REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


06.07.2017 22:39 #Rafał
Cały węzeł Młociny to jedna wielka porażka i przykład na to jak nie budować takich węzłów.
Zlikwidowane (istniały za czasów starej pętli) przejścia od metra na pętlę, o których mowa w artykule, to jedna rzecz. Druga to zadaszenie na skrajnym peronie na pętli tramwajowej, które nie chroni przed opadami deszczu. Cały węzeł jest niefunkcjonalny. Wejścia na górę z pętli autobusowej zajmują zbyt wiele miejsca, za mało jest peronów autobusowych, dzięki czemu np. 103 ma pętlę "w lesie" zamiast razem z pozostałymi autobusami miejskimi. Jest to jeden wielki bubel, który powinno się rozebrać.
06.07.2017 22:40 #Rafał
... a na kurację, poza ewentualną zmianą nazwy, raczej bym nie liczył.
07.07.2017 13:09 #pan olo
To sa 2 różne sprawy: zmiana nazwy jest konieczna bo jest tu ważna huta, konieczna jest też przebudowa aby poprawić życie padażerom
10.07.2017 00:48 eRDe
Chyba nie sądzisz, że dla ZTM wygoda pasażerów ma jakiekolwiek znaczenie?
10.07.2017 09:29 #Rafał
#pan olo napisał(a) 07.07.2017 13:09

To sa 2 różne sprawy: zmiana nazwy jest konieczna bo jest tu ważna huta, konieczna jest też przebudowa aby poprawić życie padażerom
Oczywiście, że są to dwie różne sprawy, ale i tak nie zmienia to faktu, że o ile na zmianę nazwy jest cień nadzei, o tyle na żadne przebudowy czy na budowę choćby wspomnianych w artykule chodników nie ma co liczyć.

Ale mogę się mylić :)
11.07.2017 09:01 #Bielan
Generalnie to cały projekt jest od czapy, poczynając od wąskich skrętów pod kątem 90o, na których kierowcy autobusów czynią cuda, żeby się złamać tak długim pojazdem, po ustawienie cyklu świateł. Tam mało kto z pieszych czeka na zielone, poniewaz czas oczekiwania na niektorych kierunkach to kilka minut.
Kuriozum jest światło wzdłuż ścieżki rowerowej, gdzie zielone włącza sie na kilka sekund, a czerwone trwa kilka minut. Tam nikt nie czeka i wszyscy przechodzą/przekeżdżają na czerwonym.
11.07.2017 10:42 #Conrad
#Bielan napisał(a) 11.07.2017 09:01

Generalnie to cały projekt jest od czapy, poczynając od wąskich skrętów pod kątem 90o, na których kierowcy autobusów czynią cuda, żeby się złamać tak długim pojazdem, po ustawienie cyklu świateł. Tam mało kto z pieszych czeka na zielone, poniewaz czas oczekiwania na niektorych kierunkach to kilka minut.
Kuriozum jest światło wzdłuż ścieżki rowerowej, gdzie zielone włącza sie na kilka sekund, a czerwone trwa kilka minut. Tam nikt nie czeka i wszyscy przechodzą/przekeżdżają na czerwonym.
Swego czasu była akcja osiłków w czarnym BMW 20 letnim. Spisywali gangsterów przechodzących na czerwonym świetle.

 44/1242 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bielany


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie