REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


17.02.2017 13:59 #kocieruchy
Najważniejszy kontekst historyczny i 387 metrów od P&R do wiaduktu - budynek "historyczny", w którym PKP pozwala sprzedawać kominki, w którym odpadają gzymsy i tynk, w podziemiach którego jest "szalet" - co to za historyczny kontekst. A przejście 400 metrów dalej wyjdzie tylko na zdrowie a i sam P&R można wtedy powiększyć. Nie bądźmy samolubni - niech inni też skorzystają z unowocześnienia linii otwockiej.
17.02.2017 17:33 #Wawerszczak
Przenosiny bez sensu! Trzeba odnowić budynek stacji i tunel, zainstalować monitoring który zapobiegnie dewastacji i gotowe. Można jeszcze jeśli środki na to pozwolą zainstalować windy dla niepełnosprawnych i seniorów pozwalające dostać się na peron. Jeśli za mały okaże się P&R można dołożyć drugi po drugiej stronie budynku historycznej nastawni. Przybliżanie do wiaduktu miałoby sens gdyby na wiadukcie było można umiejscowić przystanki przesiadkowe linii autobusowych, ale tam jest za wąsko. Zresztą przesiadkowiczów jest znikoma ilość względem liczby okolicznych mieszkańców korzystających z SKM i KM, a dojście z istniejących przystanków autobusowych jest dość wygodne, a można jeszcze usprawnić. Obecna stacja jest umiejscowiona w miejscu gęsto zamieszkałym, a w okolicy wiaduktu jest z jednej strony dziki teren, a z drugiej stacja benzynowa. Decydenci, jeśli coś działa kilkadziesiąt lat i nikt nie zgłasza zastrzeżeń, to po co zmieniać? Zmiana dla zmiany za kilkadziesiąt milionów z naszych podatków?
17.02.2017 21:35 #tubylec
Kontekst historyczny jest taki, że obiekt, który był doceniony przez architektów i pięknie opisany w czasopismie branżowym to obecnie faktycznie ruina. Nic nie pozostało z dawnego uroku tego miejsca a i to, jak widać, można jeszcze spieprzyć. U schyłku komuny wisiały jeszcze zegary, w ramkach kolorowe szybki, poczekalnia, bagażownia, kiosk, wc.

"Niech inni skorzytają..." - jacy inni - rodowici Warszawiacy z kilkuletnim stażem mieszkańca stolicy, pędzący z roboty do roboty, spędzajacy czas wolny na fitness/siłowni/basenie, hulający w rytmie disco polo albo pomykający na nartach w górach? Dla nich to wszystko? Żeby więcej samochodów upchnąć na parkingu?

"Przejście podziemne kilkaset metrów dalej..." - z domu pogrzebowego na cpn i z powrotem? A co z szybką przesiadką z pociągu na 521?
20.02.2017 10:10 #Constern
Mieszkam nieco dalej, ale idea popularyzacji S1 oplacila by sie wszystkim vide czestsze kursy, dluzsze sklady itp.
Na pewno argumenty wyzej sa wazkie i oszacowanie ilosci nowych pasazerow kluczowe.
Wygoda powinna byc zachowana dla autoktonow i nowych pasazerow, ale nowi skorzystaja z propozycji jedynie jesli parkingi beda dobrze usytuowane.

Dodam tylko, ze Wesola zadbala o mieszkancow i linia autobusowa juz dowozi ich do S2.
21.02.2017 18:30 #Jeszcze sprawny
Jeśli ZDM pozwoli ZTM zrobić przystanki na wiadukcie a PKP wybudować długa pochylenie ze starego przejścia na peron to jak najbardziej warto przesunąć - chociażby po to aby przy zepsutych windach można bylo się dostać wózkiem na peron
23.02.2017 17:42 #gość
#Jeszcze sprawny napisał(a) 21.02.2017 18:30

Jeśli ZDM pozwoli ZTM zrobić przystanki na wiadukcie a PKP wybudować długa pochylenie ze starego przejścia na peron to jak najbardziej warto przesunąć - chociażby po to aby przy zepsutych windach można bylo się dostać wózkiem na peron
A ja Pana zapytam gdzie zmieścić te przystanki na wiaducie?
06.03.2017 16:52 #Podkomorzy
Przesunięcie stacji jest jak najbardziej wskazane. A argumenty oczywiste:

- Stworzenie węzła przesiadkowego na wiadukcie Czecha
- Przesunięcie stacji Gocławek pod Marsa, co wydłuży odległość między przystankami Gocławek i Wawer (dzięki przesunięciu Wawra na północ uda się ją zniwelować)

Ponadto historyczne budynki i P+R, a nawet przejście podziemne mogą nadal funkcjonować jako elementy stacji, tylko nie na środku długości peronu, ale na jego skraju, lub oddalone od niego o kilkadziesiąt metrów.

 25/770 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Wawer


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie