REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


26.02.2018 08:34 #Józef
Oczywiste, że ten tramwaj musi powstać. Co najmniej od Powstańców Sląskich do metra Chrzanów.
26.02.2018 09:35 #Czytelnik
Tramwaj na Człuchowskiej bardzo ułatwił by przemieszczanie się po Jelonkach i Crzanowie
26.02.2018 09:51 #Z bielan
A miasto zrobi nam psikusa i pas zieleni zamieni w parking dla samochodów z wioch spod Ożarowa.Tak zrobili mieszkańcom na Kasprowicza.Upał latem większy i widok na syfiaste samochody zamiast zieleni.
26.02.2018 10:35 #Orto Graf
Wyraz "ułatwiłby" piszemy łącznie. #Czytelniku, do szkoły (podstawowej) wrrróć!!!
26.02.2018 10:52 #lideksynubeka
Tramwaj nie powstanie. Platfonsiarnia nie jest zdolna aby robić inwestycje z wizją. Jest zdolna zajumać kamienicę,a narodowi dać 20 gr. jak Czaskowski.
Gdyby w Ratuszu urzedowała ekipa z wizją,jak Starzyński,a nie drobne złodziejaszki jak Bufetowa i szef jej ostatniej kampanii wyborczej Czaskowski,to tramwaj popylałby już Połczyńską od Powstańców na zachód,Człuchowską pod torami i Górczewską od Leszna. Te 3 linie zgarniałyby potoki pasażerów,którzy teraz walcują się samochodamy do stolycy. Parkingi P+R to se można wsadzić,a nimi chwali się bufeciarstwo. To nawet nie jest proteza tramwaju,to plasterek
No,ale jaki elektorat,taka prezydęta i takie jej wizje(Noakowskiego 16)
REKLAMA
26.02.2018 14:57 #darq
Od czasu zabrania linii przyspieszonych ZTM nie ma pomysłu na połączenie rejonu Człuchowskiej ze Śródmieściem. Więc albo powrót 506, albo tramwaj. Szczególnie, że Górczewska nie będzie potrzebowała tylu linii, co dziś, bo połączenie z Wolą i Śródmieściem przejmie metro.
Na pętlę przy Szeligowskiej może już nie być miejsca (słynne warszawskie planowanie przestrzenne), ale pewnie znalazłoby się przy S8. Pewnym problemem może być to, że w warunkach przetargu na projekt i budowę końcówki metra nie przewidziano linii tramwajowej przy stacji Chrzanów. Nie takie rzeczy da się potem odkręcić, ale skoro już dziennikarze poruszają temat, to może warto zadzwonić do urzędników miejskich i zapytać, dlaczego Metro Warszawskie nie zostało poinformowane o projekcie sąsiedniego planu miejscowego i jak na to wszystko patrzą Tramwaje Warszawskie.
26.02.2018 17:46 #pasażer na gapę
Zdecydowanie nie zgadzam się z przedmówcami:
- bufet , o przepraszam , Ratusz , kilka lat temu wydał ciężkie pieniądze na wizje sieci tramwajowej , m. in. tramwaj do Sochaczewa
- wg ZTM dojazd z Człuchowskiej do Śródmieścia zapewnia 190 - wg rozkładu to tylko 40 minut z Rozłogi na Bankowy.
Tramwaj na Człuchowskiej jest potrzebny , nawet po 1 torze.
27.02.2018 18:25 #asai123
Tramwaj na ul. Człuchowskiej z pętlą na Chrzanowie lub dalej to bardzo dobry pomysł. Przy założeniu likwidacji pętli przy ul. Górczewska/LAzurowa. I zlikwidowaniu dublującej się linii tramwajowej i metra na ul. Górczewskiej.
27.02.2018 18:27 #asai123
Czy jest choć jeden urzędnik, który poparłby ten pomysł. Pomysł bardzo dobry. Kto ma siłę by zarazić nim władze dzielnicy/ miasta itp.
27.02.2018 18:41 #z jelonek
Tramwaj nie zastąpi 506 bo nie dojedzie nawet do Marszałkowskiej. Weź panie Gadomski nie szalej. I jeszcze tunel pod torami PKP w wykopie, bo o wiadukcie Pan nie słyszał? Żadnego złomu tramwajowego na Człuchowskiej. Oddawać 506.
27.02.2018 18:46 #z jelonek
#pasażer na gapę napisał(a) 26.02.2018 17:46

Zdecydowanie nie zgadzam się z przedmówcami:
- bufet , o przepraszam , Ratusz , kilka lat temu wydał ciężkie pieniądze na wizje sieci tramwajowej , m. in. tramwaj do Sochaczewa
- wg ZTM dojazd z Człuchowskiej do Śródmieścia zapewnia 190 - wg rozkładu to tylko 40 minut z Rozłogi na Bankowy.
Tramwaj na Człuchowskiej jest potrzebny , nawet po 1 torze.
Spadaj baranie. Pokręcili 190 żeby takie barany pisały że zła linia. Zgoda, kasować 190 ale oddawać 506, albo wprowadzać plan tego inżyniera z konsultacji. Urzędasy to ameby intelektualne, albo skorumpowane świnie..
28.02.2018 10:38 #Jadwiga
Proszę nie zastępować autobusów niewygodnymi dla osób starszych tramwajami - zwłaszcza dwustronnymi, przeznaczonymi niemal wyłącznie do jazdy na stojąco. Dziękuję.
28.02.2018 12:01 #Stachu
#Z bielan napisał(a) 26.02.2018 09:51

A miasto zrobi nam psikusa i pas zieleni zamieni w parking dla samochodów z wioch spod Ożarowa.Tak zrobili mieszkańcom na Kasprowicza.Upał latem większy i widok na syfiaste samochody zamiast zieleni.
Zawsze mówiłem że ta Warszawa to wiocha pod Ożarowem. Cieszę się, że nie tylko ja tak myślałem ;-)
28.02.2018 13:46 #Mark
Już dawno Człuchowską powinny jeździć tramwaje. Ale wszyscy ubolewają nad 506 która i tak nie zostanie przywrócona. Poczekajcie aż powstanie metro wtedy się zacznie cyrk. Do kasacji jako pierwsze pójdzie 109. Prawdopodobnie linie 171, 190 i 523 zmienią trasy pokrywające się z metrem. Na Bemowie a przynajmniej w jego części powstaną lokalne linie dowożące do metra (patrz Ursynów). Nawet jeśli zostawi się jakiekolwiek połączenia z Centrum to linie będą jeździły bardzo rzadko.
28.02.2018 13:48 #Mar
Już dawno Człuchowską powinny jeździć tramwaje. Ale wszyscy ubolewają nad 506 która i tak nie zostanie przywrócona. Poczekajcie aż powstanie metro wtedy się zacznie cyrk. Do kasacji jako pierwsze pójdzie 109. Prawdopodobnie linie 171, 190 i 523 zmienią trasy pokrywające się z metrem. Na Bemowie a przynajmniej w jego części powstaną lokalne linie dowożące do metra (patrz Ursynów). Nawet jeśli zostawi się jakiekolwiek połączenia z Centrum to linie będą jeździły bardzo rzadko.
REKLAMA
28.02.2018 15:13 #darq
No właśnie Ursynów jest dobrym punktem odniesienia. Ma (oprocz wielu linii zwykłych) 503 i 504, które od Imielina mają całkiem proste i sensowne trasy do Śródmieścia, jeżdżąc co 10 minut i częściej. A przecież metro idzie wzdłuż, a nie w poprzek Ursynowa i nie robi takich zawijasów, jak budowane na Woli i Bemowie. Tym bardziej więc u nas są potrzebne linie przyspieszone - np. właśnie takie 506, które przez Człuchowską dociera do Ciepłowni a potem długa do centrum. To jest oczywistość dla wszystkich poza ZTM.

Jedyny problem to nasi radni, którzy mentalnie tkwią we wczesnych latach '90 i zajmują się małostkowymi walkami o stołki. Nie widać NIKOGO, kto chciałby walczyć dla Bemowa o to, co dostał Ursynów. To nie tylko ekspresówka w tunelu, ale i park linearny nad tunelem, oczyszczalnie spalin z kasy miasta (bo GDDKiA nie chciała zapłacić), właśnie autobusy przyspieszone czy gęsta sieć Veturilo (mimo że dalej od Śródmieścia niż Bemowo, a rzekomo to odległość miała być kryterium). I jak w najbliższych wyborach nie pojawi się na Bemowie nikt sensowny (a wątpię), to masz rację - 506 już nie powróci. A o tramwaj warto się starać, bo jest "politycznie poprawny" i może powstać mimo braku zainteresowania radnych.
28.02.2018 17:54 #Czytelnik
A gdyby wprowadzono tzw. plan inżyniera nie byłoby cyrku i jeszcze miało być taniej niż opcja ZTM. O likwidacji 109 to akurat też inżynier mówił bo pojedzie nad metrem. A z Ursynowa to zdjęto linie przyspieszone tylko nad metrem z Al. Niepodległości czyli 502 i 508 oraz z Puławskiej 505, 514, 515 i 516. Autobusy 503 przez Rosola i Trakt Królewski jeżdżą bez zmian. 504 po trasie 436 też. Z Człuchowskiej metra nie będzie i powinni tędy dać może nie 506, ale 105 jak mówił inżynier. A na Lazurową 127 wydłużone z Włoch i 112 do Ursusa. 189 powinno zostać i 523, a resztę rzeczywiście można skasować.
28.02.2018 17:56 #Jadwiga
Tramwaj może jest politycznie poprawny, ale bardzo niewygodny dla osób starszych. Szczególnie tramwaj dwustronny z minimalną liczbą miejsc siedzących. Jeśli o polityce lokalnej mowa, to ekipa Dąbrowskiego nie zrobiła nic aby utrzymać nasze połączenia, a ekipa Grodzkiego nic aby je przywrócić.
01.03.2018 20:08 #kkk
Było sobie kiedyś zielone ciche Bemowo :-(
05.03.2018 12:31 #123
pier..ol sie pisowski smieciu i trolu
08.03.2018 12:08 eRDe
#123 napisał(a) 05.03.2018 12:31

pier..ol sie pisowski smieciu i trolu
Podziwiam kulturę wypowiedzi i jej wysoką wartość merytoryczną:)
15.03.2018 22:36 #www234
Dajcie spokój z tymi tramwajami już. Hurgocze to, psuje się, to co zakupiono (Swing) to jakaś porażka za chwilkę zacznie się masowo psuć, bo pierwsze wagony mają już po 8 lat i korki tramwajowe murowane. Miasto powinno inwestować w autobusy elektryczne, które powinny stopniowo zastępować tramwaje. Należy poszerzyć Człuchowską, wytyczyć buspasy i przywrócić linię 506. Metro na Chrzanów będzie tak nabite, że podróżowanie nim z Jelonek nie ma sensu.
16.03.2018 09:50 #cityordi
a kto by chciał jeździć metrem z tabunem śmierdzących słoi ?
17.03.2018 14:50 #aaa
#Mar napisał(a) 28.02.2018 13:48

Już dawno Człuchowską powinny jeździć tramwaje. Ale wszyscy ubolewają nad 506 która i tak nie zostanie przywrócona. Poczekajcie aż powstanie metro wtedy się zacznie cyrk. Do kasacji jako pierwsze pójdzie 109. Prawdopodobnie linie 171, 190 i 523 zmienią trasy pokrywające się z metrem. Na Bemowie a przynajmniej w jego części powstaną lokalne linie dowożące do metra (patrz Ursynów). Nawet jeśli zostawi się jakiekolwiek połączenia z Centrum to linie będą jeździły bardzo rzadko.
Jak dla mnie linia 171 mogła by jeździć Obozową-Płocką i dalej przez Leszno do Centrum i pieprzyć wtedy metro !
17.03.2018 14:51 #aaa
#Mar napisał(a) 28.02.2018 13:48

Już dawno Człuchowską powinny jeździć tramwaje. Ale wszyscy ubolewają nad 506 która i tak nie zostanie przywrócona. Poczekajcie aż powstanie metro wtedy się zacznie cyrk. Do kasacji jako pierwsze pójdzie 109. Prawdopodobnie linie 171, 190 i 523 zmienią trasy pokrywające się z metrem. Na Bemowie a przynajmniej w jego części powstaną lokalne linie dowożące do metra (patrz Ursynów). Nawet jeśli zostawi się jakiekolwiek połączenia z Centrum to linie będą jeździły bardzo rzadko.
Jak dla mnie linia 171 mogła by jeździć Obozową-Płocką i dalej przez Leszno do Centrum i pie.... wtedy metro !
18.03.2018 21:11 Babiczanin
Ciekawe, ale chyba wtedy powinna też pojechać przez Obrońców Tobruku i Piastów Śląskich, bo cały Fort Bema będzie wepchnięty razem z połową Woli do metra Księcia Janusza, a przecież świat nie kręci się wokół ciągu Świętokrzyskiej. Inna sprawa, że połączenie z metrem powinna mieć i tak, a z tym by się słabo łączyła na swojej trasie.

Ja jestem zdania, że Chrzanów jest obdarowany metrem i tak na wyrost, a gadanie o dublowaniu się linii z Górczewskiej to czyste bzdury, bo to tylko na trasie jednej stacji, a tak to inaczej. Moim skromnym zdaniem tramwaj na Człuchowskiej powinien zostać poprowadzony od Powstańców Śląskich Człuchowską i Lazurową do pętli na Górczewskiej - w ten sposób miałoby do niego dostęp całe Bemowo (włącznie z Chrzanowem, którego mieszkańcy w już zabudowanych rejonach Batalionów Chłopskich będą się pewnie na tę pętlę zjeżdżać dowozówkami albo dochodzić na przystanki na Lazurowej) oraz Babice (bo Ożarów z ciągami Szeligowskiej i Połczyńskiej raczej z metrem by już tramwajów nie potrzebował, a jeśli już to na Ciepłowni Wola), a dla Jelonek wartość ta sama. W dodatku przy obecnym planie zagospodarowania przestrzennego Człuchowska na zachód od Lazurowej byłaby nisko zabudowana, zaś Lazurowa jest główną osią Chrzanowa mającą spełniać potrzeby całego osiedla.

Co do 190, sądzę, że tak obszerny objazd terenu budowy stacji metra Młynów jest próbą zniechęcenia pasażerów tej linii przed jej likwidacją po otwarciu stacji Księcia Janusza. W wypadku ww. wymienionej trasy przez Człuchowską można by tę popularną wciąż mimo tych działań linię (chociaż przed objazdem prawie zawsze niezabieralną) zamienić na tramwaj. Niestety na tory wzdłuż Górczewskiej nie ma co liczyć, "bo metro". Szkoda, bo taką Marszałkowską mimo jego obecności jeżdżą tramwaje a sama Górczewska, z rzadko umiejscowionymi stacjami (z wyjątkiem stacji Wola Park, której koncept w ogóle nie powinien się zrodzić, a która powstanie, żeby tworzyć kolejne "węzły kolei z metrem" przy frekwencji pociągów na linii przez PKP Jelonki tak rzadkiej, że aż szkoda gadać), w dodatku nie obejmującymi wschodniego odcinka ulicy, skorzystałaby dużo bardziej niż właśnie Marszałkowska, na której ciężko mówić o pełnych składach.

Filozofia przesiadek jest niestety bardzo wybiórcza w tym mieście, bo HGW woli zbierać swój elektorat po drugiej stronie Wisły, na Białołęce, która ma połączenia z każdym końcem świata. Gratuluję, na Bemowie każda infrastruktura objęła by około 3 razy więcej ludzi, za mniejszą kasę służyłaby większemu gronu odbiorców niż na takim Tarchominie, ale to wybór władzy, komu chce dogodzić, nam tylko przysługuje prawo do odmowy naszego głosu tym, którzy nam nie dogadzają.

 222/2182 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bemowo


  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

Sprzedam samochód
 kupię mercedesa Sprintera 208 210 212 213 216 308 310 311 312 313 316 408 410 412 413 416 kupię Mercedes Kaczkę 207 208 209 210 307 308 309 310 407 408 409 410 814 817 914 917 1014 1017 1114 1117 Vito MB100 Skup Mercedes 124 W124 190 W201 C-202 najlepiej płacę za każdego Mercedes Sprintera Kupie Volkswagena Lt28 Lt35 Lt46 Transportera T3 T4 T5 T6 Caddy Passata B5 B6 Bora Golfa IV V Kupię Toyotę Avensis Corollę E8 E9 e10 E11 E12 E15 Carinę Yaris Aygo Auris Tel. 725 562 998 Skup Toyot z całej Polski szybki odbiór dziś dzwonisz i dziś sprzedajesz

Działkę budowlaną sprzedam
 2000 m2 Wólka gm.Leszno 400 m od przystanku A 729 z Górczewskiej.400 tys 512427065

Fauna i flora
 SZCZENIAKI rasy GOŃCZY POLSKI rodow., czarne podpalane, ur. 28.06.2018r. (pieski i suczki) w hodowli użytkowej, po rodzicach aktywnie polujących: PSOTA i NAGAR Piwniczański Jazgot FCI. GOTOWE DO ODBIORU w Warszawie lub bezpośrednio w hodowli w Sanoku, cena do uzgodnienia. Więcej informacji na stronie www.gonczypolski-relaks.vanti.pl/nagarpsota.html Kontakt tel. 502 040 107.

Nauka
 Zachecamy do udziału w bezpłatnym kursie języka angielskiego. Do wyboru poziom A lub B Zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy: https://www.szkolimyzadarmo.pl/projekt/104 Miejsce realizacji: Warszawa kontakt: 573295670


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
REKLAMA
Wyprzedaż Wakacyjna -70%
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA