REKLAMA
REKLAMA


17.10.2017 11:11 #grylaż
Redaktorze Złoty, odwagi my z Panem! Zamiast uprawiać Dziady V trzeba ratować co się da. Chomiczówka jęczy pod komunikacyjnym jarzmem ZTM, a tu taka martyrologia stosowana odchodzi. Przecież, jak tylko oddadzą metro na Woli do użytku to i ta linia zniknie bezpowrotnie. Gorg Wokalista Transmisji, wchodzi w skład warszawskiej super grypy Vavamufin. W ich przeboju pt. "Paramonov" powtarzają się słowa refrenu: "Czy pamiętacie Paramonova? Czapa na niego jest już gotowa." Czapa na 523 jest już gotowa. Jakby ktoś nie wiedział to na Grochów jeździła z Chomiczówki linia J, czyli 520. Młodzi, inteligentni Dziennikarze, którzy pasjonują się historią powinni chyba zrozumieć, że Grochów i Chomiczówkę łączą relacje przyjaźni, niczym Legię Warszawa i Pogoń Szczecin. Ja się w odróżnieniu od Pana Redaktora nie dziwię się, tej Emerytce, która podczas konsultacji społecznych na Bemowie, pytała czy decydenci z ZTM są z Warszawy, bo w jej odczuciu nie są. Prosiliśmy w czerwcu Redakcję Echa o opisanie wątku 171 na Conrada i wciąż czekamy.
17.10.2017 16:35 Babiczanin
523 nie może zniknąć ani zostać skrócone, bo może nie nasi radni, ale Wola zablokowałaby taki pomysł w ciągu 5 minut od jego ogłoszenia, jako że linia ta jest kluczowa dla bemowsko-wolskiej komunikacji, jeśli nie dla całego układu komunikacyjnego miasta. Wątpliwe, żeby ktokolwiek na to nawet wpadł, bo z takimi koncepcjami wstyd się pokazywać.

Z drugiej strony, pierwotna koncepcja 151 po otwarciu M2 (Młynów - Browarna) była tak głupia, że aż ciężko w nią było uwierzyć, chociaż przynajmniej została zablokowana w porę. Mimo wszystko, proszę nie straszyć.
17.10.2017 17:20 #grylaż
A kogo z ZTM-u interesują racjonalne argumenty pasażerów. Przyjdzie metro i wyrówna, jak 520 i E-1 w 2008 roku "czasowo zawieszone". Dobrze, że dyrektor Wiesław Witek nie usłyszał od tej dzielnej Emerytki, zwrotki Gorga z kawałka pt. "Vava to" Vavamuffin: "Nie zawracaj kontrafałdy, że w Warszawie byłeś, bo na Saskie Kiempe wcale nie chodziłeś. Jesteś f.r.aj.e.r. jakich mało, wieczne tam wesele, karuzela kręci, młyn diabelski miele." I odpadnie Panu Babiczaninowi zmartwienie, czy 520 nie powinno jednak jeździć przez Ulrychów, bo już nic oznaczone na czerwono nie będzie po mieście kursowało, bo i po co ludzie mają korzystać, przecież zawsze można się przesiąść. Konkretnie z II nitki metra do I, na stacji Świętokrzyska i dalej od nowa Polska Ludowa. Plan zrównoważonego rozwoju, który ZTM wprowadza, jak nie kijem to pałką patrz machinacje wokół 167 i 184 pod pretekstem tramwaju 11, wymyślił w chwili natchnienia były wiceprezydent Jarosław Jóźwiak. Jego już co prawda nie ma na tym intratnym stanowisku, ale pyszna idea nadal żyje i zbiera krwawe żniwo.
17.10.2017 20:28 Babiczanin
Machinacje ze 167 i 184 to jeszcze pół biedy, chociaż podciągnięcie 171 w ramach połączenia miałoby większy sens niż sprowadzanie 121 co to ZTM tak genialnie ustalił, że z Nowego Bemowa jeden odjeżdża, drugi przyjeżdża i stoi pół godziny jak w tym czasie można by było tym samym kosztem taborowym dać dwa razy więcej kursów. Powiedzmy, że 184 jest jako tako rekompensatą 167 (choć zmusza ludzi do dosyć uciążliwej przesiadki).

Gorzej z tym, że planiści ZTM osiągnęli już manię cięcia, co pokazał rok 2015, gdy to serwowano nam takie propozycje jak cięcie 102 i 105 i wprowadzanie 151, które ani o trasę 102, ani o trasę 105 nie zahaczało więc nagle żeby dojechać na Grzybowską z bezpośredniej trasy robiły się dwie przesiadki, w dodatku takie, że przesiadasz się ze 105 w tramwaj, podjeżdżasz jeden przystanek (sic!) żeby zahaczyć o 151 i stamtąd jedziesz. Problem leży też w tym, że nikt, poza mieszkańcami, nie widzi w tym problemu. Ba, pan redaktor Jarosław Osowski, chyba jeden z najbardziej wpływowych dziennikarzy stołecznych bo i jeden z niewielu, na którego wpisy instytucje miejskie raczą odpowiadać na swoim portalu "Autobus czerwony" proponował tak bzdurne działania jak skrócenie 190 do Znanej, bo przecież najpopularniejszej linii na Jelonkach, która od początku praktycznie do przystanku Szobera, gdzie kończą się bloki i zaczyna dojazd do pętli, jest kompletnie obładowana, bardziej potrzebuje Ulrychów. W ramach rekompensaty zaś zaoferował nam nowe wcielenie 171, które według niego powinno zostać zlikwidowane, bo nic nie powinno jeździć z Marszałkowskiej na Bemowo, jeżdżące na trasie OS. GÓRCZEWSKA - Górczewska - Lazurowa - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Górczewska - Jana Olbrachta - ZNANA.
17.10.2017 20:28 Babiczanin
Przecież emeryci jadący na to, co ów wielkomiejski redaktor określa bliską Wolą, w przeciwieństwie do dalekiej Woli, czyli tej na zachód od alei Prymasa Tysiąclecia, tylko marzą o przesiadce po ledwie kilometrze przejechanej trasy, bo wszystkie dalekobieżne połączenia powinny urywać się akurat tak, żeby na Bemowo nie dotrzeć. Przecież jedyną słuszną granicę zasięgu komunikacji autobusowej na Bemowo wyznacza granica miasta, Marymoncka, Podleśna, Gwiaździsta, Potocka, Mickiewicza, Krasińskiego, Powązkowska, Okopowa, Towarowa, Prosta, Kasprzaka, Wolska i Połczyńska i cieszmy się tramwajami, które wyjadą za tę granicę, czyli długaśne 10, którego zarys trasy przypomina schody, 23, które dubluje 20-tkę od Marynina do Dworca Wileńskiego, a po zapowiadanym skierowaniu 13-tki na Górczewską przez Obozową i Radiową również będzie ją dublować do Dworca Wileńskiego, jedno w miarę proste 24, 26 które przestaje już wystarczać, 28 na którym pojazd niskopodłogowy, w którym uświadczymy niewykraczające poza granicę smrodu stężenie alkoholu w powietrzu to święto narodowe i 35, które na Bemowie przejeżdża w stronę Śródmieścia trzy, w stronę pętli cztery przystanki na Bemowie. Przecież domki jednorodzinne i rządek bloków przy torach kolejowych bardziej potrzebuje takiej trasy, niż większość Jelonek, które obładowują praktycznie każdy kurs 190. Bloków między Szańcową i Krępowieckiego, Jana Olbrachta i Górczewską nie liczę, bo z większości tych bloków odległość do Jana Olbrachta i do Górczewskiej jest porównywalna. Przecież kiedy przez twoją dzielnicę jeździ jeden przyspieszony autobus, który może w drodze wyjątku zostanie ocalony, jest doskonale. Przecież kiedy musisz nadrabiać metrem drogi, cisnąć się w skrajnym tłoku a następnie się przesiadać, żeby dojechać na plac Bankowy dwa razy wolniej niż autobusem prosto, jest idealnie. O 112 czy 189 nie wspomnę, bo tutaj jest to przykład ułomnej logiki. Jeśli autobus jest popularniejszy od tramwaju dublującego się na całej trasie albo z 10, albo z 28, należy tych ludzi wcisnąć do tramwaju na siłę, bo to aż 6,5 km, czyli aż 13 przystanków! Skandal! Jeśli natomiast linia na Służewiec jest na tyle popularna, by być pełna, to znak, że połączenie to należy skrócić. Może jestem głupi, ale jak dla mnie byłby to znak, żeby kupić autobusy na dodatkowe kursy.
wpis modyfikowany 1 raz, 17.10.2017 20:30 
17.10.2017 23:00 #grylaż
Ktoś mi kiedyś pokazał replikę, przedwojennej mapy Warszawy z 1937 roku. Granica miasta sięgała wtedy ulicy Reymonta. Mam wrażenie, że jeżeli chodzi o komunikację miejską nadal ta wykładnia obowiązuje. Akurat redaktor Osowski, jest wielkim orędownikiem linii 220, więc mieszkańcy Babic powinni być zadowoleni. Ostatnio na Tu Bielany ukazał się artykuł, pana redaktora Dominika Gadomskiego o dawnej linii A, późniejszym 515. Wspominam o tym dlatego, że widzę pewne podobieństwa do 521, a zwłaszcza charakter przyśpieszony, czyli sól w oku kierownika sekcji planowaniu o swojsko brzmiącym imieniu bodajże Renigast. Pan redaktor użył takiego sformułowania, że niegdysiejsze "A" to babka I nitki metra. Polemizowałbym, albowiem dla pasażerów z Bielan i Żoliborza niezawodnym połączeniem przez całe miasto, był tramwaj 33. Do czasu, aż ZTM postanowił obciąć 1/3 trasy biegnącą ulicami Wołoską, Woronicza i Puławską. Nawet minister Ryszard Kalisz interweniował w tej sprawie i nic nie wskórał. Także narracja o tramwajach, jest dziurawa.
18.10.2017 17:15 Babiczanin
Ja co do linii 220 nie mam zdania, byłoby to dla mnie połączenie jak każde inne. Zwracam na nie uwagę bardziej, bo jest doskonałym przykładem skrupulatności ZTM, który od 2 lat ma problem ze skombinowaniem paru autobusów i jego jedyną odpowiedzią na padające pytania na temat tej linii jest właśnie ten argument, czyli braki taborowe.

Zresztą, nie chodzi tu o 220 czy jego brak, tylko o kompletny brak znajomości lokalnego wykorzystywania komunikacji miejskiej w jedynej koncepcji komunikacji po otwarciu kolejnego odcinka M2, która w ogóle się pojawiła. 33 natomiast może wróci po otwarciu trasy tramwajowej na Wilanów przez Rakowiecką i Puławską?
wpis modyfikowany 1 raz, 18.10.2017 17:16 
09.11.2017 22:45 #grylaż
Pomysł z tymczasowym wydłużeniem numery 171 do ulicy Conrada, ma tę podstawową zaletę, że nie absorbuje dodatkowego taboru. Gdy pasażerowie pytają o dane rozwiązanie, przeważnie pada dyżurne wytłumaczenie w wykonaniu ZTM, a mianowicie nie mamy wolnych wozów. No to w tym wypadku wozy są w odpowiedniej ilości, ba nawet z naddatkiem, bo od pierwszego stycznia linie 523 ( Stare Bemowo) i 171 (Nowe Bemowo) zostały opatrzone dodatkowymi kursami. 171 nie pokrywa się z torowiskiem tramwajowym na Powstańców Śląskich z racji okrężnej trasy przez Piastów Śląskich, Żołnierzy Wyklętych, Wrocławską i Górczewską w stosunku do 167. I swobodnie pokonuje skrzyżowanie Piastów Śląskich z Powstańców Śląskich, oraz ma na rozkładzie priorytetowy buspas na Górczewskiej. Dwa przystanki więcej to w praktyce 4 minuty jazdy, czyli kosmetyczna zmiana. Tego zagadnienia jeszcze nikt w mediach nie opisał, a właśnie jest ku temu doskonała okazja z racji utworzenia nowego przystanku autobusowego, roboczo nazwanego "Conrada Kościół".

 344/2144 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bemowo


  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

Nieruchomości
 Oferujemy fachową pomoc w umorzeniu zobowiązań bankowych zabezpieczonych hipoteką. Współpracujemy z bankami i instytucjami finansowymi. Gwarantujemy ochronę prawną i profesjonalną obsługę na każdym etapie współpracy. Działamy na terenie całej Polski. Skontaktuj się z nami! Tel.: 571 360 354

Usługi inne
 Koszty VAT, wystawie faktury, sprzedam koszty, optymalizacja podatkowa, konkurencyjne ceny... Oferujemy sprzedaż kosztów firmowych w celu zmniejszenia podatku VAT, pit i cit. Faktury wystawiane są przez działające legalnie podmioty gospodarcze. Wszystkie faktury są w pełni legalne i księgowane. Gwarantujemy dostarczenie pełnej dokumentacji wraz z Fakturą (dokumenty KP, umowy, etc). Działamy na terenie całego kraju. Możliwość wysokich kwot i wstecznych dat. Gwarantujemy profesjonalne podejście do współpracy, dyskrecję i bezpieczeństwo transakcji. Marek Grand Tel.544-443-637 damvat@mail.ru http://www.sites.google.com/prod/view/koszt

Komputery
 Dzień dobry. Świadczę kompleksowe usługi informatyczne. Serwis, modernizacja komputerów stacjonarnych i laptopów. Drobne prace graficzno-poligraficzne. Projektowanie i tworzenie serwisów WWW. Wykonywanie aplikacji na zamówienie. Doświadczenie, uczciwość i rzetelność. Tel. 511675227

Różne
 Siatka na kontenery, siatki do zabezpieczenia przewożonych ładunków na kontenerze i przyczepce Zabezpieczające siatki w dziedzinach przemysłu idealnie nadadzą się między innymi na kontenery, oraz również jako zabezpieczenie przyczepek. Wykonanie naszych siatek jest z materiałów sznurkowych- polipropylenowych. Materiał jest elastyczny i rozciągliwy, co zapewni dopasowanie przez Państwa je na odpowiednie miejsce. Jakość wykonania naszych siatek zagwarantuje Państwu satysfakcje z żywotności siatek. Polipropylenowe siatki są odporne na działania zmian pogodowych. Posiadamy szeroki wybór kolorów. W naszej ofercie każdy klient dopasuje siatkę do swoich potrzeb. Dla zapewnienia pełnego profesjonalizmu montażu mamy do zaoferowania dla Państwa zestaw montażowy, w którego skład wchodzą: karabińczyki, śruby rzymskie, linka o powłoce PCV o grubości 4mm oraz zaciski https://fulo.pl/58-siatki-kontenery-i-przyczepki tel. 717-000-354


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.