REKLAMA

Bielany

Inwestycje

 

Galeria Młociny ogłasza nowych najemców

  14 czerwca 2016

alt='Galeria Młociny ogłasza nowych najemców'

Poznaliśmy siedem pierwszych marek, które znajdziemy w ogromnym centrum handlowym zaplanowanym do budowy w pobliżu ostatniej stacji metra.

REKLAMA

W 2017 roku na Tarchominie zostanie otwarta Galeria Północna, rok później po drugiej stronie Wisły powstanie Galeria Młociny. Dwóch gigantów - GTC i Master Management Group - oferujących po 70 tys. m2 powierzchni najmu sprawi, że handlowa mapa północnej Warszawy już nigdy nie będzie taka sama. Rusza budowa Galerii Młociny. "Planujemy pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu" Rusza budowa Galerii Młociny. "Planujemy pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu"
Nie Coimpex, ale Master Management Group rusza z budową centrum handlowego na Młocinach. Inwestycja będzie miała 220 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni.
Wiadomo już, że na Tarchominie znajdą się takie sklepy, jak Empik, Smyk, H&M, Wólczanka, Vistula, W. KRUK, Reserved, House, Cropp, Sinsay, MOHITO, CCC, Martes Sport, Forever 21 oraz hipermarket Carrefour i multipleks Cinema City. Z kolei w Galerii Młociny powstaną Calypso Fitness Clubem, delikatesy Alma i kino nieznanej jeszcze w Warszawie marki Cinema 3D.

Do tej listy najemców należy doliczyć ogłoszone dziś marki Bershka, Massimo Dutti, Oysho, Pull&Bear, Stradivarius, Zara i Zara Home. Wszystkie one należą do firmy Inditex, mającej na świecie ponad 7000 sklepów. Najwięcej miejsca w Galerii Młociny zajmą Zara (2400 m2) i Bershka (800 m2).

(dg)

.
 

REKLAMA

Komentarze (31)

# cycu

14.06.2016 22:08

Jeszcze nie wybudowali a już nie ma chętnych .
A kto tam będzie jeździł i po co ?
Trzeba było sobie na to pytanie odpowiedzieć przed projektem i budową .

# eRDe

14.06.2016 22:50

#cycu napisał(a) 14.06.2016 22:08
A kto tam będzie jeździł i po co ?

Obawiam się, że chętni się znajdą. Łomianki i inne okolice. Odnoszę wrażenie, że to właśnie jest grupa docelowa.

# r17

14.06.2016 23:52

Ja sobie mogę krytykować. Można analizować sensowność i jej brak, dojazd do tego, zakorkowanie itd. Ogólnie w mojej ocenie inwestycja kompletnie niepotrzebna mając tyle innych podobnych obiektów w okolicy. Ale niestety tam pewnie mimo wszystko potrafią liczyć i wiedzą, że im się to opłaci. A zakorkowanie rejonu? Nieważne i tak są tacy co są zachwyceni, że wreszcie świat zawita na Bielany i nie trzeba do sąsiadów jeździć i aż to się nie zmieni będą powstawać kolejne. Bo to się niestety opłaca.

REKLAMA

# Księżycowy

15.06.2016 00:08

Pomijając aspekt totalnego braku dojazdu ,szczególnie od strony ul.Kasprowicza są na pewno plusy inwestycji : jakiś tam rozwój ,miejsca pracy , pieniądze do budżetu gminy,
ale umówmy się - szału nie będzie - korek na pewno.

# Kwitnący

15.06.2016 06:11

Jak budowali Arkadię też był płacz że wszystko się zakorkuje.

# gal

15.06.2016 10:01

#Kwitnący napisał(a) 15.06.2016 06:11
Jak budowali Arkadię też był płacz że wszystko się zakorkuje.

i mieli racje :)

REKLAMA

# r17

15.06.2016 10:07

#Kwitnący napisał(a) 15.06.2016 06:11
Jak budowali Arkadię też był płacz że wszystko się zakorkuje.

Po pierwsze mieli rację, że się korkuje. A dwa nie porównujmy miejsca. Tam jest wielkie skrzyżowanie Słomińskiego, Jana Pawła i Okopowej. A na Bielanach jedyne co będzie prowadziło do parkingów to AK Kampinos która ma po jednym pasie. Przy Arkadii te uliczki na dole (Kłopot) są lepszą komunikacją niż będzie docelowa koło całej Galerii Młociny.

# Pierre de Lony

15.06.2016 10:16

Do wszystkiego można się przyzwyczaić. Tak jak do korków na Conrada i na Wólczyńskiej.
Najważniejsze że powstanie centrum handlowe, samochodziarze niech radzą sobie sami - takie jest myślenie w Polsce.

# eRDe

15.06.2016 10:28

Kurczę, ja się jakoś nie mogę przyzwyczaić do bielańskich korków;)
Mówiąc poważniej to przy Arkadii się korkuje. Czy naprawdę autor słów "Jak budowali Arkadię też był płacz że wszystko się zakorkuje" tego nigdy nie widział? Poza tym wystarczy zobaczyć plany rozprowadzenia ruchu w okolicy centrum handlowego i widać jak na dłoni, że będzie źle. Cały dojazd do centrum handlowego będzie realizowany od strony Zgrupowania AK Kampinos. To wąska ulica i jeśli dodamy do tego już w tej chwili niewydolny węzeł przy zjeździe z mostu to powstaje komunikacyjny koszmar.

REKLAMA

# Pierre de Lony

15.06.2016 10:41

#eRDe napisał(a) 15.06.2016 10:28
To wąska ulica i jeśli dodamy do tego już w tej chwili niewydolny węzeł przy zjeździe z mostu to powstaje komunikacyjny koszmar.
Pierwszy koszmar - korek na Conrada
Drugi koszmar - za mały parking P+R Młociny
Trzeci koszmar - korek w przyszłości wokół Galerii Młociny
Czwarty koszmar - "apartamentowce" przy Sokratesa oddzielone ruchliwą ulicą od "reszty świata"
Takich koszmarów mógłbym wyliczać więcej. Rzeczywiście urzędnicy są niekompetentni - chyba rzeczywiście pracują tam sami znajomkowie partyjni niż prawdziwi fachowcy.

# Ajran

15.06.2016 15:56

Bardzo dobrze, u nas na Tarcho będą mniejsze korki przy galerii północnej :)

# cycu

15.06.2016 16:20

Nie porównujmy Arkadii do galerii bielańskiej ,cztery pasy ruchu to nie jeden ,
a poza tym nie ma tam węzła komunikacyjnego a tu mamy największy w Warszawie

REKLAMA

# ewgt

16.06.2016 21:02

@14.06.2016 23:52 #r17
Skoro ich tak wiele to wymień 3 podobne obiekty w odległości mniejszej niż 5 km.

# ewgt

16.06.2016 21:06

#Księżycowy napisał(a) 15.06.2016 00:08
Pomijając aspekt totalnego braku dojazdu ,szczególnie od strony ul.Kasprowicza są na pewno plusy inwestycji : jakiś tam rozwój ,miejsca pracy , pieniądze do budżetu gminy,
ale umówmy się - szału nie będzie - korek na pewno.

Braku dojazdu???????
Stacja metra, pętla tramwajowa, autobusowa. To będzie centrum handlowe z najlepszym dojazdem w Warszawie.

# eRDe

16.06.2016 23:07

#ewgt napisał(a) 16.06.2016 21:06
To będzie centrum handlowe z najlepszym dojazdem w Warszawie.

Pomijając rzecz jasna dojazd z północnej części aglomeracji warszawskiej, a to duża część grupy docelowej. Łomianki i przyległości będą dojeżdżać samochodami, co znakomicie zatka okolicę. Nie mówiąc już o tych, którzy przyjadą na większe zakupy, bo raczej dużych zakupów nie będą wieźli metrem, a sensownego dojazdu od strony miasta brak. Poza tym spójrz na odległość wejścia do centrum od wejścia do stacji metra. Blisko to nie jest, gdy ktoś wędruje z paczkami.

REKLAMA

# cycu

19.06.2016 23:59

Mam na myśli odcinek od Kasprowicza do skrętu obecnie do Makro ,w przyszłości do galerii. Na tym odcinku znajduje się przystanek autobusowy.Autobus wyjeżdżający z przystanku przecina dwa pasy na lewoskręt
do pętli ,nieraz są dwa autobusy nawet. Po skręcie musi czekać na zmianę świateł.Na tym odcinku mieści się jeden autobus,drugi zostaje na skrzyżowaniu.Osobowe mieszczą się góra trzy.
TO BĘDZIE GŁÓWNY WJAZD DO CENTRUM HANDLOWEGO OD STRONY MIASTA.
Niech mi nikt kto nie ma pojęcia nie mówi, że to jest najlepszy dojazd do C H w Warszawie.
Jeżdżę tamtędy bardzo często i doskonale widzę co tam się dzieje.
Oczywiście od strony mostu północnego będzie o wiele łatwiej.

# zbielan

20.06.2016 09:34

#cycu napisał(a) 19.06.2016 23:59
Mam na myśli odcinek od Kasprowicza do skrętu obecnie do Makro ,w przyszłości do galerii. Na tym odcinku znajduje się przystanek autobusowy.Autobus wyjeżdżający z przystanku przecina dwa pasy na lewoskręt
do pętli ,nieraz są dwa autobusy nawet. Po skręcie musi czekać na zmianę świateł.Na tym odcinku mieści się jeden autobus,drugi zostaje na skrzyżowaniu.Osobowe mieszczą się góra trzy.
TO BĘDZIE GŁÓWNY WJAZD DO CENTRUM HANDLOWEGO OD STRONY MIASTA.
Niech mi nikt kto nie ma pojęcia nie mówi, że to jest najlepszy dojazd do C H w Warszawie.
Jeżdżę tamtędy bardzo często i doskonale widzę co tam się dzieje.
Oczywiście od strony mostu północnego będzie o wiele łatwiej.

Racja, na tym skręcie w lewo będą utykać wszyscy wjeżdżający do nowej super galerii, a z nimi reszta samochodów na skrzyżowaniu. Ustawienie świateł na węźle Młociny to jest generalnie porażka, jadąc od Nocznickiego do Mostu Północnego 3 razy czekasz na zmianę świateł, po otwarciu galerii ta okolica będzie kompletnie sparaliżowana.
Ado wszystkich piszących o super dojeździe komunikacją publiczną- spójrzcie na Arkadię - tramwaje, metro, autobusy, a mimo to parking jest zapchany, na wjazdach i wyjazdach korki.

# Pierre de Lony

20.06.2016 10:02

Dlatego kolejnym etapem po wybudowaniu osiedli wzdłuż Sokratesa i Galerii Młociny będzie budowa TMP.
Tak jak na Bemowie, balkony tuż nad trasą S8

REKLAMA

# eRDe

20.06.2016 11:14

Problem w tym, że TMP została przesunięta w planach na 2033:( Do momentu jej powstania Bielany będą się dusić od ruchu tranzytowego przez dzielnicę.

# gryzu

20.06.2016 12:07

Nie, no dobrze napisał gościu #ewgt . To tzw. mrówka , będzie jeździł metrem z Natolina po papier toaletowy i pampersy.
więcej na forum

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBielany

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024