogowe tak bardzo podrożeją.

- Słowo prezydenta, to słowo prezydenta - mówi Piotr Smoczyński, wicedyrektor Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych, były wiceburmistrz Białołęki. - Wszystkie te inwestycje będą realizowane za kilka lat, być może do tego czasu ceny znów pospadają. Nie wyobrażam sobie, żeby miasto odłożyło na "nie wiadomo kiedy" Kąty Grodziskie, a Szynowa i Kołacińska to także bardzo ważna inwestycja, dzięki której autobusy pojadą przez Wiśniewo do stacji PKP Płudy.

(red)


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Białołęka







10.08.2017 13:13 Do rzeczy
Jakiś czas temu władze naszej dzielnicy odtrąbiły sukces, że nie będzie rozszerzana do dwóch pasów Światowida. Może to dobrze, że ta ulica pozostanie w obecnym formacie, może nie, pal licho to teraz. Ale co trzeba mieć w głowie, by reklamować to jako sukces, skoro środki z tej inwestycji nie przełożono na inne, tak niezbędne inwestycje drogowe w naszej dzielnicy, lecz oddano w całości na budowę metra na dalekiej Woli? No co trzeba mieć w głowie Szanowna Pani Burmistrz i inni dzielnicowi decydenci? No co macie w tych głowach?

Dodawanie nowych wpisów wymaga zalogowania się (po uprzedniej rejestracji).




REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


więcej
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Najnowsze wydanie

© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie