REKLAMA
REKLAMA


11.05.2017 16:22 #Luka
Nie pozwólmy przeciąć tramwajem ulicy Ordona
11.05.2017 21:41 #Mina
Tramwaj na zamówienie, żeby inwestycja małych klitek Wojciechowskiego się lepiej sprzedawała.
11.05.2017 22:22 #iza
Ciekawe kto wymyślił aby zaprojektować linie tramwajową na ul.Ordona. Ulica obecnie ma za mało miejsca na torowisko szczególnie przy ul Wschowskiej.Wciskanie torów spowoduje że nie będzie zieleni bo drzewa przeszkadzają trzeba będzie je wyciąć. Tramwaje będą jechały pod samymi oknami ludzi którzy kupili mieszkania zaciągając kredyty na wiele lat licząc na to że po pracy będą mieli choć trochę spokoju Hałas zatrzymującego się tramwaju albo jego ruszanie jest bardzo duży.Latem nie będzie można spać z otwartymi oknami.Ktoś w ratuszu mści się na ulicy Ordona bo mieszkańcy skarżyli się na hałas samochodów ciężarowych to dołoży tramwaj
11.05.2017 22:38 #konto
#iza napisał(a) 11.05.2017 22:22

Ciekawe kto wymyślił aby zaprojektować linie tramwajową na ul.Ordona. Ulica obecnie ma za mało miejsca na torowisko szczególnie przy ul Wschowskiej.Wciskanie torów spowoduje że nie będzie zieleni bo drzewa przeszkadzają trzeba będzie je wyciąć. Tramwaje będą jechały pod samymi oknami ludzi którzy kupili mieszkania zaciągając kredyty na wiele lat licząc na to że po pracy będą mieli choć trochę spokoju Hałas zatrzymującego się tramwaju albo jego ruszanie jest bardzo duży.Latem nie będzie można spać z otwartymi oknami.Ktoś w ratuszu mści się na ulicy Ordona bo mieszkańcy skarżyli się na hałas samochodów ciężarowych to dołoży tramwaj
No ale od lat Ordona nie była planowana jako cicha ulica, z planami Prądzyńskiego Bis już była duża dwujezdniową zbiorczą ulicą, to samo potwierdziło wyłożenie nowego planu zagposdarowanai w 2015r. Niezależnie od powstania tramwaju, zieleni się nie uchroni.
11.05.2017 22:46 #konto
Realizacja trasy na Ordona umożliwi dalszą rozbudowę na Odolany, a warianty już zostały zaproponowane na spotkaniach z przyległymi wspólnotami. Moim zdaniem jest to krok w dobrym kierunku.
12.05.2017 01:49 #mieszkaniecc
Super! Odolany kibicują.
12.05.2017 01:50 #odolany
Super! Odolany kibicują.
12.05.2017 01:50 #MieszkańcyOdolan
Super! Odolany kibicują.
12.05.2017 01:50 #MieszkancyOdolan
Super! Odolany kibicują.
12.05.2017 17:47 #przeciw
jest to krok w bardzo zlym kierunku. Rozwiazanie napisane na szybko pod czyjes interesy. Duzo korzystniejszym wariantem byloby puszczenie tramwaju tak by odciazyl Odolany - planowana Pradzynskiego bis albo Prymasa. I tak planowana jest tam w okolicy zajezdnia tramwajowa.
Niedługo sa konsultacje - 20 maja - przyjdzcie i wyrazcie swoj sprzeciw.
12.05.2017 20:21 #anty_troll
jakie Odolany kibicuja? ktos tu ma uprawnienia by sie wypowiadac w imieniu wszystkich?
prosze mowic za siebie
13.05.2017 11:24 #Wola Odola
#przeciw - coś się chyba pokićkało, bowiem budowa nowej zajezdni tramwajowej od dawna planowana jest na Żeraniu Wschodnim. Gdzie Prądzyńskiego (nie "Pradzynskiego"), a gdzie Żerań?
Budować, nie marudzić! Odolany naprawdę kibicują.
16.05.2017 02:06 #antek
wszsytkie te komenatrze wystawiane są przez jednego człowieka, który nie rozmyślnie kupił mieszkanie od strony ulicy a teraz chce zablokować nową linie tramwajawą mająca służyć całej Warszawie.
16.05.2017 02:10 #Warszawa popiera
Zablokowanie tramwaju w proponowanym wariancie oznaczać będzie ,że tramwaju nie będzie jeszcze przez wiele lat, tunel podziemny to jedyny sensowny wariant. Nie można dla własnej wygody, i przez swoje nieprzemyślane decyzje blokować rozwój komunikacji całemu miastu !
17.05.2017 10:58 #Michał89
O matko, jednak da się skrytykować nawet tak dobry pomysł, jak połączenie inwestycji tramwajowej, kolejowej i autobusowej o.O o.O Mieszkańcy Ordona, nie dajcie sobie wmówić, że nie chcecie tramwaju.
18.05.2017 09:17 #wolak1
Jak ktoś się na Wolę dopiero wprowadził, a na Ordona był wczesniej w niedzielę podczas dyżuru deweloperskiego, to mógł oczekiwać Ordona jako "cichej ulicy". Jak ktoś to miejsce zna dłużej to wie, że to nigdy nie było ciche miejsce - kiedyś stacja towarowa PKP, hurtownia spożywcza, teraz jedyny dojazd do bazy kruszyw i jednego z węzłów betoniarskich oraz stacja kontenerowa (tyle, że DB).
18.05.2017 11:39 #mnietek
Muszę powiedzieć, że po przeczytaniu artykułu red. Osowskiego na GW łatwo można odnieść wrażenie, że mieszkańcy Ordona to krzykacze. Ale po zajrzeniu tutaj i na ich stronę na FB muszę im przyznać rację. Mają mocne argumenty: 1) Trawmaj w planie jest na Prymasa 2) Miasto boi się (jak zwykle) gniewu kierowców, bo tramwaj na Prymasa oznaczałby kasację 2? pasów ruchu 3) Linia wzdłuż Prymasa pozwoliłaby uniknąć tramwajowi wicia się ulicami Woli a potem Ochoty - po prostu poszedłby prosto w Bitwy Warszawskiej. Strategie tego miasta pozostają jak zwykle na papierze, bo liczy się interes zarządzających miastem elit spod Warszawy, którym nigdy nie będzie wygodnie zrezygnować z samochodów. Mieszkam na Zoliborzu, ale kibicuje Odolanom. Nie wiem czemu red. Osowski tak zmanipulowal.
29.05.2017 10:51 #Agata
Tramwaj na ul. Ordona jest potrzebny, tak jak i autobus na ul. Jana Kazimierza. Okolice te się szybko zapełniają nowymi osiedlami i niby jak ludzie mają dostać się do domów? To jest Warszawa, a jak nowo przybyli nie wiedzą, to miasto posiada komunikację miejską. Jestem mieszkanką tych okolic od urodzenia, a od roku nowego osiedla. Jak bym chciała ciszy i spokoju to bym kupiła mieszkanie pod lasem albo przy polu buraków. Ta okolica pilnie potrzebuje dobrego skomunikowania z resztą miasta.
29.05.2017 11:30 #Alicja
Ulica Ordona, jak i ulica Jana Kazimierza powinny być jak najszybciej skomunikowane z resztą miasta. Od urodzenia jestem mieszkanką tych okolic, a od niedawna nowego osiedla. Na Odolanach ciągle przybywa nowych osiedli. Jeżeli nowi mieszkańcy tych okolic nie wiedzą, to Warszawie jest komunikacja, jeżdżą tramwaje i autobusy. Cisza to jest pod miastem. Jak bym chciała mieszkać w ciszy, to kupiła bym mieszkanie pod lasem lub przy polu buraków. Tramwaj na Ordona - jak najbardziej - tak.
02.06.2017 14:24 #jeszcze bez sklerozy
#mnietek napisał(a) 18.05.2017 11:39

1) Trawmaj w planie jest na Prymasa 2) Miasto boi się (jak zwykle) gniewu kierowców, bo tramwaj na Prymasa oznaczałby kasację 2? pasów ruchu 3) Linia wzdłuż Prymasa pozwoliłaby uniknąć tramwajowi wicia się ulicami Woli a potem Ochoty - po prostu poszedłby prosto w Bitwy Warszawskiej.
Popieram , tramwaj na Prymasa miał być jeszcze w czasach Rewolucji Październikowej kiedy zaczęto nawet budować tunel dla tramwajów i drugiej jezdni.
A argument autora "Trasa Prymasa wciąż jest częścią drogi krajowej Gdańsk-Warszawa-Kraków" jest niepoważny - tranzyt idzie przez S8 , środkowy tunel pod torami kolejowymi można spokojnie zabrać samochodom ( po 3 pasy ruchu poza tunelem mogą pozostać bo jest pas "zieleni") a Prymasa i tak się korkuje przed Kasprzaka. Natomiast zamiast za niskiego tunelu do lewoskrętu z Jerozolimskich w Prymasa należałoby zrobić tunel na wprost w Bitwy Warszawskiej - i dla tramwajów i dla samochodów

 46/789 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Wola


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie