REKLAMA
REKLAMA


18.02.2016 23:08 #badz fair
pasazerowie nie lepsi, bez liku mozna wymieniac niegodne zachowania czy to w stosunku do prowadzacych pojazd czy wspolpasazerów, tak tak trzeba biec taranujac kilka osob po drodze, uderzac w drzwi, a np. kolejne metro przyejzdza za 2 minuty, lub tez siłą otwierac drzwi ...które się nastepnie nie chca zamknąć, może sie popsuły...ot, trzeba stac nad przy kabinie kierowcy i trajkotac głośno przez telefon co to się dzis w pracy nie wydarzylo... i wiele wiele innych, niech kazdy zerknie na siebie czy jest fair, oceniac kazdy potrafi, łatwo miło i przyjemnie, lub tez narzekac ach.
19.02.2016 09:20 #PawelZ
"że mocno wciskam, na co ten skwitował, cytat: "Jesteś debilem?". " - 1. jeśli drzwi były zablokowane to przycisk nie był podświetlony 2. Jeśli nie było w pojeździe kierowcy i drzwi były zablokowane to wciskanie nie ma sensu - autobus sam nie odjedzie - rozumiem że wina kierowcy to użycie słowa na określenie stanu kojarzenia pasażera ?
19.02.2016 09:52 #Anka-warszawianka
Jeżdżę komunikacją miejską co dzień od jakichś 20 lat i dochodzę do wniosku, że kierowcy autobusów to jedna z najbardziej sfrustrowanych grup zawodowych. I to zarówno na liniach ZTMu, jak i na prywatnych. Niezwykle często widzę sytuację, że ktoś grzecznie pyta o coś kierowcę lub chce kupić bilet, a reakcja kierowcy jest opryskliwa lub chamska (totalnie bez powodu!). Zupełnie jakby czekał on tylko na okazję, by na kogoś przelać swoje frustracje i żale, a tu się właśnie nadarzyła okazja, więc skrzętnie z niej korzysta.

Druga rzecz - jak stoi się niedaleko stanowiska kierowcy, słuchać jak często psioczy na innych użytkowników drogi. Wścieka się, że ten mu zajechał, tamten jedzie za wolno, a jeszcze inny nie zdążył przejechać na światłach i przez to ja, wielmożny kierowca autobusu, też nie przejechałem.

Naprawdę, tyle złości i nienawiści do wszystkich dokoła (ludzi i samochodów) jaką mają w sobie kierowcy autobusów nie widziałam w żadnej innej grupie zawodowej.

Oczywiście, że są kierowcy którzy są "normalni" - mili lub neutralni, nie naskakują na pasażerów bez powodu. Ale jest ich niestety mniej. Smutne to jest.

Może powinno się robić jakieś warsztaty z rozładowywania złych emocji dla tej grupy zawodowej?
19.02.2016 10:18 #PawelZ
#Anka-warszawianka napisał(a) 19.02.2016 09:52

Jeżdżę komunikacją miejską co dzień... często widzę sytuację, że ktoś grzecznie pyta o coś kierowcę lub chce kupić bilet, a reakcja kierowcy jest opryskliwa lub chamska (totalnie bez powodu!). ....Może powinno się robić jakieś warsztaty z rozładowywania złych emocji dla tej grupy zawodowej?
A może warszataty dla PASAŻERÓW - którzy PŁACĄ i WYMAGAJĄ - Są w końcu PANAMI? Kierowca to nie punkt informacyjny. W czasie jazdy nie powinno sie mu przeszkadzać, sprzedaż biletów również powinna być prowadzona w czasie postoju - nie wspomnę że w chwili obecnej to bilety ZTM można kupić nawet w Łodzi więc dziwne są problemy zagubionych pasażerów), no i nie powinno sie ograniczać widoczności stojąc w wejsciu (co poniektóre jednostki lubują się w stawaniu w drzwiach z telefonem i nadawanie na cały autobus jaki to fajny EVENT wymyślili w marketingu) . Ja codziennie widuję pasażerów którzy nie bardzo sobie radzą ze swoim zachowaniem - zastawiane wejście, głośne słuchanie muzyki, objadanie sie kebabem, siorbanie kawy - ale oczywiście PASAŻER PŁACI I WYMAGA
19.02.2016 15:09 #Nata
PawelZ Nie rozumiem podejścia - ponieważ pasażerowie są uciążliwi, to kierowcy mogą być niegrzeczni i nieżyczliwi... To jak stwierdzenie - ponieważ inni kradną, to ja też.
W artykule wyraźnie wskazano, że wcześniej pisano o zachowaniach pasażerów a ten tekst jest O KIEROWCACH, więc komentarze dotyczą kierowców.
19.02.2016 18:29 #matiq
Jeżeli chodzi o to czy skargi pasażerów są rozpatrywane to może i są ale wnioski nie są wyciąganie. Ja kilka razy opisywałem sytuację na Żeraniu jak kierowcy lini 145 traktuje pasażerów i co nadal nic . Dalej mają nas gdzieś . To są sytuacje ekstremalne Ale zarząd ZTM nie jeździ komunikacja miejska i ma nas pasażerów głęboko w tyłku.
20.02.2016 19:57 #Asia
#Nata napisał(a) 19.02.2016 15:09

PawelZ Nie rozumiem podejścia - ponieważ pasażerowie są uciążliwi, to kierowcy mogą być niegrzeczni i nieżyczliwi... To jak stwierdzenie - ponieważ inni kradną, to ja też.
W artykule wyraźnie wskazano, że wcześniej pisano o zachowaniach pasażerów a ten tekst jest O KIEROWCACH, więc komentarze dotyczą kierowców.
A ja poprę PawłaZ - fakt że są negatywne przykłady kierowców nie oznacza że wszyscy kierowcy są po ciemnej stronie mocy a w artykule jest przykład PASAŻERA - PANA I WŁADCY który nie dopuszcza do głowy myśli że kierowca na pętli może wyjść z autobusu i kojarzy że aktywny przycisk otwierania drzwi podświetla się na zielono "...powiedziałem, że mocno wciskam.." to jak z pasażerami którzy naciskają w tramwajach PESY przycisk dla wózków inwalidzkich a potem rzucają uwagi często niecenzuralne w stosunku do motorniczego. Cóż pyłek w oku innej osoby się widzi ale samemu belki ze swojego Wszyscy mamy prawo do "gorszego dnia" ale kultura powinna być po obu stronach normą
23.02.2016 10:36 #bartek boruta
Tak ten tekst dotyczy kierowcy i zachowania wzgledem pasazera lub nie zgodnych z prawda i wymyslonych skarg przed klawiatura komputera za ktore kierowca jest ukarany
05.03.2016 23:28 #kierowca N42
Gratulacje dla dziennikarza który to opisał pan Władysław a może pan P.B dobrze obaj wiemy że któryś z nas nie ma racji i ubarwia sytuacje która miała miejsce z pozdrowieniami dla Pana kierowca.
06.03.2016 00:17 #pewnie
Pewnie on!
09.03.2016 11:19 KasiaeM
Miałam kiedyś sytuację gdzie idąc na przystanek autobusowy kierowca omal mnie nie nie potrącił na przejściu dla pieszych. Widział rónież po tej sytuacji w lusterku że biegnę do tego autobusu, to ten szybko ruszył i nie wpuścił wsyztskich ludzi stojących na przystanku. Złożyłam ocztywi8ście skargę ale co z nim poczęli nie wiadomo...
14.03.2016 18:32 #olis
Czy transport chorwacja prowadzony przez http://ekspo-trans.pl/ wygląda naprawdę tak jak to opisują na akwaton.pl/akwatikon-250-ml.html ?
15.03.2016 14:30 KasiaeM
A taki to ma związek z powyższym tematem ?
11.01.2018 19:53 #Za kierownicą
To dobrze że osoba która to opisała nie pracuje już.

 83/2859 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Stolica


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

Kursy, szkolenia
 Kurs wychowawcy wypoczynku oraz kurs kierownika wypoczynku to szkolenia przygotowujące do pełnienia roli w ramach kolonii, obozu, półkolonii, ferii zimowych oraz letnich wyjazdów. Ukończenie odpowiedniego kursu jest jednym z wymagań dotyczących kandydatów na wychowawcę kolonijnego lub kierownika wypoczynku. Kursy realizowane są w formule blended learning - część teoretyczna w formie e-learningu oraz część praktyczna w formie jednodniowego warsztatu. Kurs zakończony jest egzaminem. Czas realizacji części teoretycznej nie jest narzucony ani ograniczony. Uczestnicy mają dostęp do platformy 24h/dobę, do 30 dni po ukończeniu części praktycznej. Zapisy na kursy przez platformę: darschon.moodle.org.plNajbliższe terminy realizacji części praktycznej oraz egzaminów: Warszawa - 6.01.2018 Masz pytania? Skontaktuj się z nami: biuro.darschon@gmail.com | urszula.markiewicz.dar@gmail.com tel. 530 970 514 | 530 930 403 | od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00

Gastronomia
 Serwis - klimatyzacja, chłodnictwo, AGD - Warszawa Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie montażu i serwisu urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, chłodniczych i AGD na terenie Warszawy i okolic. Naprawiamy i serwisujemy klimatyzację, lady i witryny chłodnicze w gastronomii, lokalach usługowych, w domu i biurze. ESP Serwis kom: 730 525 007 email: biuro@naprawachlodni.pl www: http://naprawachlodni.pl

Budowlane
 Złota Rączka Warszawa Gdy nie ma narzędzi w domu, biurze czy sklepie Malowanie mieszkań-- Montaż mebli pokojowe, kuchenne-- Montaż blatów kuchennych -- Wycinanie otworów w blacie-- Montaż kabiny prysznicowej-- Montaż umywalki, zlewozmywaka, wc-- Podłączenie pralki, zmywarki-- Udrażnianie rur zlewu-- Usługi elektryczne-- Montaż żyrandola-- Montaż lampy-- Montaż włączników, gniazdek-- Montaż TV na ścianie-- Montaż okapu-- Montaż rolet karniszy-- www.serwis-domowy.com TEL 503 901-700

Usługi inne
 PLIKDODRUKU.PL - Przygotowanie DTP/Prepress do druku offsetowego i cyfrowego. Warszawa - Szanowni Państwo, poszukuję zleceń, nawiążę współpracę z małymi drukarniami offsetowymi i cyfrowymi, agencjami reklamowymi i inne, w zakresie: weryfikacja plików - projektów graficznych klienta, przygotowanie do druku, edycja i poprawki oraz adaptacja projektów pod druk offsetowy i cyfrowy, montaże druków oraz impozycje książek i broszur na arkusz lub matryce, przygotowanie pod proof, nieskomplikowane projekty i inne. Część firm dla których pracowałem - na stronie PLIKDODRUKU.PL - Zapraszam do współpracy firmy, które potrzebują wsparcia w zakresie przygotowania do druku, zwiększenia możliwości, zmniejszenia opóźnień w realizacji zleceń. Warunki - do uzgodnienia!


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.