REKLAMA
REKLAMA


14.04.2016 19:31 #slums_attack
juz widzę, jak te ekrany staną sie ściana dla grafficiarzy, będzie slums
14.04.2016 20:39 #bemwaw
Mam nadzieję, że nie postawią tego dziadostwa.
14.04.2016 20:45 #zjelonek
To jest taka wizja przyszłości Warszawy - monofunkcyjne kwartały poogradzane ekranami i pooddzielane rzekami samochodów. Przy Lazurowej wytna drzewa i postawią ekrany tak jak przy Sterniczej - w alternatywne rozwiazania nie wierze skoro projekt już powstał . I te drogi dla rowerów szerokości 2,5m po obydwu stronach - po co ?
Żeby było drożej czy żeby łatwiej było na nich samochody parkować ?
14.04.2016 23:07 #rowerzysta12
@zjelonek: Ścieżka rowerowa będzie po to, żebym mógł bezpiecznie jeździć na rowerze.
15.04.2016 00:05 #darq
@Tomasz Wojnarowski
Toż właśnie Nowolazurowa jest świetnym przykładem degradacji przestrzeni miejskiej przy pomocy ekranów. Przykładem, jak z miasta zrobić przedmieścia. Stara Lazurowa jeszcze ma szansę się obronić. W innych dzielnicach jakoś nie potrzebują ekranów przy drogach pełniących funkcje takie jak Lazurowa (np. al. KEN czy Rzeczypospolitej). Może wystarczy nie podwyższać prędkości na Lazurowej i będzie ciszej. Stary projekt zakładał podwyższoną prędkość i generalnie był robiony pod tranzyt, a tu jest potrzebna droga 2x2, ale do obsługi lokalnych osiedli.
15.04.2016 08:56 #PCC
Autor artykułu mógłby chociaż przed jego napisaniem spojrzeć na mapę, bo ulica "Al. Czerwca 1986 Roku" nie istnieje. Tzw. Nowolazurowa w Ursusie nosi nazwę "Al. 4 Czerwca 1989 r."
15.04.2016 09:11 #Guyt6
Potwierdzam,że zieleń nie obniża hałasu.Dla osób ,które lansują tą złudną teorię -zapraszam do fachowej literatury.A co do cichego asfaltu(droższy o 20% i szybko się ściera,trudniejsze utrzymanie zimą)to bezsens.Nie wiem czy pamiętacie ale na odcinku Górczewskiej jest on od kilku lat-a nie da się tam wytrzymać od hałasu.
15.04.2016 11:03 #bemol
Proste i estetyczne. Po obu stronach usypać wały ziemne, obsadzić roślinnością / odporną na specyficzne warunki wegetacji /, ustawić na wale specjalne refraktory rozpraszające fale dźwiękowe. Często spotykane rozwiązanie np. w Wiedniu. Ekrany dotychczas stosowane korodują po min. 4 latach.
15.04.2016 15:38 #BMWuj
Nie po to kupowałem wozidło które wyciąga 280 km/h, żeby teraz snuć się po mieście pięćdziesiątką, jak jakiś frajer.
16.04.2016 18:37 #rowerzysta tunelowy
#rowerzysta12 napisał(a) 14.04.2016 23:07

@zjelonek: Ścieżka rowerowa będzie po to, żebym mógł bezpiecznie jeździć na rowerze.
Rowerzyści to się potrafią bezpiecznie minąć na drodze szerokości 1,2m , więc za pieniądze na drogę 2,5 m mozna by prawie wybudować dwie po 1,2m
16.04.2016 19:31 #(dg)
@rowerzysta tunelowy
Gdzie widział Pan drogę rowerową o szerokości 120 cm i rower węższy, niiż 60 cm?
16.04.2016 23:39 #cycu
#BMWuj napisał(a) 15.04.2016 15:38

Nie po to kupowałem wozidło które wyciąga 280 km/h, żeby teraz snuć się po mieście pięćdziesiątką, jak jakiś frajer.
Buraku znajdujesz się w mieście i obowiązuje cię prędkość dopuszczona do ruchu ...
a teraz właśnie frajerzy kupują b-emki , no chyba , że jeżdzisz daleko po słoiki .
17.04.2016 13:43 #BMWuj
Cycu, wyluzuj, ten tekst był dla jaj...
17.04.2016 22:52 #cycu
W takim razie sorry Winetou ...
17.04.2016 23:18 #cycu
Czy Wy nie macie wyobraźni i naprawdę udajecie tępych ....
Jak wygląda Nowolazurowa przy Factory? Ile było krzyku jak oddali 3 km odcinek i kolejne .....
Wszystko jest w ekranach i myślicie, że tu będzie inaczej.
Nie rozumiem tylko głupiego pytania w tytule ,czy te artykuły piszą debile czy z ludzi próbują ich robić .
18.04.2016 19:57 #chr
@cycu
Debile ich nie piszą, debile komentują.
18.04.2016 21:09 #rowerzysta tunelowy
#(dg) napisał(a) 16.04.2016 19:31

@rowerzysta tunelowy
Gdzie widział Pan drogę rowerową o szerokości 120 cm i rower węższy, niiż 60 cm?
1. W Płocku
2. Rower ma do 70 cm szerokości , jadąc przy krawędzi zajmuje 40-45 cm drogi więc przy mijaniu zostaje przynajmniej 30 cm luzu.
O'K , stajemy się społeczeństwem otyłym , niech będzie DDR 1,5m , ale 2,5 to bizantyjska rozrzutność
27.04.2016 10:10 #wil
Łapy precz od ekranów. Najwięcej wypowiadają się osoby nie mieszkające w pobliżu ulicy. Ekrany wyciszają hałas czy się to komuś podoba czy nie. Zbudowane na Lazurowej od Połczyńskiej do Szeligowskiej wcale nie rażą w oczy, są przezroczyste. Mieszkam na Lazurowej i teraz dzięki ekranom mam ciszej, niż przed przebudową ulicy, a prędkość dla pojazdów została zwiększona z 50 do 60 km/h.
02.05.2016 07:29 #ursus
#darq
Al.KEN i Rzeczpospolitej były budowane za komuny gdy ochrona środowiska była tylko nic nie znaczącym sloganem. Lazurowa to nie jest osiedlowa dróżka i nie widzę potrzeby aby ograniczać prędkość. Za kilka lat rejon Lazurowej i Górczewskiej będzie węzłem przesiadkowym do Metra i trzeba zapewnić wygodny i szybki transport samochodowy z osiedli Ursusa, Włoch i terenów podwarszawskich. Ulice buduje się po to aby po nich przemieszczać się szybko i sprawnie. Jak komuś nie pasują ekrany to może wyprowadzić się na wieś. Lazurowa powinna pełnić funkcję tzw. by-pasa dla trasy S-8. W tej chwili jak jest drobna stłuczka na S-8 to cała trasa stoi. Dzięki tranzytowi na Lazurowej można będzie takich sytuacji uniknąć tym bardziej, że z Lazurowej jest doskonałe połączenie z S-2 i POW.
03.05.2016 09:39 #Sunlex
#ursus
Z Ursusa i Włoch jeździć do węzła przesiadkowego Lazurowa/Górczewska? Bez sensu, przecież do pierwszej stacji metra (Połczyńska przy Tesco) będzie dużo bliżej - tam też będzie duży węzeł przesiadkowy do metra. A co do stłuczek na S-8 pomiędzy Połczyńską i Lazurową, to jak często się zdarzają?
04.05.2016 16:56 #darq
@ursus
Dobrze, że chociaż przyznałeś, że zwolennicy upodobnienia Lazurowej do tranzytowej drogi na przedmieściach (i przy okazji upodobnienia całej okolicy do przedmieść) nie są mieszkańcami Bemowa.
Dobrze też, że odwołałeś się do komuny, bo pomysły budowy dróg tranzytowych pośród gęstych osiedli i podejście do estetyki miejskiej czerpiesz właśnie z tamtych czasów. Al. KEN prawie cała (poza kilometrowym odcinkiem) powstała po otwarciu metra. Al. Rzeczypospolitej nie ma nawet 10 lat, więc tu już kompletnie odleciałeś.
Bemowo oferuje wygodny tranzyt trasą S8, jako jedyna dzielnica. Najbliższy dla Ursusa węzeł jest w Morach, nie potrzebujesz pchać się Lazurową. Droga klasy G nie będzie skutecznym bypassem dla ekspresówki, i to tak zatłoczonej jak S8. W razie czego staną obie, blokując wyjazd z osiedli, które wiszą na Lazurowej. Co poddaję pod rozwagę mieszkańcom Bemowa. Potrzebujemy drogi o przekroju 2+2, ale miejskiej, obsługującej tutejsze osiedla, a nie kolejny tranzyt.
08.05.2016 23:27 #sados
@Ursus ma rację. Jak komuś nie podobają się ekrany to powinien wyprowadzić się na prowincję. W godzinach szczytu węzły przy S-8 są zakorkowane dlatego tranzyt przez Lazurową jest jak najbardziej wskazany, oczywiście w pełnym zakresie tj. z wiaduktem nad Górczewską. Ja mieszkam przy Dźwigowej i wygodniej mi będzie śmigać Lazurową niż jechać aż do Mor i stać w korku do wjazdu na S-8. Obecna jakość starego odcinka Lazurowej jest koszmarna, zniszczony asfalt, brak odwodnienia, brzydkie, pokrzywione drzewa. Ekrany sto razy ładniej wyglądają niż te stare komunistyczne bloki.
08.05.2016 23:35 #bibi
Ludzie kupili sobie mieszkania na tanich osiedlach a teraz płaczą, że będą mieli tranzyt i ekrany. Taki jest urok mieszkania w bloku. Jak chcesz mieć spokojną ulicę to trzeba wyprowadzić się na przedmieścia.
08.05.2016 23:45 #rice
Budowa Lazurowej jako ulicy tranzytowej była planowana od kilkudziesięciu lat. Ekrany przy nowym odcinku są bardzo estetyczne i nie ma powodów aby z nich rezygnować na dalszym etapie. Najbardziej się cieszę, że pod topór pójdą te przydrożne drzewa, bo stanowią zagrożenie dla kierowców, którzy lubią sportową i dynamiczną jazdę.
09.05.2016 04:14 #(dg)
#rowerzysta tunelowy napisał(a) 18.04.2016 21:09

2. Rower ma do 70 cm szerokości , jadąc przy krawędzi zajmuje 40-45 cm drogi więc przy mijaniu zostaje przynajmniej 30 cm luzu.
O'K , stajemy się społeczeństwem otyłym , niech będzie DDR 1,5m , ale 2,5 to bizantyjska rozrzutność
1. W takim razie ta droga w Płocku jest niezgodna z prawem. Zgodnie z rozporządzeniem ministra transportu dwukierunkowa DDR musi mieć co najmniej 2 m szerokości.
2. Rower nie ma do 70 cm, tylko do 90 cm, więc minięcie się na 120 cm jest wyjątkowo ryzykownym manewrem. Jeśli 2,5 m to bizantyjska rozrzutność, to czym jest standardowa holenderska DDR, szeroka na 4 m?
21.05.2016 08:34 #@bibi
AA kiedy juz kazdy zamieszka na przedmiesciu, zacznie sie kwik, ze trzeba toto oswietlic, odsniezyc i pomimo kultu samochodu, dzieciarnie porozwozic autobusami. Na odleglosc 40 km? To ksiazkowa suburbanizacja, lub nawet eksurbanizacja. Zjawisko baaardzo szkodliwe, z ktorym Polska kompletnie sobie nie radzi.
13.11.2016 20:10 #xyz
A czy ktoś z was wie, co będzie budowane na Lazurowej? Bo od Batalionów Chłopskich w stronę ronda jest płot...
16.02.2017 14:29 #rozważny
Przeciwnicy ekranów na LAZUROWEJ nie maja raczęj pojęcia o czym pisza. Tu trzeba mieszkać i dodatkowo mięć okna na LAZUROWĄ aby doświadczyć hałasu przez całą dobę. Gdy budowano mieszkania przy ul. LAZUROWEJ nigdy nie było informacji o przekształceniu zwykłej ulicy na przelotową dwupasmówkę z kilkunastokrotnie wzmożonym ruchu samochodowym i autobusowym. A może czas zmierzyć natężenie ruchu i hałas, który jest jednym z powodów nieciekawych schorzeń lub chorób. Jeszcze w roku 2005, gdy tu zamieszkaliśmy była mowa o ewentualnej rozbudowie ulicy ale zapewniano, że z ekranami wygłuszającymi ( inwestycja miała być współfinansowana z funduszy unijnych). Czy ci protestujący mają ten hałas pod nosem? W ubiegłym roku po mojej skardze na hałas także od strony tzw. podwórka ekspert wydający oficjalną opinie stwierdził, że hałas ten jest na granicy normy. A dotyczyło to strony osłoniętej od ulicy wysokim budynkiem. Nie przemawia do mnie błędne argumentowanie o degradacji przestrzeni. To absurd podnoszony przez osoby, które tego hałasu nie doświadczają na codzień. Ponadto zapomina się, że zakupione tu nieruchomości/mieszkania z tego tytułu tracą na wartości bo hałas jest czynnikiem ujemnie wpływającym na ich wartość.
28.02.2017 09:25 Filip33
Cześć wszystkim, wiem ze może moj wpis nie jest do konca zgodny z tematem ale bardzo zalezy mi na opinii mieszkańców Jelonek Północnych
Staram sie namierzyć budynek lub okolicę budynku z którego zostało zrobione to zdjęcie. Wiem ze jest to na osiedlu Jelonki Północne. Cięzko jest mi tez namierzyć kierunek na który wychodza okna ale chyba na zachód skoro widac jakieś łąki (link ze spacjami bo nie da się inaczej wstawić)
http:// imageshack.com/a/ img922/2194/ IHJnRN.jpg
28.02.2017 10:20 #jkk
Wygląda mi to na budynek na rogu Człuchowska - Lazurowa. Okno wychodzi na południe ale zdjęcie zrobione zostało zrobione w kierunku zabudowań na ulicy Szeligowskiej czyli na zachód. Jeszcze przed widocznym na zdjęciu słupem linii WN znajduje się ulica Lazurowa, choć jej tam nie widać.
28.02.2017 10:34 Filip33
#jkk Wielkie dzięki za pomoc! To pewni ejest ta okolica.
Patrząc po mapie to wydawał mi się to budynek Rozłogi 15 - ale wg podziału to sa juz Jelonki Południowe. Zreszta nigdzie nie pasuje mi ten biało szary budynek po lewej.
28.02.2017 10:45 #karola
ten szaro biały budynek to Lazurowa 14e - oddany do użytkowania w ub. roku
28.02.2017 11:27 Filip33
Dzięki za pomoc!
02.03.2017 08:48 #Rene
ZDECYDOWANIE POWINNY BYC ZAMONTOWANE EKRANY! Mieszkam od lat w okolicy Lazurowej w bloku zasłoniętym pierwszym od strony ulicy budynkiem. Pomimo tego, hałas jest ogromny!. Przy otwartym oknie już teraz słychać monotonny, jednostajny, męczący szum samochodów. A co będzie przy czterech pasach jezdni? Nie rozumiem, jak mieszkańcy pierwszych bloków, którym okna wychodzą na sama ulicę mogą wznosić protesty przeciwko ekranom? Bo panoramy mieć nie będą? Jeszcze dawniej kiedy po drugiej stronie ulicy były pola i piękny widok zachodzącego słońca byłoby to zrozumiałe, ale dzisiaj jest tam jedno wielkie blokowisko. Ważniejsze jest zdrowie mieszkańców, zmniejszenie emisji hałasu. Spaliny też ulecą w górę a nie bezpośrednio do okien. Mam nadzieję, ze zwycięży rozsądek i dbałośc o nasze - mieszkańców zdrowie, a nie wieloletnie przyzwyczajenia do obecnej infrastruktury niektórych zwolenników "widoków za oknem"
01.04.2017 14:50 #Piotr48329
#bibi napisał(a) 08.05.2016 23:35

Ludzie kupili sobie mieszkania na tanich osiedlach a teraz płaczą, że będą mieli tranzyt i ekrany. Taki jest urok mieszkania w bloku. Jak chcesz mieć spokojną ulicę to trzeba wyprowadzić się na przedmieścia.
Ty gamoniu 20 metrów od lazurowej kończy się Warszawa. To jest prawie przedmieście. Nie gadał głupot o tanich mieszkaniach. Tanie mieszkania to są nowe na podmokłych polach gdzie słoje kupują na gwałt a potem stoi woda z grzybem w garażach i piwnicach.
01.04.2017 14:50 #Piotr29548
#bibi napisał(a) 08.05.2016 23:35

Ludzie kupili sobie mieszkania na tanich osiedlach a teraz płaczą, że będą mieli tranzyt i ekrany. Taki jest urok mieszkania w bloku. Jak chcesz mieć spokojną ulicę to trzeba wyprowadzić się na przedmieścia.
Ty gamoniu 20 metrów od lazurowej kończy się Warszawa. To jest prawie przedmieście. Nie gadał głupot o tanich mieszkaniach. Tanie mieszkania to są nowe na podmokłych polach gdzie słoje kupują na gwałt a potem stoi woda z grzybem w garażach i piwnicach.

 328/1874 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bemowo


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

Nieruchomości
 Kupię działkę rekreacyjną Kontakt 517502274

Dam pracę
 Firma Pflege mit Herzen zatrudni opiekunkę z komunikatywną znajomością języka niemieckiego do seniorki od 15.09 na 2 miesiące. Miejscowość: Kreuztal Podopieczna ma 93 lata, choruje na demencję i inkontynencję. Kobieta porusza się na wózku inwalidzkim. Do zadań opiekunki należeć będzie prowadzenie gospodarstwa domowego (prasowanie gotowanie), pomoc w ubieraniu, zmianie podkładów oraz towarzyszenie podczas spacerów. Dla opiekunki przygotowano pokój ze standardowym wyposażeniem. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt: Tel. 881 489 604 E-Mail: kornelia.mikolajczak@pmh.info.pl

Dom sprzedam
 Zastosowanie w montażu: konstrukcji stalowych , szyn , konsol, drabin , tras kablowych , maszyn , schodów , bram , fasad , elementów okiennych , konstrukcji drewnianych itp.Właściwości: średnica trzpienia gwintowanego jest równocześnie średnicą kotwy - zdecydowanie większa wytrzymałość w porównaniu z kotwami tulejowymi o tych samych rozmiarach, bardzo szybki montaż - nadaje się szczególnie do seryjnych mocowań przy użyciu dużej ilości kotew, wybrane rozmiary z trzpieniem kotwy formowanym na zimno, co daje wyższą twardość i wytrzymałość stali oraz gwarantuje precyzję wykonania, tel. 12 680 48 23 kom. 501 123 093 sklepkrakow@basta.net.pl http://goo.gl/95xKjm

Sprzedam
 SPRZEDAM APARAT SENSITIV IMAGO 530 CE - najnowszy model (CERTYFIKOWANE URZĄDZENIE MEDYCZNE) DO DIAGNOSTYKI ORGANIZMU ORAZ TERAPII Urządzenie w pełni sprawne, w stanie idealnym, żadnych uszkodzeń, najnowsze oprogramowanie w języku polskim Jest to najwyższy, obsypany europejskimi nagrodami model Sensitiv Imago®, który umożliwia diagnostykę dowolnej jednostki chorobowej w czasie 1 godziny. Sensitiv Imago® zapewnia możliwości, którym nie dorównuje żadne inne urządzenie na świecie. Model 530CE otrzymał certyfikat medycznego urządzenia diagnostycznego 2 klasy. Dokładność pomiarowa modelu 530CE sięga 96%. Jest to urządzenie wielofunkcyjne i może być wykorzystywane przez naturopatów, dietetyków, specjalistów medycyny alternatywnej, jak również i przez lekarzy tradycyjnych, a nawet w celach badawczych. Szczegóły: tel. 602 423 700


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie