REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


07.03.2017 00:09 cycu
Skoro problem dotyczy Młocin, to czemu jest przedstawiany na stronie Białołęki ?
Jakieś ukryte pragnienia, czy może problemy z dzieciństwa. A może bolało ?

A wie Pan czemu tramwaj zakręcowywuje ?
Bo się szyny wygły....

Gdzie chce Pan powiększyć zajezdnię, jakie nakładki, jaki zły układ torów tramwajowych ?
Jakieś chore pytania i totalne bzdury...
A wiesz chociaż co to są obostrzenia, przepisy p-poż, ewakuacyjne, itp ...
Na podstawie ścieżki wydeptanej przez ludzi oceniasz błędy konstrukcyjne? Chore....
Albo - ,, Za krótki przystanek powoduje poranne korki na torach'' - przecież 30 metrów za przystankiem są światła i 3 pasmowa ulica, to i tak tramwaje musiałyby stać tam w korku .... jakieś majaczenie czy mataczenie.
07.03.2017 09:45 jerzy
Jeśli nawet autor artykułu wykazał się niepełną znajomością tematu można mu to pokazać w inny sposób.
08.03.2017 09:12 drugastrona
Jakiś problem ewidentnie jest i pojawił się po zwiększeniu taktu tramwajów od nas. Do tej pory wszystko grało. Może gdzieś za długo czekają na światłach/rozjazdach? Może po prostu przepustowość pętli Młociny jest za mała? Mam pomysł do rozważenia przez odpowiedzialnych urzędników - podwójne składy. Zmniejszyć takt do np. 6 czy 5 minut (z dodatkowym tramwajem oczywiście z pętli Tarchomin Kościelny), ale niech jeżdżą podwójne składy. Wtedy taki pociąg przejeżdża jako całość przez światła/rozjazd, przyjeżdża na przystanek i zabiera pasażerów, wjeżdża na pętlę i zostawia pasażerów. Pytanie do kumatych z TW/ZTM: czy nasze przystanki na pewno są wystarczająco długie i czy peron na pętli Młociny jest wystarczająco długi.
08.03.2017 09:45 Meggg
cycu napisał 07.03.2017 00:09

Skoro problem dotyczy Młocin, to czemu jest przedstawiany na stronie Białołęki ?
Jakieś ukryte pragnienia, czy może problemy z dzieciństwa. A może bolało ?

A wie Pan czemu tramwaj zakręcowywuje ?
Bo się szyny wygły....

Gdzie chce Pan powiększyć zajezdnię, jakie nakładki, jaki zły układ torów tramwajowych ?
Jakieś chore pytania i totalne bzdury...
A wiesz chociaż co to są obostrzenia, przepisy p-poż, ewakuacyjne, itp ...
Na podstawie ścieżki wydeptanej przez ludzi oceniasz błędy konstrukcyjne? Chore....
Albo - ,, Za krótki przystanek powoduje poranne korki na torach'' - przecież 30 metrów za przystankiem są światła i 3 pasmowa ulica, to i tak tramwaje musiałyby stać tam w korku .... jakieś majaczenie czy mataczenie.
Jak sie przez cały czas pisało ze jest super super, wielki sukces, krytykowalo ludzi majacych watpliwosci, pisalo o 14 minutach przejazdu ze to super pewne, no to trzeba teraz wybrnąc z robienia z ludzi balona. :)
14.03.2017 07:45 tarantula01
Przy obecnym peronie, na którym zatrzymuje się tramwaj nr 2 nie miał być peronem przesiadkowym - tak jak teraz. Tramwaj 2 miał zatrzymywać się na peronie 7 i 8. I już przy oddawaniu do użytku pętli Młociny pisałem do ZTMu o potencjalnych problemach, które się pojawią. Efekt był żaden. Do czasu przedłużenia linii 2 na Tarchomin - wtedy nagle ZTM zaczął szukać rozwiązania i tramwaj 2 zaczął zatrzymywać się przy obecnym peronie. Jednak do ZTMu dalej pisałem, że to rozwiązanie nie będzie spełniać swojej funkcji, gdy zwiększy się kursowanie tramwaju nr 2 i napisałem, jak bez przebudowy węzła (co wymaga sporych nakładów) można problem rozwiązać. ZTM dalej twierdził, że będzie dobrze. W pierwszej połowie 2016 r. jeszcze 2-krotnie ponowiłem wnioski i zbijałem argumentację ZTMu. ZTM pozostał nieugięty. Widać lubi testować niezadowolenie pasażerów.

Teraz znów urzędnicy będą szukać rozwiązania po czasie.

Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 51/6329 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Białołęka

Dodawanie nowych wpisów wymaga zalogowania się (po uprzedniej rejestracji).

© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie