REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# Pablo

20.11.2014 10:42

Przydałaby się stacja przy ks. Bolesława (nowy wiadukt, LIDL)

# mari wawa

20.11.2014 18:55

Z kim trzeba się założyć ze i metro i SKM będzie za 15 lat? Obiecanki cacanki tak samo jak z Pendolino...

# a/p talent

21.11.2014 10:00

Widzę dużo analogii z wiedeńską linia S45.

REKLAMA

# lideksynubeka

21.11.2014 15:35

"Gruby"czyli Dąbrowski zdąży jeszcze przypisać sobie zasługę.A budowę peronów ujmą platfonsiaki w strategii "Polska 2030' lub "Polska 2040".Ich elektorat to łyknie

# cuman

21.11.2014 22:24

Fajnie ale moze ktoś by pomyślał zeby taką skm skomunikować bemowo ze służewiem przemysłowym (lotniskiem) tam bardzo duzo ludzi pracuje a nie ma bezpośredniego połaczenia

# ytrewq

22.11.2014 09:06

#cuman napisał(a) 21.11.2014 22:24
Fajnie ale moze ktoś by pomyślał zeby taką skm skomunikować bemowo ze służewiem przemysłowym (lotniskiem) tam bardzo duzo ludzi pracuje a nie ma bezpośredniego połaczenia
Prezentujesz inny kierunek myślenia nie do przyjęcia przez fachowców z ZTM.

REKLAMA

# z Bemowa

22.11.2014 17:33

Dokładnie, cały układ komunikacyjny Bemowa dyskryminuje tych, którzy pracują na Służewcu i w okolicach, a takich osób jest naprawdę dużo.
Czy musimy zawiązać jakies stowarzyszenie, żeby nas zauważono???

# bem

22.11.2014 23:28

@cuman, ale nie ma takich torów aby w ten sposób przejechać SKM z Bemowa na Służewiec.

# ytrewq

23.11.2014 01:00

Nawet gdyby takie tory były to kierunek działania ZTM jest zupełnie inny.

REKLAMA

# Krzysiek

23.11.2014 13:47

a co z połączeniem z Centrum, czy nie można za Ciepłownią Wola odbić na Centrum, przez Odolany i Dw Zachodni? z dodatkową stacją na Odolanach. Będzie duża obwodnica SKM przez Wschodni i Gdański.

# ytrewq

23.11.2014 16:18

Przed wyborami kombinowali że S-3 połaczą z S-9 na trasie Piaseczno - Warszawa Zachodnia peron 8 - Warszawa Gdańska - Legionowo - Wieliszew.
Ale to chyba było przedwyborcze robienie "wody z mózgów".
Teraz przez kilka lat bedzie o tym CISZA.

# Warszawiak23

24.11.2014 17:51

SKM-ka powinna również jeździć na Groty (gdzie są Sądy) przez Jelonki. Na wysokości S8 i linii kolejowej i wiaduktu przy Jana Kazimierza (który poprowadzony jest nad trasą S8), można byłoby dobudować nowy tor wzdłuż S8. Obecnie jazda pociągów z Lasku "Przy Kole" na Groty wymagałaby dojazdu na boczny tor i zmiany jazdy w przeciwną stronę do ulicy Lazurowej. Myślę, że jest to do zrobienia w tej 8-latce. Nowy dobudowany Tor kolejowy pewnie miałby długosć niecałego kilometra.

REKLAMA

# olek

24.11.2014 18:27

Czy ja dobrze czytam? 25 miliardów złotych inwestycji i ani jednego kilometra nowych torów?

# Malarz Lotnik Kosmonauta

24.11.2014 21:02

A nie lepiej przeprowadzić się w rejon Służewca (dawniej Przemysłowego, dziś Biurewskiego) i mieć blisko do pracy?

# wątpiący

24.11.2014 23:10

parking P+R przy Połczyńskiej dla mieszkańców gminy Babice??? ten co to pisał niech spojrzy na mapę. ul. Połczyńska to wylot na Ożarów (i gminę) i Błonie (i gminę). Jednak ich mieszkańcy dojadą tam pociągiem. Więc nie będą korzystać z tego P+R. Mieszkańcy gminy Babice oczekiwaliby P+R ale w okolicy Górczewska/Lazurowa (np. nadbudowany nad pętlą autobusową, albo przy Moczydle (koło planowanej stacji metra), gdzie dojechaliby trasą S8 i Prymasa Tysiąclecia...

REKLAMA

# poldek

25.11.2014 12:16

Gmina Babice powinna funkcjonować jako dzielnia Warszawa Babice ponieważ jest ściśle zintegrowana z Warszawą.

# podatNIKT

25.11.2014 12:23

#olek napisał(a) 24.11.2014 18:27
Czy ja dobrze czytam? 25 miliardów złotych inwestycji i ani jednego kilometra nowych torów?

Tak. Dobrze czytasz. Tak sie właśnie wydaje unijne pieniądze!

# Ryś.

25.02.2017 11:53

Miło by było jak by powstały jeszcze przystanki kolei podmiejskiej: W-wa Karolin ( miedzy Selgrosem a Tesco ), wspomniane W-wa Jelonki ( na wysokości ul. Człuchowskiej ), W-wa Fort Bema ( pod wiaduktem ul. Księcia Janusza i Trasy Armii Krajowej ). Na trasie kolejowej W-wa Koło a W-wa Gdańska oprócz W-wa Powązki mogła by powstać W-wa Młynów ( w okolicach wiaduktu nad ul. Obozową ). W dalszej części tej trasy do W-wy Rembertów między W-wą Zoo a planowaną W-wą Radzymińską powinien powstać przystanek W-wa Targówek ( w okolicach wiaduktów na ul. Starzyńskiego i ul. 11 listopada przy Rondzie Żaba ). A między planowaną W-wą Radzymińską a W-wą Rembertów: W-wa Targówek Fabryczny ( w okolicy ul. Boruty, Księżnej Anny i Kozia Górka: dawniej przejazd kolejowy w kierunku zespołu lokomotywowni PKP na Olszynce Grochowskiej ); W-wa Utrata ( okolice pętli autobusowej Utrata-Skład ), W-wa Kawęczyn ( przy przejeżdzie kolejowym ul. Chełmżyńskiej ) i W-wa Żołnierska ( pod wiaduktem ul. Żołnierskiej ).

REKLAMA

# qvertz

25.09.2018 19:18

Minęło 4 lata i nic. Tak się rządzi w Wawie pod rządami PO.

# Hanna Gronkiewicz -Waltz

30.09.2020 14:18

minęło 6 lat i gdzie te stacje kolejowe przy Górczewskiej i Połczyńskiej?

# Sabotaż czy idiotyzm?

01.10.2020 17:42

I oby nigdy nie powstał ten "Miś naszych możliwości" służący w moim odbiorze jedynie do transferu publicznej kasy na konta firm z branży budownictwa komunikacyjnego. To będzie koniec komunikacji miejskiej w kierunku Śródmieścia. Wtedy tylko Bemowo powinno zmienić jeszcze tablice rejestracyjne na WOL (Warszawę obserwuję lornetką).

REKLAMA

Trwa cisza wyborcza. Dodawanie nowych wpisów zostało wstrzymane.

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA