REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# badz fair

18.02.2016 23:08

pasazerowie nie lepsi, bez liku mozna wymieniac niegodne zachowania czy to w stosunku do prowadzacych pojazd czy wspolpasazerów, tak tak trzeba biec taranujac kilka osob po drodze, uderzac w drzwi, a np. kolejne metro przyejzdza za 2 minuty, lub tez siłą otwierac drzwi ...które się nastepnie nie chca zamknąć, może sie popsuły...ot, trzeba stac nad przy kabinie kierowcy i trajkotac głośno przez telefon co to się dzis w pracy nie wydarzylo... i wiele wiele innych, niech kazdy zerknie na siebie czy jest fair, oceniac kazdy potrafi, łatwo miło i przyjemnie, lub tez narzekac ach.

# PawelZ

19.02.2016 09:20

"że mocno wciskam, na co ten skwitował, cytat: "Jesteś debilem?". " - 1. jeśli drzwi były zablokowane to przycisk nie był podświetlony 2. Jeśli nie było w pojeździe kierowcy i drzwi były zablokowane to wciskanie nie ma sensu - autobus sam nie odjedzie - rozumiem że wina kierowcy to użycie słowa na określenie stanu kojarzenia pasażera ?

# Anka-warszawianka

19.02.2016 09:52

Jeżdżę komunikacją miejską co dzień od jakichś 20 lat i dochodzę do wniosku, że kierowcy autobusów to jedna z najbardziej sfrustrowanych grup zawodowych. I to zarówno na liniach ZTMu, jak i na prywatnych. Niezwykle często widzę sytuację, że ktoś grzecznie pyta o coś kierowcę lub chce kupić bilet, a reakcja kierowcy jest opryskliwa lub chamska (totalnie bez powodu!). Zupełnie jakby czekał on tylko na okazję, by na kogoś przelać swoje frustracje i żale, a tu się właśnie nadarzyła okazja, więc skrzętnie z niej korzysta.
Druga rzecz - jak stoi się niedaleko stanowiska kierowcy, słuchać jak często psioczy na innych użytkowników drogi. Wścieka się, że ten mu zajechał, tamten jedzie za wolno, a jeszcze inny nie zdążył przejechać na światłach i przez to ja, wielmożny kierowca autobusu, też nie przejechałem.
Naprawdę, tyle złości i nienawiści do wszystkich dokoła (ludzi i samochodów) jaką mają w sobie kierowcy autobusów nie widziałam w żadnej innej grupie zawodowej.
Oczywiście, że są kierowcy którzy są "normalni" - mili lub neutralni, nie naskakują na pasażerów bez powodu. Ale jest ich niestety mniej. Smutne to jest.
Może powinno się robić jakieś warsztaty z rozładowywania złych emocji dla tej grupy zawodowej?

REKLAMA

# PawelZ

19.02.2016 10:18

#Anka-warszawianka napisał(a) 19.02.2016 09:52
Jeżdżę komunikacją miejską co dzień... często widzę sytuację, że ktoś grzecznie pyta o coś kierowcę lub chce kupić bilet, a reakcja kierowcy jest opryskliwa lub chamska (totalnie bez powodu!). ....Może powinno się robić jakieś warsztaty z rozładowywania złych emocji dla tej grupy zawodowej?
A może warszataty dla PASAŻERÓW - którzy PŁACĄ i WYMAGAJĄ - Są w końcu PANAMI? Kierowca to nie punkt informacyjny. W czasie jazdy nie powinno sie mu przeszkadzać, sprzedaż biletów również powinna być prowadzona w czasie postoju - nie wspomnę że w chwili obecnej to bilety ZTM można kupić nawet w Łodzi więc dziwne są problemy zagubionych pasażerów), no i nie powinno sie ograniczać widoczności stojąc w wejsciu (co poniektóre jednostki lubują się w stawaniu w drzwiach z telefonem i nadawanie na cały autobus jaki to fajny EVENT wymyślili w marketingu) . Ja codziennie widuję pasażerów którzy nie bardzo sobie radzą ze swoim zachowaniem - zastawiane wejście, głośne słuchanie muzyki, objadanie sie kebabem, siorbanie kawy - ale oczywiście PASAŻER PŁACI I WYMAGA

# Nata

19.02.2016 15:09

PawelZ Nie rozumiem podejścia - ponieważ pasażerowie są uciążliwi, to kierowcy mogą być niegrzeczni i nieżyczliwi... To jak stwierdzenie - ponieważ inni kradną, to ja też.
W artykule wyraźnie wskazano, że wcześniej pisano o zachowaniach pasażerów a ten tekst jest O KIEROWCACH, więc komentarze dotyczą kierowców.

# matiq

19.02.2016 18:29

Jeżeli chodzi o to czy skargi pasażerów są rozpatrywane to może i są ale wnioski nie są wyciąganie. Ja kilka razy opisywałem sytuację na Żeraniu jak kierowcy lini 145 traktuje pasażerów i co nadal nic . Dalej mają nas gdzieś . To są sytuacje ekstremalne Ale zarząd ZTM nie jeździ komunikacja miejska i ma nas pasażerów głęboko w tyłku.

REKLAMA

# Asia

20.02.2016 19:57

#Nata napisał(a) 19.02.2016 15:09
PawelZ Nie rozumiem podejścia - ponieważ pasażerowie są uciążliwi, to kierowcy mogą być niegrzeczni i nieżyczliwi... To jak stwierdzenie - ponieważ inni kradną, to ja też.
W artykule wyraźnie wskazano, że wcześniej pisano o zachowaniach pasażerów a ten tekst jest O KIEROWCACH, więc komentarze dotyczą kierowców.
A ja poprę PawłaZ - fakt że są negatywne przykłady kierowców nie oznacza że wszyscy kierowcy są po ciemnej stronie mocy a w artykule jest przykład PASAŻERA - PANA I WŁADCY który nie dopuszcza do głowy myśli że kierowca na pętli może wyjść z autobusu i kojarzy że aktywny przycisk otwierania drzwi podświetla się na zielono "...powiedziałem, że mocno wciskam.." to jak z pasażerami którzy naciskają w tramwajach PESY przycisk dla wózków inwalidzkich a potem rzucają uwagi często niecenzuralne w stosunku do motorniczego. Cóż pyłek w oku innej osoby się widzi ale samemu belki ze swojego Wszyscy mamy prawo do "gorszego dnia" ale kultura powinna być po obu stronach normą

# bartek boruta

23.02.2016 10:36

Tak ten tekst dotyczy kierowcy i zachowania wzgledem pasazera lub nie zgodnych z prawda i wymyslonych skarg przed klawiatura komputera za ktore kierowca jest ukarany

# kierowca N42

05.03.2016 23:28

Gratulacje dla dziennikarza który to opisał pan Władysław a może pan P.B dobrze obaj wiemy że któryś z nas nie ma racji i ubarwia sytuacje która miała miejsce z pozdrowieniami dla Pana kierowca.

REKLAMA

# pewnie

06.03.2016 00:17

Pewnie on!

 KasiaeM

09.03.2016 11:19

Miałam kiedyś sytuację gdzie idąc na przystanek autobusowy kierowca omal mnie nie nie potrącił na przejściu dla pieszych. Widział rónież po tej sytuacji w lusterku że biegnę do tego autobusu, to ten szybko ruszył i nie wpuścił wsyztskich ludzi stojących na przystanku. Złożyłam ocztywi8ście skargę ale co z nim poczęli nie wiadomo...

# olis

14.03.2016 18:32

Czy transport chorwacja prowadzony przez http://ekspo-trans.pl/ wygląda naprawdę tak jak to opisują na http://www.akwaton.pl/akwatikon-250-ml.html ?

REKLAMA

 KasiaeM

15.03.2016 14:30

A taki to ma związek z powyższym tematem ?

# Za kierownicą

11.01.2018 19:53

To dobrze że osoba która to opisała nie pracuje już.

# Ola Ola

22.07.2022 10:55

Pierwszy raz od kilku lat przydarzyła mi się niemiła sytuacja linia 177 piekny piątkowy poranek przystanek Posag 7 Panien
Kierowca celowo zablokował mi drzwii tylne pojazdu
Wciskanie guzika nic nie pomogło zaczęłam się przemieszczać do drzwii środkowych po czym zostaly mi przed nosem zamknięte
Z komentarzem na pół pojazdu " trzeba było dłużej czekać"
Powiedziałam że nie mogłam drzwi tylnych otworzyć na co złośliwy Pan kierowca ponownie krzyknął " trzeba było dłużej czekać"
Niedługo będziemy wysiadać w trakcie jazdy i autobus nie będzie musiał się w ogóle zatrzymywać na przystankach.
Brak kultury i szacunku
Starszy sfrustrowany Pan

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy