REKLAMA

Forum › Bielany

REKLAMA

# Zybi

09.02.2017 16:19

Przecież tramwaj to nie metro ? Jeżdżą tak od 50 lat prawie, to co się czepiacie ....
A poza tym to gdzie Wy się spieszycie .... do roboty ?

# coś dla emerytów

11.02.2017 10:00

Przystanek przy Perzyńskiego/Rudnickiego zdecydowanie powinien powstać. I to jak najszybciej. Najlepiej w trakcie planowanych w tym roku remontów Perzyńskiego/Rudnickiego.

# chomik

13.02.2017 21:41

Mowa o przyspieszeniu tramwaju a tu postulaty o utworzenie kolejnego przystanku.
Przy takim toku rozumowania, powinny powstać jeszcze przystanki na wysokości Starej Baśni, Braci Załuskich i między Sadami a Placem Grunwaldzkim. Tam też mieszkają emeryci!

REKLAMA

# chomik

13.02.2017 21:47

Ze względu na usterkę samochodu, od kilku dni dni jeżdżę do pracy tramwajem. Nietrudno zgadnąć, że - mimo porannych korków - odcinek Reymonta - Rondo Radosława szybciej pokonuje się samochodem.
Napiszcie jeszcze o tym pięknym zatorze przy Arkadii, ktory tworzy się prawie każdego ranka. 5-10 minut stania. Czy to ma mnie przekonać do trwałej przesiadki do komunikacji?

# Stara baba

14.02.2017 11:34

#chomik napisał(a) 13.02.2017 21:47
Ze względu na usterkę samochodu, od kilku dni dni jeżdżę do pracy tramwajem. Nietrudno zgadnąć, że - mimo porannych korków - odcinek Reymonta - Rondo Radosława szybciej pokonuje się samochodem.
Napiszcie jeszcze o tym pięknym zatorze przy Arkadii, ktory tworzy się prawie każdego ranka. 5-10 minut stania. Czy to ma mnie przekonać do trwałej przesiadki do komunikacji?
Obywatelu. Piszecie od czapy. Nie rozumiejąc treści. Sami sobie zaprzeczacie. Wychodzi zaprzeczenie. Przeczytajcie uważnie i ze zrozumieniem. Kogo obchodzi awaria waszego auta? Nikogo. Mówisz i masz. Ps. Odcinek Reymonta - Rondo Radosława pokonuje się szybciej tramwajem. Albo rowerem. Aksjomat. Point.

# chomik

14.02.2017 21:59

#Stara baba napisał(a) 14.02.2017 11:34
Odcinek Reymonta - Rondo Radosława pokonuje się szybciej tramwajem. Albo rowerem. Aksjomat. Point.
Taaak? Udowodnij.
Hehe.

REKLAMA

# Chochoł

15.02.2017 09:19

No to jest dobre pytanie, czy zastosowanie przez ZDM na skrzyżowaniu ulic Rudnickiego z Kochanowskiego modelu ronda typu turbina nie spowoduje w ostatecznym rozrachunku, takiego kociokwiku komunikacyjnego i braku przepustowości, jak przy Rondzie Radosława dawnej Babka. Zbudowali wcześniej rondo na Żeromskiego przy Duracza i przegubowe 116 wykonuje teraz slalom gigant, zaliczając przeciążenia odśrodkowe rodem z formuły jeden. Jest też relatywnie nowe rondo u zbiegu ulic Wólczyńskiej i Arkuszowej, bodajże nazwane imieniem ks. Paszkowskiego kapelana Ofiar/Rodzin Katyńskich (jakieś mało fortunne miejsce wybrano), które miało wpływać również na Nocznickiego, a 701 i 708 nadkładają drogi przez Sokratesa i blokują miejsce dla połączenia przyśpieszonego spod Huty w dzień powszedni np. 409 via Conrada. Po zabraniu z długości Wólczyńskiej 22 i 29 pozostało jedynie 33, bo zdaniem ZTM obszar miasta kończy się wzorem mapy z 1937 roku na wysokości ulicy Reymonta, a dalej rozciągają się już tylko Dzikie Pola, gdzie ludzie muszą na piechtę dyrdać na życiodajnego tramwaju.

# drogowiec

15.02.2017 11:30

Dlatego moim zdaniem rondo nie powinno tutaj powstawać, bo to prawdopodobnie nie rozwiąże problemu. Raczej powinny powstać:
1. rondo maczka-rudnickiego (nawet w przyszłości)
2. zmodyfikowana zatoczka autobusowa na kochanowskiego
3.dodatkowy wyjazd z osiedla na wysokości duracza, a przystanek przeniesiony na rudnickiego/ broniewskiego
Trwa cisza wyborcza. Dodawanie nowych wpisów zostało wstrzymane.

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBielany

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA