REKLAMA
REKLAMA


25.10.2016 12:48 #slavoj
A Z POLA MOKOTOWSKIEGO? MOKOTOWA? SADYBY? JAK DOJEDZIEMY NA BEMOWO! NAPRAWDE NIE MOZNA BYŁO 167 POCIĄGNĄĆ POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH?!
25.10.2016 14:15 #Chocho%u0142
W ramach częściowej chociaż rekompensaty za bezpodstawnie odebrane 167, przyśpieszone 520 powinno zostać wydłużone do pętli Nowe Bemowo, lub świeżo wyremontowanej Chomiczówka gdzie ZTM zrobił właśnie wolne miejsce w zatoczce zwolnionej po 167. Po skierowaniu w 2008 roku na Wolę 520 pierwotnie docierało na Koło, czyli wydłużenie jest możliwe, a nawet konieczne po likwidacji obleganego E-2 i bardzo możliwej w każdej chwili kadłubowego 184 na co się od dawna zanosi wbrew protestom pasażerów. Mieszkańcy sąsiedniego, dużego osiedla przy Obrońców Tobruku także postulują wprowadzenie autobusu oznaczonego na czerwono w okolicy, który da możliwość bezpośredniego dojazdu do centrum, są więc konkretne argumenty za bezbolesnym wydłużeniem 520 skoro do zajezdni Znana ma docierać teraz 167. To właśnie 520 powinno ewentualnie zastąpić 167 na odcinku po stronie Bemowa, a 184 kursować po staremu.
25.10.2016 22:56 #Chochoł
Pomysł skrócenia trasy linii autobusowej 520 do Płockiej jest błędny. Skierowanie 520 na Wolę ZTM lansowało jako alternatywa dla komunikacji tramwajowej w tym sektorze miasta. Pomimo trudności jakie miały przegubowe dyliżansy w manewrowaniu przy Olbrachta i na Znanej oraz oddaniu po kapitalnym remoncie wiaduktu nad Dworcem Gdańskim, czyli udrożnieniu dawnej trasy przez ulicę Mickiewicza na Żoliborz pozostał na Woli. Teraz na pętlę przy Znanej ma trafić skrócone 167 kiedyś wepchnięte w rejon Górczewskiej, bo nie było innej koncepcji gdzie dać taki przelotowy, międzydzielnicowy autobus poparty jeszcze nocnym. Budowa metra potrwa na tym odcinku do 2019 roku, lub dłużej dziwi, więc fakt, że 520 nie może wejść w naturalny sposób na ulicy Deotymy i dalej Obozowej w miejsce przesuniętego 167 łącząc wypróbowaną metodą Koło z Bemowem. Na siłę dokooptowywane 184 raz na półgodziny nie zda egzaminu, a 520 rozszerza wachlarz przesiadek i połączeń, a kursuje co 10 minut, lub częściej w szczycie.
27.10.2016 00:00 #ŻelaznA
Po co aż tak drastyczna zmiana trasy 171?! Jeżeli nie można puścić trasą Elekcyjna - Wolska - Al. "Solidarności" (bo jechałby przez skrzyżowanie Wolska/Płocka, które chyba też będzie rozkopane), to puścić jak 190: Elekcyjna - Kasprzaka - Prosta - Towarowa - al. "Solidarności".
27.10.2016 10:59 #Chochoł
To samo dotyczy absurdalnego skrócenia 520 tylko do Płockiej zaraz zniknie całkiem. Przecież skoro w 2008 roku docierało na Koło to i teraz może tamtędy jechać w miejsce 167 przez Deotymy i Obozową z pożytkiem dla wszystkich łącząc Wolę z Bemowem i Bielanami. Proponowany w miejsce 167 rzadki i krótki autobus linii 184, jako taki od dawna stanowi sól w oku ZTM, jak amen w pacierzu, że najdalej podczas najbliższych wakacji po cichu go zlikwidują nie dając nic w zamian. Chodzą słuchy, że skręt z ulicy Górczewskiej w Deotymy ma wyglądać inaczej po demontażu Figury to też znamienne dla naszych decydentów, że nikt nie informuje społeczeństwa. Wiadomo, że tramwaj jedzie wolniej niż autobus zwłaszcza buspasem. Wcześniejsze przygody z metrem w Warszawie wskazują na to, że stacja Księcia Janusza obsunie się w grafiku przynajmniej do początku 2020 roku, bo już są wątpliwości co do rozlokowania wyjść, a jeszcze nie wiadomo na co budowlańcy natrafią w ziemi. 520 powinno zastąpić 167 na odcinku Koło, Nowe Bemowo, Chomiczówka rekompensując skasowanie E-2 w kierunku centrum.
02.11.2016 22:32 #ewa z Bemowa
184 jest bardzo potrzebne na dotychczasowej trasie Metro Młociny - Szczęśliwice
02.11.2016 22:34 #ewa z Bemowa
184 jest bardzo potrzebne na dotychczasowej trasie Metro Młociny - Szczęsliwicka
03.11.2016 10:31 #Chochoł
"Długa zima idzie, Indianie chrust zbierają." Według makietki ZTM na Moczydle powstanie tzw. Czarcia Zapadka. Z doniesień prasowych wynika, że inżynier ruchu m. st. Warszawy pan Galas wprowadzi zapowiedziane zmiany od Święta Niepodległości, czyli od najbliższego długiego weekendu. Oznacza to, że zapanuje nieustający Dzień Pieszego Pasażera i powtórka z chaosu komunikacyjnego wokół Domaniewskiej. Ulica Elekcyjna ma swoją ograniczoną przepustowość i wszystkiego na niej upchnąć się fizycznie nie da. Stacja metra Księcia Janusza już złapała proceduralne opóźnienie i jej termin oddania do użytku w 2019 roku, jest mocno wątpliwy do utrzymania. Wobec powyższych komplikacji w miejsce skróconego do Znanej 167 na Deotymy powinno wejść 520. Makietka ZTM zawiera ten wspomniany martwy punkt w postaci Czarciej Zapadki na Moczydle. Zamiast słuchać Pana Inżyniera z Jelonek, który opracował brawurowy plan wyjścia z tego klinczu ZTM wsadza nas na minę, czyli do Czarciej Zapadki.
09.11.2016 12:32 #Chochoł
Nie można wylewać dziecka razem z kąpielą. Jeżeli przez ulicę Górczewską prosto może jechać do al. Prymasa Tysiąclecia 523 to linia autobusowa 520, według tego schematu też. Górczewską po jakimś dodatkowy pasie wytyczonym obok jezdni, tudzież Elekcyjną byle do centrum. Okresowe 184 to jest kpina ze społeczeństwa. Miały być priorytetowe buspasy, więc niech one czemuś służą. Autobus 184 ZTM już dawno spisał na straty. Nawet w czasie niedawnej akcji Znicz przez Bemowo jechał C84, a dlaczego, bo od lat jego trasa wypada przez Powstańców Śląskich. Wszystkiego co ma koła i staruje od strony Bemowa na jednej tylko Górczewskiej upchnąć się nie da, potrzeba inteligentnej selekcji połączeń. To jest tak istotne przedsięwzięcie w skali miasta, że dziwi ta inercja włodarzy. Jeżeli teraz 520 przycumuje na Płockiej to raz dwa zniknie z krajobrazu Woli. Przyśpieszone 520 powinno jechać przez zmodyfikowane skrzyżowanie Górczewskiej z Deotymy i dalej do Obozowej, dając wymierną pomoc dla osiedla Koło.
12.11.2016 21:06 #zawilec
520 na Chomiczówkę.
15.11.2016 18:11 #Chochoł
Ogrodzą nasi dobrodzieje, kawał ulicy Górczewskiej wielgachnym płotem i do Wielkanocy poczekamy wszyscy na ciężki sprzęt. Miejsce 184 to jest na Powstańców Śląskich. Jeżeli obok ulicy Elekcyjnej ma zostać utworzony dodatkowy pas jezdni to albo prosto od Deotymy, albo w bok od Górczewskiej przez Aleję Prymasa Tysiąclecia trzeba ustalić 520. Gdzie tu sens, gdzie logika uziemić dobry autobus na Płockiej. Metro ma swoje atuty i linie przyśpieszone je mają. Tylko, że metra to jeszcze fizycznie w tym miejscu nie ma i jeszcze dosyć długo nie będzie. Koncept ze 184 już wielokrotnie odrzucano przy mocnym zdeterminowaniu mieszkańców. 520 to jest konkret, który obsługuje Śródmieście. Jakie warunki panują na drogach w mieście zimą, jak szybko się ściemnia, czy ktoś w ogóle brał te czynniki pogodowe pod uwagę w ZTM? Wilcze doły to są dobre na filmach wojennych, a nie w Warszawie w 2016 roku. Jeżeli 167 ulega modyfikacji i skróceniu do Znanej to 520 niechaj przeprowadzą przez Deotymy i dalej.
16.11.2016 21:46 starociewarszawa.pl
Ta budowa spowoduje jeszcze większe utrudnienia w całym mieście. Jeżdżąc dużo po Warszawie, mam wrażenie że samochodów codziennie przybywa coraz więcej. Rozkopanie ulic tylko potęguje napięcie na ulicach.
17.11.2016 08:58 #Chochoł
Burmistrz Bielan pan Grzegorz Pietruczuk jest wielkim orędownikiem powrotu autobusu 520, czego wielokrotnie dawał dowody również na łamach Echa. Onegdaj urzędnicy ZTM argumentowali, że nie można wycofać 520 z ulicy Górczewskiej, bo nie ma tam tramwajów. I nikt nie chce tego robić, a wręcz przeciwnie pasażerowie chcą zamiany na czas budowy metra 520 za 167. 184 zabrane z Powstańców Śląskich i puszczone przez Wrocławską to pomysł skrajnie szkodliwy i od lat oprotestowywany przez mieszkańców Bemowa i Bielan. Jeżeli Deotymy i Obozowa mają nie utknąć w samochodowym korku to 520 jest tam niezbędne, bo na oblegane tramwaje nie ma co liczyć. Podobnie, jak linia 500 powinna ulec wydłużeniu od Ronda Radosława przez Powązkowską i Maczka na Nowe Bemowo. 520 przez Elekcyjną, albo Aleję Prymasa Tysiąclecia to szansa dla osiedla Koło na poprawę warunków komunikacyjnych podczas budowy metra. Głos burmistrzów trzech dzielnic Woli, Bemowa i Bielan ZTM musi uszanować.
17.11.2016 14:50 #Chochoł
Apelujemy do pana Dominika Gadomskiego, autora artykułu o czynne wsparcie apolitycznej inicjatywy pasażerów ponad podziałami, powrotu autobusu 520 przez Wolę i Bemowo na Bielany. Zwykło się mawiać, że media czwarta władza i jest to prawda, albowiem prasa lokalna ma większą możliwość oddziaływania, niż szary obywatel. Władze dzielnicy Bielany, także na łamach Echa w minionym czasie wypowiadały się przychylnie na temat 520. Na Bemowie pan burmistrz Grodzki, zaprosił do współpracy w trudnych rozmowach z ZTM Pana Inżyniera z Jelonek, który w ubiegłym roku podczas konsultacji społecznych prezentował swój plan naprawczy dla komunikacji w naszej części miasta. Burmistrz Woli również wychodzi w swych działaniach, naprzeciw postulatom mieszkańców. Pojawia się zatem realna szansa na nadanie linii autobusowej 520 nowego kształtu i zastąpienie na ulicy Deotymy skróconego pochopnie 167. Jako bezpośrednio poszkodowani prosimy Redakcję Gazety Echo o interwencję.
19.11.2016 13:38 #zawilec
520 przez Deotymy na Bemowo i Bielany.
20.11.2016 20:31 #Chochoł
Autobus 520 na ulicy Deotymy to linia, która daje możliwość bezpośredniego dojazdu do centrum, ale i stwarza szansę na dogodną przesiadkę po drodze. Jeżeli 197 na być skierowane z ulicy Ciołka przez Brożka w Deotymy to na przystankach "Księdza Sitnika" i Park Moczydło" natrafi jedynie na lokalne już w swej formule 184. Częstotliwość kursowania 520 jest o wiele większa niż 184, a linię obsługują przegubowe wozy. Rozum podpowiada, że wraz z nastaniem metra zarówno 184, jak i 520 według dzisiejszych podszeptów ZTM znikną z krajobrazu Woli. Sprawą wtórną jest, czy 520 pojedzie priorytetową Elekcyjną, Aleją Prymasa Tysiąclecia, czy też może jednak na okres zimy Górczewska do Śródmieścia pozostanie przejezdna. Jeżeli na Elekcyjnej ma powstać dodatkowa nitka jezdni i zielona fala dla autobusów, a z kolei na Górczewskiej buspas z prawdziwego zdarzenia to nie ma żadnego racjonalnego kontrargumentu do skierowania 520 w Deotymy. Linia 520 w miejsce 167 na Deotymy.
22.11.2016 21:46 #zawilec
Redaktorze Gadomski, jak tam artykuł o planie inżyniera?
23.11.2016 13:00 #Chochoł
Zwracam się do Państwa, Czytelników Echa z prośbą o wypełnianie ankiety zgłoszeniowej na stronie ZTM, lub wykonanie telefonu na ich numer interwencyjny, gdzie przedstawicie w kulturalny sposób swoje obawy. Nie ma w tej chwili żadnych podstaw do zabierania autobusu 167 z ulicy Deotymy i Elekcyjnej, bo jego obecna trasa w żaden sposób nie koliduje z budową II linii metra na Woli. Proponowany dodatkowy tramwaj 44 na ulicy Obozowej, nie rozwiąże niczego dzięki sławetnej bramce pana Galasa. Wobec tego, że prawdopodobnie zawieszeniu ulegnie 397 nie ma możliwości ucieczki do przodu, a jedynie lokalne 184 wcale nie załatwia sprawy. Co do koncepcji autobusu 520 na Deotymy należy wspomnieć, że pomiędzy listopadem 2008, a czerwcem 2009 roku, kończył swój bieg na Kole. Również w branżowym kąciku tematycznym ZTM pt." Czerwony autobus", występuje hasło 520 przez Koło na Nowe Bemowo, czyli jest realna szansa na takie rozwiązanie. Proszę nie zapominać o słusznym postulacie 520 na Bemowo i Bielany. Tylko linie przyśpieszone, jak 506 z Jelonek, albo 500 z Nowego Bemowa ograniczą tsunami aut.
24.11.2016 11:03 #Chochoł
Drodzy Czytelnicy Echa informujcie o tych niekorzystnych zmianach kogo tylko się da rodzinę, przyjaciół, znajomych, sąsiadów. Ja jestem z Bielan, ale codziennie jadę 167 przez Wolę, a w niedzielę na Olimpię! W ubiegłym roku podczas konsultacji społecznych w szkole przy Conrada, Bielany stanęły murem za Bemowem i Wolą w sprawie 167. Prywatnie mogę dodać, że rodzina mojej Bratowej jest z Karolkowej, a Ciocia z Żelaznej i bardzo nas cieszy, że mieszkańcy Koła, ale nie tylko dają dobry przykład obywatelskiej postawy, masowo protestując przeciwko błędnym zmianom. Jeżeli z Deotymy i Obozowej chcą zabrać 167 to tylko za 520. W mojej dzielnicy ludzie są nie informowani o zmianach, a zagrożone jest sześć autobusów, czyli wszystko co jedzie na kołach w kierunku Bemowa. Wola ma Żyrafę, a Bielany miało Słonia, którego karykaturą urząd dzielnicy teraz straszy ludzi. Według niezależnych ekspertów jesteśmy najgorzej skomunikowaną dzielnicą miasta spośród 18, obok Wawra, który ma pociąg!
24.11.2016 20:00 #zawilec
Redaktorze Gadomski, co z materiałem o koncepcji inżyniera?
27.11.2016 10:54 #zawilec
Redaktorze Dominiku Gadomski! Larum grają! Wojna! Nieprzyjaciel w granicach! A Ty się nie zrywasz! Za klawiaturę nie chwytasz? Przy komputerze nie siadasz? O planie inżyniera nie piszesz? Co się z Tobą stało, Dziennikarzu? Zaliś swej dawnej przepomniał cnoty, że nas jeno samych w żalu i trwodze zostawiasz.
28.11.2016 14:47 #hucuł
No i jak z tym planem inżyniera?
29.11.2016 22:52 #Pasażer
109/171/190 powinno jechać Górczewską do Prymasa i wracać na pierwotne trasy Płocką.
Podobnie E-2 i 520. A 167 może wtedy spokojnie wrócić na swoją trasę.
Również nie wygląda, że byłby problem skręcać w Ciołka dotychczasowym 197.
30.11.2016 14:32 #bekuś
Gdzie ten obiecany inżynier?
01.12.2016 09:48 #hucuł
Franek Dolas też dewolaje i zalewajkę obiecywał.
06.12.2016 16:28 #morwulas
Redaktorze Gadomski, gdzie tekst o 167?
07.12.2016 21:51 #zawilec
Redaktorze, proszę nas nie trzymać dłużej w niepewności i napisać o 167!
08.12.2016 22:27 #zawilec
Redaktor Gadomski, zamierza dotrzymać danego słowa?
10.12.2016 09:52 #Prakseda
Także korzystałam ze 167 i czekam na artykuł pana Gadomskiego.
10.12.2016 22:26 #bekuś
Ja także korzystałam ze 167 i czekam na artykuł pana Gadomskiego.
13.12.2016 21:23 #derwisz
167 na Chomiczówkę.
16.12.2016 08:59 #derwisz
Redaktorze będzie ten tekst o komunikacji?
18.12.2016 18:05 #Chochoł
Informuję wszystkich bezpośrednio zainteresowanych tematem komunikacji miejskiej, że w dniu jutrzejszym, czyli w poniedziałek 19 grudnia o godzinie 19.00 w kościele p.w. Zesłania Ducha Świętego przy ul. Broniewskiego 44 w Warszawie, będzie miało miejsce spotkanie z panem posłem Jarosławem Krajewskim. Dla niezorientowanych dodam, że jest to kościół przy Parku Olszyna, zwany potocznie przez miejscowych Malborkiem. Dojazd z terenu Woli m. in autobusami 186, lub też 197. Będzie to doskonała okazja do zadania pytań np. w kwestii komunikacji miejskiej osobie publicznej, które to spotkanie ma charakter otwarty i każdy chętny może na nie przybyć. Minęły dwa tygodnie, wymienione przez rzecznika ZTM pana Igora Krajnowa, od wejścia w życie 25 listopada niekorzystnych zmian komunikacyjnych, a obiecanej korekty tras autobusów nie widać. Pasażerowie są poszkodowani i mają problemy ze swobodnym przemieszczaniem się po mieście, gdy ZTM pozostaje głuchy na nasze zasadne prośby.

 66/726 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Wola


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie