REKLAMA
REKLAMA


17.07.2017 13:32 #zjelonek
I bardzo dobrze - można wrócić do podstaw i poprawić lokalizacje stacji Lazurowa i Połczyńska
17.07.2017 17:42 #Emerytka
Albo wrócić do pierwszej koncepcji trasy, którą nas karmiono przez 40 lat - czyli pod ulicą Człuchowską. Najbliższa stacja na Górcach nie ułatwi życia mieszkańcom Jelonek, a mimo to może stać się powodem dalszych likwidacji linii naziemnych.
18.07.2017 13:34 #karol23
To krok ktory zostal naprawiony. Te koncepcje byly niezwykle brzydkie. Mam nadzieje, ze tym razem wygra ktos inny.
18.07.2017 18:14 #darq
Powrotu do metra pod Człuchowską niestety nie będzie, bo trwa już projektowanie stacji przy ratuszu. Cięcia komunikacji też są już niestety przyklepane, co widać po kontrakcie ZTM z MZA (zmniejszanie liczby wozokilometrów w kolejnych latach). Sorry za ten pesymizm, ale zwycięzca ponownego konkursu też jest już w praktyce znany. Widać, że miasto umówiło się z AMC/MP na ten kontrakt, bo mimo zignorowania obietnicy stacji pod Lazurową i mimo bezmyślnie zaplanowanych przesiadek konsorcjum wygrało w pierwszym podejściu (a potknęło się na kopiuj-wklej, co łatwo skorygują w drugim konkursie).
18.07.2017 23:39 #Krecik
Bo też żeście bezrozumnie uparli się na te autobusy! Przecież po to się buduje podziemne metro, żeby było mniej pojazdów zatłaczających ulice na powierzchni...
19.07.2017 11:09 #Czytelniczka
To nie myśmy uparli się na autobusy, tylko urzędnicy na metro. Co gorsza na metro, które choć do nas nigdy nie dotrze ,to przełoży się na jeszcze większe utrudnienia w dojechaniu komunikacją naziemną z Jelonek gdziekolwiek. Gdyby trasę metra poprowadzono według pierwotnego planu, z pewnością nikt by nie protestował.
19.07.2017 12:17 #zjelonek
#darq napisał(a) 18.07.2017 18:14

Powrotu do metra pod Człuchowską niestety nie będzie, bo trwa już projektowanie stacji przy ratuszu
Póki co jednak nadal można 2 linię za ratuszem rozgałęzić w pod Człuchowską i na Bemowo , a przynajmniej stację Lazurowa przesunąć za Lazurową a najlepiej za S8 , co by dojeżdżający na P+R nie stanęli na już korkującym się rondzie na Górczewskiej ( przypominam że ma nad tym rondem być wiadukt , ale nie wzdłuż Górczewskiej tylko wzdłuż Lazurowej bo tak wymyślono w ubiegłym wieku żeby czołgi łatwiej mogły do szosy poznańskiej dojechać ).
19.07.2017 13:11 #Emerytka
Za Ratuszem to już chyba za daleko na rozgałęzienie na Jelonki . Bo gdzie metro by osiągało ul.Człuchowską? Pewnie najwcześniej koło Os. Lazurowa? Czyli znów z pominięciem Jelonek. Przeprowadzenie metra pod Parkiem Górczewska mogłoby też przyczynić się do zabudowania parku nowymi osiedlami.Czy jest szansa na rozsądne rozwiązanie? Czy nie można zrobić takiego rozwidlenia gdzieś w okolicy ul.Olbrachta?
20.07.2017 12:51 #zjelonek
#Emerytka napisał(a) 19.07.2017 13:11

Czy nie można zrobić takiego rozwidlenia gdzieś w okolicy ul.Olbrachta?
Za późno - władza nie przewidziała , budowlańce leją już beton - nie ma i nie będzie !
22.07.2017 18:25 #Emerytka
Skoro tak, to dlaczego nie zostawiono nam autobusu 506?
23.07.2017 15:32 #lideksynubeka
Bo Bufetowa jest tępa
23.07.2017 16:00 #Emerytka
Nie proszę Pana. Bo mamy burmistrza Grodzkiego, który dużo obiecuje i niewiele sobie z tego robi. Który w trosce o swój osobisty interes, nawet nie palcem nie kiwnie w kierunku urzędu miasta w naszych sprawach, by nie popsuć sobie relacji z PO. Wieść gminna niesie, że Pan Grodzki nie chce się narażać swojemu koalicjantowi dzięki któremu jest Burmistrzem, więc tym samym nie będzie kwestionował pracy instytucji miejskich takich jak Zakład Transportu Miejskiego podległy p.Gronkiewicz. Dodatkowo lekceważąc nasze głosy na spotkaniu pół roku temu na Jelonkach, p. Grodzki zachował się w moim przekonaniu bardzo nieelegancko. Mam na myśli odpowiedź jakiej publicznie udzielił mojej sąsiadce właśnie w sprawie komunikacji autobusowej.
23.07.2017 21:36 #lideksynubeka
A od kiedy to proszę Szanownej Pani burmistrz dzielnicy w Warszawie ma prawo zarządzać spółkami miejskimi,będącymi własnością miasta st.Warszawy a nie własnością dzielnicy,zarządzanymi przez miasto st.Warszawę(czyli mianowańców Bufetowej,równie tępych jak ona),a nie przez dzielnicę? I ustalać tymże spółkom politykę?
Problemy z komunikacją na Bemowie nie rozpoczęły się wraz z objęciem stołka burmistrza Bemowa przez M. Grodzkiego,lecz z chwilą dorwania się do władzy w mieście nawiedzonej w Duchu Świętym i propagującej wszelkie zboczenia Bufetowej. Jednym z takich zboczeń(oprócz sodomii) było skasowanie kilkunastu linii autobusowych na Bemowie. Zakładam,że Szanowna Pani posługując się nickiem Emerytka pamięta o liniach 106,113,125,139, 384, 406,408,410,422,501,506 i 507,które to niegdyś na Bemowo popylały.
Rany Boskie,ilość przeraża!!! Toż ta Bufetowa to największy szkodnik w dziejach Warszawy,gorszy był tylko Hitler,PO i Biuro Odbudowy Stolicy po wojnie,które w ramach socrealizacji Stolicy wyburzało ocalałe kamienice.
A najśmieszniejsze jest to,że zakompleksione potomstwo małorolnych pomstując na komunikację leci głosować na jej likwidatora.
28.07.2017 17:53 #@lideksynubeka
Wszystko prawda. Bufetowa szkodnik, likwidacja linii, syf, kiła i złodziejstwo, a piękny nic nie mogę burmistrz Grodzki mówi na to, że zbiorkom na Bemowie jest OK. Jeszcze jakieś wątpliwości wazelino pisowska? (żeby jasność była nie popieram lewactwa ani PeŁo)
28.07.2017 21:50 #grylaż
Na Bemowie zapanowała polityka miłości, czyli nie drażnimy Bankowego, a ludzie niech naginają na rowerach do roboty, jak sto lat temu. Mieliśmy na Chomiczówce spotkanie w maju z panem Andrzejem Frankowem z ZTM, czyli dyrektorem spółki miejskiej i na 167 przez Bemowo postawili krzyżyk. Nasza propozycja zastąpienia 167 przez 171 na odcinku Nowe Bemowo-Chomiczówka została skitowania jakąś brednią, że autobus nie skręci z Piastów Śląskich w Powstańców Śląskich, gdy w tym samym miejscu przegubowe 122 śmigają aż miło. Ponadto ZTM właśnie sobie przypomniał, że 112 dubluje torowisko tramwajowe na odcinku od Broniewskiego do Człuchowskiej także będzie się działo. Jakby ktoś nie wiedział to lojalnie przypominam, że na Woli budowane są aktualnie trzy stacje metra: "Płocka"," Młynów" i "Księcia Janusza". Jednakże obecnie nacisk idzie na te dwie ostatnie i dopiero oddanie do użytku "Płockiej" pozwoli scalić pierwotny i nowy odcinek, gdzie już mają poślizg pół roku i termin 2019 jest nierealny. No i jeszcze jakiś mędrzec wymyślił, że pasażerowie z Bemowa niby to jeżdżą 121 do metra, a ci z Bielan do tramwaju na Nowym Bemowie.
28.07.2017 23:40 #Czytelniczka
Nikt nie wini pana Grodzkiego za politykę ZTM, ale za jawne odcięcie się od głosu niezadowolenia mieszkańców. Panie burmistrzu Grodzki, kogo pan dzisiaj reprezentuje? Bemowo, ZTM, czy może już tylko siebie?
29.07.2017 00:04 #grylaż
Przez inercję na Bemowie to i Bielany po tyłku dostały ze szczególnym uwzględnieniem Chomiczówki. Co do pana Grodzkiego to nie śledzę jego poczynań, ale dzielnica nie powalczyła o utworzenie połączenia przez Maczka, na czas tej stręczonej wszystkimi siłami budowy metra. Wobec informacji, że 44 ma się poruszać inaczej niż dotychczas to i Nowe Bemowo jest poszkodowane mimochodem, a miało być tak pięknie po wykarczowaniu E-2. Dziwi ten wymyk w wykonaniu ZTM tym bardziej, że na pętli Piaski jest wolne miejsce na kolejną linię tramwajową np. na takie 44 właśnie. I jeszcze 201 na wakacje zawiesili. Maczka i Powązkowską, lub Kochanowskiego powinno przemieszczać się "coś" oznaczone na czerwono np. 520 do Feminy lub 500 wzorem dawnego 406 "w związku z budową metra na Woli". Szczególnie biorąc pod uwagę kolejny kuluarowy pomysł, żeby 122 skręcało z Kochanowskiego w Rudnickiego na lewo i dalej jechało Broniewskiego na Żoliborz. Ponieważ Powązkowska ma zyskać tzw. "zieloną falę" przyśpieszone połączenie jest tam całkowicie logiczne i daje możliwość ewentualnej przesiadki w tramwaj przy Powstańców Śląskich.
29.07.2017 18:52 #Czytelniczka
#grylaż napisał(a) 29.07.2017 00:04

Przez inercję na Bemowie to i Bielany po tyłku dostały ze szczególnym uwzględnieniem Chomiczówki. Co do pana Grodzkiego to nie śledzę jego poczynań, ale dzielnica nie powalczyła ...
Dzielnica nie powalczyła, bo pan Grodzki najwyraźniej uznał, że to może zaszkodzić jego relacjom z Placem Bankowym, a tym samym jego błyskotliwej karierze burmistrza-zakładnika układu PO-PiSu . To już nie jest inercja. To działanie przeciwko mieszkańcom Bemowa, zwłaszcza jak się staje na wspólnym stanowisku z ZTM i twierdzi, że komunikacja na Bemowie działa dobrze.
29.07.2017 19:22 #grylaż
Grodzki swoją drogą, ale jeden z wiceburmistrzów odpowiada za bezpośrednie kontakty z ZTM. Ulica Maczka po prostej od Powstańców Śląskich patrząc to jedyne miejsce, gdzie się jeszcze względnie nie korkuje, a na czas "budowy metra na Woli" wypadałoby przecież grać skrzydłami. Zlikwidowano wiatę przystankową "Ogródki działkowe Bemowo" u wlotu Maczka i dwie dalsze na wysokości Niedzielskiego, a były to przecież postoje "na żądanie". Pozostały jednak gotowe do zagospodarowania zatoki przystankowe, nie potrzeba od razu wiat wystarczą zwykłe słupki z tabliczką. Według danych podawanych przez ZTM jeden kilometr jazdy autobusu to koszt rzędu 9zł., a jeden wóz przegubowy może przyjąć średnio 70 osób. Nikt mi nie powie, że na takie 500 puszczone przez Powązkowską, Maczka i Powstańców Śląskich nie byłoby chętnych w drodze do Dworca Gdańskiego i metra. Wystarczy zerknąć na plan miasta, że Maczka leży około 2 kilometrów od Kasprowicza pod którą przechodzi pierwsza linia metra i niecałe 4 od Górczewskiej.
29.07.2017 20:30 #Czytelniczka
Zaraz p.Gadomski wypomni Panu, że zatoczki nie są eko i nie w modzie hej do przodu, po czym temat zejdzie na boczny tor. :-) Wiceburmistrz podlega burmistrzowi i to niestety pan Grodzki gra przeciwko nam mieszkańcom. Widzę, że jest Pan oblatany jeśli chodzi o linie i przystanki. To może chociaż Pan ma przypadkiem dane kontaktowe do inżyniera od alternatywnej wizji komunikacji na Bemowie. Mama rozmawiała z tym Panem kiedyś na ulicy, ale nie zapisała sobie numeru telefonu? Jej sąsiadka bardzo aktywna Osoba na Jelonkach miała, ale niestety zgubiła karteczkę. :-) No i klops. :-) Ma Pan?
29.07.2017 23:03 #grylaż
Burmistrza wybiera większość radnych, wiceburmistrza układ towarzyski. Nie posiadam namiarów na inżyniera, ale wiem, że pan redaktor Gadomski deklarował na tym Forum jeszcze w miesiącu listopadzie, że ma numer telefonu do tego pana i w stosownym momencie go użyje, miał być kompleksowy wywiad, ba nawet gościnne konsultacje celem poprawy komunikacji na Bielanach. Również inni Forumowicze twierdzili, że pan Gadomski był obecny podczas konsultacji społecznych w marcu 2015 roku na Bemowie i sprawę świetnie zna. Ulica Maczka powstała m.in. po to, że bielańska odnoga Powązkowskiej nie była wstanie obsługiwać wzmożonego ruchu samochodowego napływającego od strony Obrońców Tobruku. Teraz historia się powtarza przy wąskim gardle na Rudnickiego. Skoro już coś w fizyczny sposób funkcjonuje w przestrzeni miejskiej, jak chociażby te wspomniane zatoczki przystankowe to warto taką nadarzającą się okazje sensownie wykorzystać. Jest to doskonały przykład na to, jak marnotrawione są publiczne pieniądze na inwestycje.
30.07.2017 00:07 #Czytelniczka
To prawda. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
30.07.2017 09:40 #grylaż
Na majowym spotkaniu z ZTM w ramach Komisji samorządowej i dialogu społecznego, największy rejwach zerwał się po wypowiedzi dyrektora Frankowa, że mamy metro. Do metra to jest 6 przystanków w bok (Conrada, Sokratesa) i do tyłu (Kasprowicza), gdzie analogicznie jadąc Kochanowskiego bądź Maczka do przodu jesteśmy na skrzyżowaniu Powązkowskiej z Krasińskiego, czyli na wysokości stacji Plac Wilsona. I z Bemowem to się wiąże tak, że jakiś geniusz wymyślił sobie, iż Bemowo jeździ do metra 121. Otóż stwierdzam z całą stanowczością, że nie jeździ, bo ma do wyboru 184 (Wawrzyszew), 197 i 397 (Stare Bielany), 112 Słodowiec oraz 122 (Plac Wilsona). I tu takie małe sprostowanie w tramwaju 11, czy też 24 to już znajduje się Białołęka jakby ktoś nie wiedział. Zamiast dać 500 do Dworca Gdańskiego (wydłużenie od Ronda Radosława), albo zastąpić ciągle zagrożone 180 przez 520 od Feminy, Jana Pawła, Powązkowską, Maczka (Ratusz Arsenał) opowiada się ludziom banialuki. Uruchomić linię przyśpieszoną przez Maczka i tyle.

 104/1863 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bemowo


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

Różne
 Kupię książki - 509-20-40-60

Komputery
 Sklep internetowy printer-chips.eu jest platformą specjalizującą się w dostarczeniu materiałów do regeneracji oraz produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek. W ofercie printer-chips można znaleźć wysokojakościowe chipy zliczające marek Apex oraz Static Control, tonery w proszku oraz butelkowane tusze do napełniania oraz różnego rodzaju podzespoły, niezbędne do regeneracji. Dla stałych oraz hurtowych klientów istnieje możliwość darmowej wysyłki na terenie Polski oraz EU a także aż trzy poziomy cen dla klientów biznesowych. W ramach portalu działa także blog na stronach którego można znaleźć aktualne informacje z branży oraz rynku materiałów eksploatacyjnych. Dane kontaktowe: printer-chips.eu printer-chips@alc-print.pl 730059300

Grunt sprzedam
 Atrakcyjna działka 2430 m kw. (ostatnia z sześciu) na skraju Puszczy Bolimowskiej, Michałówek, 1 km od węzła Skierniewice na A-2, oddzielone lasem. Ok. 30 minut jazdy od węzła Konotopa Znakomite powietrze. Możliwość zabudowy do 1,5 kondygnacji. Ogrodzona nowym płotem, prąd i wodociąg na działce. Na miejscu leśne przedszkole, w pobliżu Nieborów (restauracje, hotel), park Arkadia, szkoła lotnicza, nauka jazdy konnej, ośrodek sportowy i inne atrakcje. Za niewielką opłatą pomogę w załatwianiu formalności związanych z budową i w samej budowie. Tel. 502.86.00.11.

Sprzedam
 SPRZEDAM APARAT SENSITIV IMAGO 530 CE - najnowszy model (CERTYFIKOWANE URZĄDZENIE MEDYCZNE) DO DIAGNOSTYKI ORGANIZMU ORAZ TERAPII Urządzenie w pełni sprawne, w stanie idealnym, żadnych uszkodzeń, najnowsze oprogramowanie w języku polskim Jest to najwyższy, obsypany europejskimi nagrodami model Sensitiv Imago®, który umożliwia diagnostykę dowolnej jednostki chorobowej w czasie 1 godziny. Sensitiv Imago® zapewnia możliwości, którym nie dorównuje żadne inne urządzenie na świecie. Model 530CE otrzymał certyfikat medycznego urządzenia diagnostycznego 2 klasy. Dokładność pomiarowa modelu 530CE sięga 96%. Jest to urządzenie wielofunkcyjne i może być wykorzystywane przez naturopatów, dietetyków, specjalistów medycyny alternatywnej, jak również i przez lekarzy tradycyjnych, a nawet w celach badawczych. Szczegóły: tel. 602 423 700


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie