REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


24.10.2017 09:15 #grylaż
18 lipca 2011 został opublikowany mój list do Redakcji Echa, który pomimo, że ze strony internetowej zniknęła zakładka "Listy od czytelników" nadal można przeczytać w Internecie wpisując kombinacje słów Tu Bielany - Co z trasą S7? Mówiąc krótko, wariant na który bez żadnego oporu przystają władze dzielnicy, jest najbardziej inwazyjny i najmniej korzystny dla mieszkańców osiedla mieszkaniowego Chomiczówka. Każdy kto mieszka po lewej stronie ulicy Conrada dobrze wie, że "tunel", a w rzeczywistości pewnie nasyp, bo o takim rozwiązaniu podyktowanym oszczędnościami się mówiło to taka marchewka w komplecie do kija. O sprawie pisała Gazeta Wyborcza i TVN Warszawa. W tym niby najlepszym wariancie trasa o znamionach autostrady przecina ulicę Maszewską, Kwitnącą i Księżycową. Już nawet Wyborcza stawiała pytania wprost, kto pozwolił na zbudowanie tych wszystkich bloków w międzyczasie na Rodziny Połanieckich, Bogusławskiego, Maszewskiej, Kwitnącej, Głowackiego, Żółwiej i Księżycowej. Jedno jest pewne ceny tutejszych mieszkań już spadają, a proponowana trasa nie ma wjazdu dla miejscowych. Na papierze zostajemy odcięci od Lasu Bemowskiego i od Nowego Bemowa autostradą w środku miasta. Wystarczy powiększyć "krzyżykiem" załączoną do artykułu mapkę, żeby zrozumieć, że S-7 przecina całą listę lokalnych ulic na Chomiczówce. Z przyjemnością przeczytam, co na ten temat ma do powiedzenia Forumowicz Cycu, który bardzo merytorycznie wypowiadał się na ten temat na Forum Echa już wcześniej. Jako mieszkaniec Chomiczówki od urodzenia mam prawo wyrazić swoje zdanie, a burmistrzowi Piątkowskiemu nieśmiało przypomnę, że od maja czekamy na reakcję władz dzielnicy, na propozycję podciągnięcia 171 z Nowego Bemowa na Chomiczówkę.
24.10.2017 10:00 #BeMózg
TAK dla trasy S7!!!
Ponieważ:
- wraz z budowanymi obecnie i w przyszłości drogami trasa ta zwiększy komfort podróżowania w Warszawie i okolicy;
- rezerwa terenu pod jej wybudowanie jest zapewniona, i to już od kilkudziesięciu lat;
- problem spalin jest problemem tymczasowym, jako że będzie stopniowo eliminowany w miarę wprowadzania do powszechnego użytku samochodów o napędzie elektrycznym - prawdopodobnie dojdzie do tego w okresie 30-50 lat, zaś drogę taką buduje się na co najmniej 100-200 lat;
- problem hałasu można zmniejszyć, budując ekrany i półtunele oraz wprowadzając na trasie przebiegającej przez miasto ograniczenie prędkości do 70 km/h i skutecznie je egzekwując, na przykład przez odcinkowy pomiar prędkości, można też wprowadzać ograniczenia ruchu dla samochodów ciężarowych i rozstrzeliwanie niektórych motocyklistów.
Odrębnym natomiast problemem jest budowa ringu autostradowego wokół aglomeracji stołecznej, który umożliwiałby omijanie Warszawy w ruchu tranzytowym - jest on niestety na razie w jakichś odległych koncepcjach.
24.10.2017 16:50 #Zen
A dlaczego nie wybrano wariantu II b ? Nie trzeba budować tuneli (mniejsze koszty), jest jeden jasny węzeł TMP - S8, trasa lokuje się dalej od osiedli.
24.10.2017 17:10 #grylaż
Ile to bloków, ilu to to ludzi. Przecież to jest jakiś koszmar, jak z najczarniejszego snu. Na samej Maszewskiej, a raczej za nią są jedne wysokie bloki przy Rodziny Połanieckich bliżej Bogusławskiego i na drugim krańcu przy Kwitnącej plus "Kwadra Księżycowa" przy Księżycowej właśnie. Jaki tunel, chyba foliowy skoro na wszystkim, jak leci oszczędzają. Implementują autostradę na Chomiczówce i jeszcze mówią, że to w czymś pomoże. Nowe bloki i budynki wybudowano przy następujących ulicach: Kalinowej Łąki, Esej, Rodziny Połanieckich, Maszewskiej, Kwitnącej, Księżycowej, Głowackiego, Melioracyjnej, Żółwiej, Osikowej. Właśnie powstaje kolejny budynek przy Słonecznikowej obok Żółwiej. I gdzie będzie zaplecze techniczne pod tę budowę? No oczywiście, że u nas. Mamy gigantyczne problemy z przemieszaniem się z głębi ulicy Conrada na Bemowo, bo nam autobusy polikwidowali. Ruch samochodowy z Mostu Północnego, według narracji dzielnicy miał przejąć nowy fragment Reymonta, zbudowany za ciężkie pieniądze. Łączą nas z budową metra na Woli. No Ludzie Złoci, są chyba jakieś granice absurdu. Od wiosny czekamy na wydłużenie linii 171 do Conrada.
24.10.2017 20:59 #Adamb
Dobrze wiedziec o czym sie pisze drodzy Panstwo, poczytajcie dokumenty zwiazane z proponowanymi wariantami, wariant II w tunelu (tak jest w oficjalnych dokumentach przygotowanych do decyzji srodowiskowej) jest lepszy niz wariant IIB, ktory biegnie na poziomie terenu i jego oddzialywanie na osiedle Chomiczowka bedzie duzo wieksze bo ekrany nie wytlumia halasu a tunel jest w stanie to duzo skutecznie zniwelowac, nie mowiac o tym ze wariant IIB idzie wzdluz Ksiezycowej wiec miejsce ktore skuzy mieszkancom do spacerow zostalyby bezpowrotnie utracone, wariant IIB to bezczelne przepchniecie trasy na Bielany a dokladniej pid okna Chomiczowki i dranskie opowiadanie o oszczednosciach...na czym? Na zdrowiu ludzi? Nie dla wariantu IIB!
24.10.2017 21:25 #grylaż
Potrzebne nam tu oba te warianty, jak umarłemu kadzidło, a radni to raz mówią jedno, innym razem drugie, co stwierdzam na podstawie artykułów zamieszczanych w Echu na przestrzeni ostatnich lat. To samo ten cały tunel, przysłowiowy taniec pingwina na szkle. Nie mnie się wypowiadać za wszystkich, ale faktem jest, że na Chomiczówce w latach 2009 - 2017 przybyło słownie 40 nowych bloków. I to głównie po lewej stronie ulicy Conrada. Ktoś na to pozwolenia wydawał, mając świadomość bliskości trasy. Jak się kształtują ceny mieszkań w okolicy, wie doskonale Forumowicz Jeep. O immisjach ktoś słyszał? Hałas, spaliny, ścieki, niby wszystko będzie cacy, bo jakiś drugi inżynier Karwowski obiecał i wszyscy od razu uwierzyli. Trasa AK też miała być ekologiczna, a wyszło z tego jedno wielkie guano. I do kompletu, sam redaktor Gadomski, którego swoją drogą cenię stwierdził, że jak dla niego to miasto kończy się za S-8 z czego wysnuł wniosek, że Chomiczówka to takie miejsce pod Warszawą. Tytuł materiału dla Bemowa o S-7 głosi, że to tragedia. Tytuł materiału dla Bielan o S-7 głosi, że to konieczność. I co do samej treści, jakie usytuowanie poza Chomiczówką? Trasa pobiegnie przez Chomiczówkę. Nikt nas nie bronił to i wtrynili nam zbuka. O burmistrzu Piątkowskim Jeep kiedyś przytomnie zauważył na podstawie tablic rejestracyjnych samochodu, że jest napływowy. Nie moja to rzecz, ale może o tak istotnych sprawach, będą się wypowiadać autochtoni. Moja rodzina mieszka na Chomiczówce od 1976 roku, czyli od początku, wtedy nikt o żadnej trasie ludzi nie informował, więc skończmy raz na zawsze z tą durną argumentacją rodem z forum TVN Warszawa. Rzecz jest już pewnie klepnięta, jak przypomniał Forumowicz Cycu przy pomocy specustawy, ale tym bardziej jeżeli rozwalili całkowicie połączenie autobusem na Bemowo, należy myśleć o reaktywacji 520 do Śródmieścia, przecież nie każdy ma samochód.
24.10.2017 21:44 #Jeep
Pisałem o tym wielokrotnie i ostrzegałem przed zakupem mieszkań po okazyjnej cenie około 6500zł/m2.
Budowle typu Maszewska 20 czy inne tego typu blokowiska mają chyba jakość chleba z Biedronki czy Lidla. Mam wrażenie że stoję pod tanimi TBSami..
Pisałem wielokrotnie:
1. najpierw wejdzie Developerka.
2. sprzedadzą mieszkania po okazyjnych cenach / pod tymi blokami rejestracje typu: EOP, ESI czy inne cuda /
3. spakują kasiorkę do walizki
4. WYBUDUJĄ TRASĘ

Taki scenariusz kroił się od początku 2005 roku na Chomiczówce - początek wielkiej budowy Nowej Napływowej Chomiczówki...
24.10.2017 22:30 #grylaż
Bodajże w lipcu 2010 roku, ukazał się w Echu tekst zatytułowany "W żółwim tempie". Wewnątrz czytamy, że remontu ulicy Żółwiej nie będzie, bo koliduje to z budową trasy S-7. I kto tej wypowiedzi udzielał? Burmistrz Grzegorz Pietruczuk. Konkretnie to jest tam mowa o węźle z trasą Mostu Północnego i wydłużona ulicą Maczka. Obecnie działacze stowarzyszenia Razem dla Bielan, którego liderem jest pan Pietruczuk, biegają po dzielnicy i opowiadają, jak to środki na remont Żółwiej załatwili, ale nikt nie wie kiedy i jak to ma nastąpić. Dlaczego o tym wspominam. Ja się do polityki nie mieszam, patrzę na te sprawy z perspektywy szarego mieszkańca Bielan. Dla mnie jeżeli burmistrz mówi publicznie, na otwartym spotkaniu, że sprowadzi 520 Bielany to jego słowa coś znaczą, bo ja mam go za człowieka poważnego. Dla mnie pan Grzegorz Pietruczuk może sobie być burmistrzem przez następne trzy kadencje, ale ma się wywiązać z danego ludziom słowa. W październiku 2018 roku, tuż przed wyborami samorządowymi, rzecz będzie już nieaktualna. I to samo dotyczy miejscowej PO i PiS. Liczyć wycięte drzewa to i ja potrafię. Już raz w 2010 roku pan Robert Banasiuk rozbudził nasze nadzieję i skończył na etacie przy basenie na Conrada, a my z niczym. Autobus na Dewajtis, ekoparking na Kasprowicza, autostrada S-7 przez środek Chomiczówki. Szwedzki stół, karczma samoobsługowa, każdy podchodzi i się częstuje bez pytania, a gdzie w tym wszystkim jesteśmy my mieszkańcy?! Na końcu łańcucha pokarmowego. Nawet tego co nam się prawnie należy nie potrafią załatwić. To człowiek z zewnątrz Forumowicz Babiczanin, trafnie zauważył, że ZTM załatwił całe Bielany stręcząc nam typowo studenckie 114, zamiast 520 na Broniewskiego. I uprzedzę wszystkich ewentualnych szczekaczy, ja naprawdę uważam burmistrza Pietruczuka za sympatycznego człowieka. Ostro i konkretnie to napisał o Grzegorzu Pietruczuku w Internecie Forumowicz Lidersynubeka. Kto chce z łatwością znajdzie i przeczyta, więc nie do mnie gorzkie żale i pretensje. Komunikacja miejska to nie jest temat polityczny i dotyczy wszystkich.
24.10.2017 22:40 #Jeep
Grześ już chyba wielkiej kariery w polityce nie zrobi więc został tylko Ratusz jakieś dzielnicy Warszawy. W sumie mało kogo interesuje autobus 520.
Martwmy się by nie budowali kolejnych blokowisk z napływową masą w słomianych butach...
24.10.2017 23:00 #grylaż
Dotychczasowa praktyka pokazała, że zmieniali się burmistrzowie z PO, a pan Pietruczuk zostawał. Na Białołęce Razem dla Białołęki, jest w koalicji z PiS, co prawda jako opozycja, ale jednak. Także wszelkie scenariusze są możliwe, albowiem jak wspomniałem już w innym wątku, o dziwo pisma i interpelacje w sprawie komunikacji na Bielanach składają radne z RdB, więc aktywności nie można im odmówić. Mało kto powyżej 30-tki jedzie metrem, jeżeli nie musi. Nie pożyczaliśmy tego numeru na wieczne nieoddanie. Faktem jest, że na Bielanach nie ma linii przyśpieszonej w dzień powszedni, stanowiącej alternatywę dla metra. 409 została umieszczona ostatnio przez TVN Warszawa na liście najdłuższych tras w mieście, a i tak oznacza przymusową przesiadkę do metra przy Dworcu Gdańskim. Już o tym kiedyś wspominałem, ale powtórzę, że dziennikarka Echa pani Sadowska, zapytała jakich rozrywek kulturalnych oczekują mieszkańcy Bielan. Odpowiedziałem, że dostęp do dóbr kultury w centrum, zapewniał miejscowym autobus 520. Wszystkie parkingi społeczne wzdłuż ulicy Conrada to potencjalne przyszłe place budowy, bo Chomiczówka nie ma planu zagospodarowania przestrzennego. Rachunek jest prosty, zgadzacie się na kolejną rzecz niekorzystną dla mieszkańców patrz trasa S-7, co jest faktem to pomóżcie chociaż w kwestii wakujących autobusów w okolicy.
24.10.2017 23:02 #Adamb
Zauważyliście że grodzą teren po stronie Chomicżówk przy Wólczynskiej na przedłużeniu Nocznickiego? przy tym skrócie którym można dojść z Bogusłąwskiego w kierunku Nocznickiego? Jakiś kolejny blok? ciekaw jak będziemy dochodzić do tramwaju od tej strony...
24.10.2017 23:02 #Księżycowy
Kolego Adamb nię sądzę, abyś kiedyś próbował nawet spacerować domniemanym przebiegiem trasy
wariant IIB. Gwarantuję Ci że wali tam jak z murzyńskiej chaty, następnie hałas z lotniska też raczej nie skłania do romantycznych spacerów.
Poza tym tunele tej długości skutecznie wyłączają całą trasę w razie wypadku co dzieje się obecnie na S 8,
a ponieważ jest to status S trasy ograniczenie prędkości może być miejscami 90km/h .
Nie życzę Ci strzała w tunelu przy tych prędkościiach ...
Następnie kto powiedział, że wariant IIb nie może być w wykopie?
Przecież nikt tego jeszcze nie opracowywał, natomiast łatwiej jest zrobić węzeł na poziomie 0 i -1 , bo w tunelu jest to niemożliwe.
Duża część użytkowników tej trasy na co dzień będzie jeździła na Białołękę Tarchomin i dalej Jabłonna, Legionowo, Zegrze a węzeł Janickiego mimo, że jest usytułowany w terenie mało zurbanizowanym jednak wydłuża a co za tym idzie emisja spalin na tym terenie będzie dużo większa.
Jedyne kto na tym bardzo traci to osiedle willi wojskowych przy Kalinowej Łąki, ze względu na węzeł Chomiczówka, no i oczywiście nieuchronna wycinka drzew.
24.10.2017 23:18 #Adamb
Kolego Księżycowy, mówmy o faktach a nie o pobożnych życzeniach, przejrzyj sobie dokładnie szczegółowe dokumenty przygotowane do decyzji środowiskowej, wariant IIB jest planowany na poziomie terenu a wariant II w tunelu i całość dokumentacji projektowej i wszystkie wyliczenia to zakładają więc jeśli myślisz że ktoś będzie dyskutował teraz nad wykopem wzdłuż Księżycowej (według wariantu IIB) to jesteś w błędzie
Tak się składa że byłem dość czynnym członkiem Stowarzyszenia Chomicżówka Przeciw Degradacji i coś wiem na ten temat, nie podoba mi się żaden z wariantów ale trzeba mieć w zanadrzu kompromisowe rozwiązanie inaczej decyzja zapadnie bez naszego udziału i najmniejszym kosztem!
tak się też składa, że regularnie chodzę na spacery wzdłuż Księżycowej do lasu Bemowskiego bo mieszkam przy Osikowej (od 1984 roku) więc wiem co mówię ale nie wiem o jakim smrodzie mówisz, chyba z góry śmieciowej jak wieje w naszą stronę ;)
24.10.2017 23:24 #Adamb
dodam jeszcze że wariant II powoduje że węzły znajdują się poza osiedlem w terenach niezurbanizowanych i to jest bardzo ważne bo każdy węzeł generuje nie tylko hałas ale i większy smród więc węzeł poza osiedlem jest w interesie mieszkańców, jego lokalizacja na lotnisku jest najlepszym rozwiązaniem bo jest odsunięta od zabudowy Chomicżówki i Bemowa, i proszę tu bez propagandy rodem z Siskomu ;)
25.10.2017 08:50 #grylaż
Panie Adamie, posiada Pan wiedzę, której nie podaje artykuł. Stąd moje trzy konkretne pytania, jako bezpośrednio zainteresowanego mieszkańca Chomiczówki. Który wariant, Pana zdaniem zostanie wybrany? Czy są na to zarezerwowane pieniądze? I najważniejsze, kiedy w przybliżeniu, ruszy właściwa budowa? W porównaniu do Pana to ja jestem może laikiem, ale patrząc na mapkę, której już nie można powiększać wariant II leży bliżej ścisłej zabudowy, konkretnie bloków na Chomiczówce. Wariant IIb idzie powiedzmy przez las i Księżycową. Te węzły mają być, jak rozumiem z Trasą Mostu Północnego i z przedłużeniem Maczka, czy z czymś jeszcze co w tej chwili nie istnieje. Ponieważ nasi radni, nie bardzo wiedzieli, jak ten problem ugryźć trasa coraz bardziej na papierze przesuwała się w naszą stronę. O czym świadczą np. artykuły w Echu z lat 2009-2010. Natomiast Forumowiczowi Księżycowemu, za pewne chodziło oto, że Księżycowa na odcinku od Mistrzowskiej, a w zasadzie to od żółtego wojskowego bloku przy Aspekt aż do Głowackiego, jest fatalnie zapuszczona. Jeżeli Pan mieszka przy Osikowej to odsyłam do artykułu w Echu z kwietnia 2012 roku, pod tytułem "Dewastują zabytkową Księżycową". Wewnątrz czytamy, iż dzielnica w osobie burmistrza Pietruczuka deklaruje, że developer, który budował bloki przy Żółwiej i rozjeździł nawierzchnię Księżycowej oraz w zasadzie polnej Melioracyjnej, doprowadzi nawierzchnie do stanu pierwotnego. Jak wszyscy dobrze wiemy, nic takiego się nie stało. Natomiast na blogu warszawskiebielany.pl znajduje się artykuł z wiosny tego roku, autorstwa pana Marcina Włodarczyka RdB, mówiący wprost, że cała okolica Księżycowej i Żółwiej, jest zaśmiecona, niedoinwestowana, pozostawiona sama sobie. Pada nawet określenie, że przypomina slumsy.
25.10.2017 12:50 #grylaż
Uwaga bardzo ważna wiadomość dla wszystkich mieszkańców! Dziś, czyli we środę 25 października odbędzie posiedzenie Komisji Samorządowej i Dialogu Społecznego. Czas i miejsce to sala konferencyjna Urzędu Dzielnicy Bielany, V piętro godzina 16.30. Temat przewodni, budowa omawianej trasy S-7 na Bielanach. Będzie to połączone posiedzenie Komisji Samorządowej i Komisji Architektury. Przy okazji Drogi Jeepie, będzie doskonała okazja do zadania publicznie pytania, dlaczego Komisja nie wdraża w życie postanowień powziętych na majowym posiedzeniu, czyli 5 miesięcy temu. Konkluzja tamtego spotkania z mieszkańcami Bielan, była bowiem następująca, ZTM miał zaproponować lepsze połączenie komunikacyjne z Bemowem. Padła konkretna propozycja, wydłużenia linii 171 z Nowego Bemowa na pętle Chomiczówka. Druga kwestia to reaktywacja autobusu 520 na Bielanach, będącego przeciwwagą dla niewydolnego metra. Nic o nas bez nas. Każdy może przyjść i w kulturalny sposób zadawać pytania, związane z pracami dzielnicowej Komisji.
25.10.2017 19:08 #Adamb
I trzeba bylo przyjsc, wlasnie wrocilem, Dzielnica wyrazi poparcie jedynie dla wariantu II z koniecznym wydluzeniem tuneli z obu stron i kategorycznym sprzeciwem dla realizacji Wariantu I i IIB, innego wyjscia nie bylo
25.10.2017 19:10 #Adamb
Perspektywa realizacji tej trasy to lata 2022 - 2024, przewidywany koszt ok. 3 mld zl
25.10.2017 21:08 #Mątypajtą
Projektować, budować, nie marudzić!
25.10.2017 23:25 cycu
Okazuje się, że możecie sobie pogadać a i tak zrobią co będą chcieli i jak będą chcieli.
26.10.2017 06:46 #Jeep
Zanim zaczną budować trasę wybudują jeszcze kilka bloków mieszkalnych obok przyszłej arterii.
Tak by maksymalnie wycisnąć z przyległych terenów forse...jak zabudują co tylko można wtedy ruszą z trasą.
Jeszcze nie raz poczytamy o własnym niebie nad Warszawą i inne developerskie bzdety...
Mieszkańcy Kwadry zamiast własnego nieba mają ryk silników pod oknem...zresztą przyjezdnego z rejestracją EOP, TST, EKU to wali, ważne że mieszka we Warszawie.
26.10.2017 07:44 #Adamb
Mieszkancy Kwadry Ksiezycowej dokladnie wiedzieli ze bedzie tu trasa...a jak jie wiedzieli to trzeba bylo zapytac, i tak w ich interesie wystapilismy o wydluzenie tunelu w kierunku lotniska, zeby nie konczyl sie bezposrednio na wysokosci Ksiezycowej..to nie bedzie latwo uzyskac poniewaz panie z GDDKiA przekonywaly ze nie da sie juz bardziej wydluzyc tego tunelu w tym kierunku ale te argumenty byly bardzo malo przekonujace..wystarczy zeby sam wezel na lotnisku lekko przesunac i bedzie ok
26.10.2017 08:58 #maliniak
Przebieg trasy znany jest od dziesięcioleci, a dokładniej w prasie stołecznej pisano o nim już w latach 70'. W miejscowych planach, przynajmniej tych kawałkach które są już uchwalone oraz tam gdzie jest tylko studium wyraźne zaznaczono rezerwy pod wariant II i taki powinien być wykonany. Wylewanie teraz jakiś żali że to przy osiedlach, że bloki niedaleko winno być tak samo zlewane jak chodnik podczas deszczu. Jak stanie się przy Arkuszowej na wysokości stacji paliw to gołym okiem widać rezerwę w terenie, ale mieszkańcy pobliskich szeregowców nagle z przerażeniem odkrywają że tam ma jakaś trasa biec. To samo z deweloperką: firma może kupić teren wszędzie gdzie chce i postawić tam w granicach wz lub mpzp co tylko będzie chciała. To od inteligencji ludzi zależy czy oni to kupią czy nie. Urząd nie może zablokować budowy komuś bloku 50m od planowanej trasy, natomiast to nie znaczy że mądrzy ludzie winni coś takiego kupować. Analogicznych sytuacji jest mnóstwo: w małej skali przy rezerwie na Wólczyńską budują teraz blok na samym rogu, a w dużej to wystarczy spojrzeć na to co się dzieje przy Nocznickiego gdzie przecież ma lecieć NS. To samo działo się wcześniej przy S8 na wysokości Lazurowej i na Bemowie wzdłuż całej rezerwy (także widocznej gołym okiem) pozostawionej na trasę NS. Wszędzie stoją nowe bloki, ale nikt nikogo do zakupu nie przymuszał. Ci ludzie powinni się cieszyć, że przepisy nakazują stosowanie w takich przypadkach z naszych podatków ekranów, tuneli itp. A wiecie dlaczego ta trasa jeszcze nie powstała i przez to codziennie ruch z północy kraju wlewa się na Bielany w gigantycznych korkach trując wszystko dookoła? Bo poprzednia decyzja środowiskowa została uwalona przez takich samych cwaniaczków spod Warszawy, który nakupowali tanio działek, a potem udawali wielkie zdziwienie, że coś mają obok nich budować. I tak dzięki kilkudziesięciu osobom szukającym skutecznie przysłowiowej dziury, pokrzywdzonych zostało kilkanaście tysięcy mieszkańców Bielan którzy nie mają teraz żadnych ekranów oraz tuneli (a ruch jest tam dokładnie taki sam a nawet gorszy bo w korkach) oraz dziesiątki tysięcy kierowców którzy nie mogą normalnie ominąć Warszawy jeżeli nie odbiją zawczasu na Łódź. To jest dopiero paranoja, żeby stolica kraju tak wyglądała w XXI wieku. Tutaj brakuje i dużej obwodnicy i S7 w mniejszym ringu i NS w małym, ale budowy tego wszystkiego to chyba już nie doczekam.
26.10.2017 09:10 #Lucek
Ludzie niech zaczną wreszcie budować tą trasę. Bielany już są tak zakorkowane a będą jeszcze bardziej .
Zapraszam na Conrada ,Wołczyńską ,Gen Maczka szczególnie koło, 17 tej .Horror spaliny korki stracony czas,nerwy .A tak 90 % tych kierowców z łomianek ,Nowego dworu itp ominęło by nasze Bielany.
26.10.2017 09:41 #Jeep
#Lucek napisał(a) 26.10.2017 09:10

Ludzie niech zaczną wreszcie budować tą trasę. Bielany już są tak zakorkowane a będą jeszcze bardziej .
Zapraszam na Conrada ,Wołczyńską ,Gen Maczka szczególnie koło, 17 tej .
Na Bielanach nie ma ulicy Wołczyńskiej panie Lucjanie...
26.10.2017 10:00 eRDe
#Jeep napisał(a) 26.10.2017 09:41

Na Bielanach nie ma ulicy Wołczyńskiej panie Lucjanie...
Może to błąd autokorekty?
26.10.2017 11:25 #Lucek
Oczywiście Wólczyńska podziwiam szybkość intelektu i błyskotliwość rozumu osobo o nicku Jeep .
Przynajmniej mam pewność że ktoś mnie przeczytał.
26.10.2017 15:57 #jeep
Lucek widać, słychać i czuć skąd przybywasz ....
Intelekt nie ma tu nic do rzeczy.
26.10.2017 17:12 #borg
#jeep napisał(a) 26.10.2017 15:57

Lucek widać, słychać i czuć skąd przybywasz ....
Intelekt nie ma tu nic do rzeczy.
cycu też stamtąd się przypałętał!!!!
26.10.2017 17:17 #Jeep
#jeep napisał(a) 26.10.2017 15:57

Lucek widać, słychać i czuć skąd przybywasz ....
Intelekt nie ma tu nic do rzeczy.
Oryginalny Jeep pisze z dużej litery.
26.10.2017 18:56 #Orto Graf
Pseudonim Jeep (jak również pseudonim Jeeb) piszemy (nie "pisze się") z wielkiej litery. Uczyliśmy się o tym w podstawówce. Jeepie, do szkoły (podstawowej) wrrróć!!!
26.10.2017 19:15 #Jeep
#Orto Graf napisał(a) 26.10.2017 18:56

Pseudonim Jeep (jak również pseudonim Jeeb) piszemy (nie "pisze się") z wielkiej litery. Uczyliśmy się o tym w podstawówce. Jeepie, do szkoły (podstawowej) wrrróć!!!
Zluzuj poślady...
26.10.2017 20:02 #Kapustka
Trzym ryjek na wodzy misiu
26.10.2017 22:14 #Jeep
#Kapustka napisał(a) 26.10.2017 20:02

Trzym ryjek na wodzy misiu
To żeś błysnął "intelektem"
26.10.2017 22:30 #grylaż
Jeep mam informację, która może Cię zainteresować, bo wspominałeś kiedyś, że dojeżdżasz 203 metra. Otóż na kanwie prowadzonej dyskusji o trasie S-7, zacząłem się interesować, jak jej przebieg wpłynie na autobus 203 właśnie. I wypłynęła bardzo ciekawa sprawa, a mianowicie ZTM w osobie kierownika sekcji marszrutyzacji linii, pana Dobiesława Kadloffa, widzi całkiem nowe zastosowanie dla tego numeru. Po rychłym otwarciu Galerii Północnej (lato 2018) 203 ma obsługiwać ten obiekt, a później jeżeli dobrze zrozumiałem przez ulicę Encyklopedyczną docierać do Wóycickiego, czyli kampusu UKSW. Mówiąc krótko szykuje się powtórka z perypetiami wokół 114. 114 ma podwojone kursy na odcinku Huta - Wóycickiego. Z 203 też tak prawdopodobnie będzie, wozy do obsługi fragmentu Metro - Galeria - UKSW, uszczuplą tabor z odcinka Chomiczówka - Wawrzyszew - Huta. W ostatecznym rozrachunku minibus 203 i tak trafi na UKSW, tylko w innym rejonie Bielan. Ten pan kierownik, jest przeciwnikiem linii przyśpieszonych na terenie miasta Warszawa.
27.10.2017 00:05 cycu
Oprócz mniej lub bardziej wyrafinowanych uprzejmości, zauważam wpisy sponsorowane.
Tłumaczenie że rezerwa jest od lat 70 jest co najmniej śmieszne. Kto w latach 70 w Polsce budował trasy w tunelu? Pomijam Bemowo, bo tam inaczej się już nie da, ale wariant IIb pozwala zrezygnować całkowicie z tunelu na tym odcinku. Ze względów bezpieczeństwa powinno się maksymalnie ograniczać prowadzenie tego rodzaju tras tunelem. Jakikolwiek poważny wypadek wyłącza taką trasę na wiele godzin z ruchu i zmusza nadjeżdżających do wielogodzinnego oczekiwania na udrożnienie trasy.
Nie wiem czy ktoś zdaje sobie z Was sprawę, że w pobliżu jest baza magazynowa paliw Orlenu.
A którędy to niby te cysterny z 40 tonami paliwa będą jeździły ?
Także w razie pożaru w tunelu może być raczej ciepło...
Czym dłuższy tunel tym szanse dotarcia służb ratowniczych na czas są mniejsze .
Przykładem jest S 8 z tą jednak zasadniczą różnicą, że ten tunel będzie znacznie niższy.....
Następnie jaki jest sens budowania trasy 3 razy droższej niż wariant IIb ? Która zresztą przebiega dalej od terenów zabudowanych.
Nie widzę żadnych korzyści wariantu II, ani dla mieszkańców, ani dla użytkowników trasy czyli kierowców
natomiast zauważam wiele zagrożeń.
Czy musiał spalić się wieżowiec z ludźmi w Londynie, żeby zauważyć, że coś jest nie tak?
27.10.2017 00:36 #Adamb
Cycu, a co mowi lekarz? Juz odwiedziles? Pamietaj ze nigdy nie jest za pozno ;)
27.10.2017 01:03 #Adamb
Przepraszam wszystkich ale nie mozna bylo inaczej skomentowac wpisu niejakiego Cycu
Niech sobie zada triche trudu i poszuka informacji np. Ile wypadkow jest w tunelu wzdluz Wisly ;)
I niech nie przelicza naszego zdrowia na pieniadze...i niech ruszy wyobraznia jakie bedzie oddzialywanie trasy wzdluz Ksiezycowej w otwartym terenie a jakie w tunelu...odpowiedzi sa proste tylko trzeba troche pomyslec ;)
27.10.2017 06:52 #Jeep
Nie zgadzam się z panem Grylażem ze stwierdzeniem że ceny nieruchomości wzdłuż planowanej trasy spadają.
27.10.2017 07:42 #mikun
Dlatego wskazał Pana, jako wybitnego znawcę lokalnych stawek.
27.10.2017 08:42 cycu
Co mówi lekarz? Ot nic szczególnego, kazał rzucić palenie, zdrowo się odżywiać jak to lekarz.
Ale skoro o tym wspominasz widocznie Ty masz z tym problem...
Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie leczę się w przychodni geriatrycznej przynajmniej na razie .

Moje argumenty są jasne i przejrzyste - Twoje ŻADNE , mam w interesie dobro mieszkańców i użytkowników,
bo sam tu mieszkam i będę z tego korzystał a Ty widocznie masz jakąś prowizję co wcale mnie nie dziwi,
bo trasa w wariancie II będzie 3 razy droższa na tym odcinku.
27.10.2017 08:47 #Adamb
Masz rację cycu, piszę głupoty a wujek obiecał mi działkę jak przejdzie wariant II.
Tylko mnie nie bijcie ....
27.10.2017 09:29 #Adamb
Ostatni moj wpis to falszywka..kolega Cycu widocznie inaczej nie potrafi, na szczescie z Twoimi argumentami a raczej ich brakiem nikt nie polemizuje i nikt na powaznie nie traktuje wariantu IIB, jakbys poza podszywaniem sie pod innych wykazał minimum wysilku i pojawil sie na spotkaniu to bys sie czegos moze nauczyl i dowiedzial w tych sprawach a nie wyglaszal frazesow ;)
27.10.2017 10:52 #Spinaker
NIE DZIWI MNIE to, że w latach 50 - 60-tych ktoś rezerwowal pasy pod szybkie drogi na dalekich przedmieściach , w okolicach lotniska wojskowego Bemowo-Babice .

OBURZA MNIE, że w ~2005 roku GDDKiA nie wiedziala, że agresywnie ingeruje w "zarezerwowane" tereny, które przez 50 lat ,stały się gęsto zaludnionymi osiedlami ?!
NIE WOLNO zaakceptowac tej urzędniczej niefrasobliwości.


DZIWI MNIE, że stracono dziesięć kolejnych lat, by dzisiaj , wbrew woli mieszkańców, i wbrew logice, forsować na siłę wizje GDDKiA.

Dlaczego z takim ślepym uporem inwestorzy trzymaja sie miasta?

CZYŻBY JEDNA INWESTYCJA MAIAŁA ZAŁATWIC DWA PROBLEMY ?
TRANZYT I SZYBKI RUCH MIEJSKI?

No to prosze popatrzec na warszawski odcinek autostrady A2 czyli S8 - Armii Krajowej!!
Gdyby miala po 6, a moze 8 pasow na terenie miasta,to moze by sobie poradzila.
Ale nie zmienia to faktu 24godzinnego zatruwania miasta przez tranzytową armię tirów tylko po to by miasto skorzystało z S8 przez kilkanaście godzin z tego połowę w korkach.


Warto wykorzystać doswiadczenia innych stolic :
np Paryza - co sie dzieje, gdy obwodnica ma za mały promień od centrum.
np Moskwy - gdy miasto goni kolejną obwodnicę.
np Berlina - jak duzy zapas ma miasto na rozrost nim dogoni berliner ring.

Inwestorzy! Miejcie odwagę myslec perspektywicznie.!

Nie zgadzam sie na krojenie żadnej warszawskiej dzielnicy expresówkami tranzytu.
27.10.2017 14:57 #słojowa krulewna
CYCU kocham ciem!!!!!!!!!!
29.10.2017 02:58 #Z R. Połanieckich
Od lat mam wrażenie, że największą przeszkodą w budowie S7 nie jest brak kasy, lecz wsłuchiwanie się we powrzaskiwanie protestujących ludzi. Zupełnie nie należy się nimi przejmować, tylko czynić przygotowania do budowy.
29.10.2017 08:30 #talon
#Z R. Połanieckich napisał(a) 29.10.2017 02:58

Od lat mam wrażenie, że największą przeszkodą w budowie S7 nie jest brak kasy, lecz wsłuchiwanie się we powrzaskiwanie protestujących ludzi. Zupełnie nie należy się nimi przejmować, tylko czynić przygotowania do budowy.
Na drzewo słoju
30.10.2017 07:46 #Ken
Tylko debil buduje sobie trasę tranzytową przez miasto. Tego tupu trasy powinny przebiegać daleko poza granicami miasta. Mieszkańcy Bielan powinni zjednoczyć siły z Bemowem i wspólnie oprotestować
takie bandyckie zamiary budowy tej trasy.
30.10.2017 21:59 #bielanczyk1982
TYlko i wyłącznie rozbudowa pułkowej, robienie jej w tunelach, niczym na wisłostradzie, w tym schowanie jest rozwiązaniem. Puszczenie tego przez bielany i bemowo to idiotyzm, odcina od kampinosu i innych lasów. tiry pod oknami. i jeszczeburmistrz mówi że to w naszym interesie, oszalał.
30.10.2017 22:05 #bielanczyk1982
jesli ii albo iib to tylko iib bo dalej od mieszkań i mniej węzłów.
02.11.2017 14:45 #maliniak
cycu napisał 27.10.2017 00:05

Oprócz mniej lub bardziej wyrafinowanych uprzejmości, zauważam wpisy sponsorowane.
Tłumaczenie że rezerwa jest od lat 70 jest co najmniej śmieszne. Kto w latach 70 w Polsce budował trasy w tunelu?
Tak gdaka na pewno sponsoruje armie trolli żeby zalewała jakieś lokalne forum na którym pisze garstka osób :))) "Zauważasz" coś jeszcze czego faktycznie nie ma? Bo to dopiero jest śmieszne, a nie to że rezerwa na jakąś trasę istnieje od kilkudziesięciu lat, a drogi wciąż nie ma - to jest po prostu tragiczne. Widać masz problemy ze zrozumieniem prostego tekstu pisanego więc wyjaśniam raz jeszcze: w latach 70-tych nikt nie chciał budować tej trasy w tunelu bo zwyczajnie spółdzielcze osiedle zostało pobudowane w wystarczającej odległości aby tego nie robić. Ale też nikt nie przewidywał tego że banda ignorantów pokupuje mieszkania i domy wybudowane tuż przy rezerwie pod tę trasę, a potem będzie udawać wielce zdziwionych i zatroskanych o jakiś tam budżet. Wariant IIb dla każdego normalnego człowieka jest zwyczajnie nieuczciwy bo oznacza wyburzenie kilkudziesięciu budynków więcej i to w miejscach w których ludzie nie mieli najmniejszych podstaw do tego aby się tego obawiać bo nie było tam nigdy żadnej rezerwy. Niby w imię czego mieszkańcy np. Arkuszowej płacący znacznie więcej za nieruchomości (jeszcze przed rozgrzebaniem wysypiska) położone przy ulicy Opalin mają teraz mieć trasę pod oknami? Przecież miała biec 2 km dalej? W imię zadowalania ignorantów którzy pokupowali tanie mieszkania w blokach, które były tańsze niż inne właśnie z uwagi na niższe ceny gruntu, a teraz nawet darowany z pieniędzy wszystkich podatników tunel im się nie podoba? A wyburzenie całego lotnictwa ratunkowego w wariancie IIb też jest ok? Według ciebie bez tunelu niby bezpieczniej - faktycznie w razie wypadku helikopter szybciej doleci, no ale jak nie będzie miał skąd wystartować to jak? Oczywiście wygodnie jest też przemilczeć fakt że w wariancie II projektowane są dwa tunele po 1km, a w wariancie IIb tylko jeden tyle że już o długości 1,7km ze względu na zmianę węzła z Maczka. To gdzie te oszczędności? I na koniec tak jak napisałem wcześniej: uważam że potrzebna jest zarówno duża obwodnica jak i S7 jak i NS. Wywalenie S7 na peryferia Warszawy miałoby tylko wtedy sens gdyby dzisiejszą 7 jeździł wyłącznie tranzyt, a tak nie jest czego dowód znajduje się w każdy piątek, poniedziałek, przed długimi weekendami i świętami na Wisłostradzie.
02.11.2017 17:27 #Kazik
Na forum Bielan jak również i Bemowa jest ewidentny ,,strażnik '' interesów gdaki.
Występuje pod nickiem Adamb, Adam66 i pilnuje (dzień i noc) każdego wpisu automatycznie z kontr-komentarzem.
03.11.2017 17:56 #Grzybek
Z rysunku jasno wynika, po co budować 3 węzły, tym bardziej, że Wójcickiego jest nieprzelotowa skoro można jeden Chomiczówka w wariancie II B.
Jak nie było jeszcze statusu S 8 na moście Grota to korki tworzyły się na zjeździe z Modlińską, potrafili zjeżdżać z 4 pasów jednocześnie. Tu będzie podobnie na co dzień dużo, jak nie większa część będzie kierowała się na most północny a tranzyt na Gdańsk razem z mieszkańcami Łomianek i raczej nikt nie będzie
węzłem Janickiego przebijać się ulicą Wójcickiego. Także ten węzeł jest bez sensu i w tym przypadku chodzi tylko o pieniądze....
04.11.2017 00:09 cycu
Maliniak o czym ty piszesz? Jakie ty budynki chcesz wyburzać w wariancie II b ? Działki wojskowych przy Kampinoskiej?
Otóż przyjmij do wiadomości, że w obydwu wariantach wyburzonych zostanie kilkaset różnego rodzaju zabudowań !!!! A ty piszesz o uczciwości ? To jest trasa 8 pasmowa z poboczami i nasypami ....
A co mam czytać niby ze zrozumieniem !!!! Sponsorowane brednie ....
Człowieku MATACZYSZ I MAJACZYSZ ....
A skoro : ,,gdaka na pewno sponsoruje armie trolli żeby zalewała jakieś lokalne forum na którym pisze garstka osób " jak napisałeś to po co ty tu piszesz ????
Kto tu jest trolem?

Stanowisko GDDKiA jest jasne i oczywiste chcą budować wariant II,
Ty też jesteś przeciwnikiem wariantu II B,
TO KTO TU JEST KONFIDENTEM GDDKiA !!!!!
Rżniesz jelenia jeszcze ......

 29/1316 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bielany


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

Nieruchomości poszukuję
 CITIHAUS oferuje pomoc w restrukturyzacji zadłużenia, ochronie prawnej obiektów komercyjnych, których zobowiązania takie jak np. kredyty przewyższają wartość nieruchomości, zablokowanie działań komornika. Współpracujemy z bankami, i instytucjami finansowymi. Negocjujemy z wierzycielami. Prosimy o kontakt: 511-422-888 www.citihaus.pl

Usługi inne
 Naprawa Lodówki, Piekarnika, Zmywarki, Pralki Warszawa - Naprawa Serwis AGD. Działamy na terenie Warszawy i okolic. Naprawa i serwis lodówki, piekarnika, pralki i zmywarki wszystkich producentów. Gwarantujemy najwyższą jakość usług. Udzielamy gwarancji, zapewniamy krótkie terminy. Naprawa Serwis Sprzętu AGD Warszawa telefon: (22) 121 22 31 kom: 794 602 307 mail: biuro@agdnaprawa.com.pl www: https://agdnaprawa.com.pl

Komputery
 A A Komputery Serwis Dojazd 0zł 504-617-837

Dom i ogród
 Doskonała imitacja drewna w postaci elastycznej deski elewacyjnej od producenta imitacji drewna PlastMaker ( deska elewacyjna elastyczna imitacja drewna PLASTERTYNK ). W ofercie także belki rustykalne NA WYMIAR Tel.44 786 15 99 www.plastmaker.pl


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie