REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


26.08.2016 14:26 #pozdro szejset
dajcie 220 ziomki bo musze przesiadac sie na gorczewskiej w 122 albo 154 ktore jezdzi wedlug jakiegos rozkladu, ale na pewno nie tego ktory jest rozwieszony na przystankach

pozdrawiam
26.08.2016 15:54 #Bemowszczanin
Może pomyślą o połączeniu nowolazurowej z ursusem żaby jakiś autobus dojeżdżal do pkp urus! !!
26.08.2016 20:59 #oburzony
Likwidację linii 184 uważam za skandal , to jest jedyne sensowne połączenie Jelonek południowych z dworcem Zachodnim.
26.08.2016 21:41 #bemowianka
184 to dla mnie połączenie z metrem M1 - pa pa metro
26.08.2016 21:43 #bemowianka
Jak ma być likwidowane 184 to może 197 powinno zacząć jeździć nie tylko przez Fort Bema tak by do tego metra coś jednak docierało.
27.08.2016 10:52 #dor
Zamiast 184 do metra jest 11.
28.08.2016 08:44 #Bygt7
197 i 397 to strzał w dziesiątkę!W kilkanaście minut dojeżdża się do metra,stąd mieszkańcy obszaru Fort Bema tak często JUŻ korzystają z metra.
28.08.2016 20:12 #tfhd
A który to tramwaj dojeżdża od metra Wawrzyszew do dworca Zachodniego i dubluje 184???
28.08.2016 22:25 #oburzony
#dor Ty chyba się z rozumem rozminąłeś tak samo jak i ZTM. Wskaż na chwilę obecną trasę linii 11 !
31.08.2016 07:09 #pasażer
To jak to jest, że kiedyś był tabor na uruchomienie 220, a przeszkodę stanowił tylko remont w Michałowicach - a teraz taboru nie ma?
To jak to jest, że zabiera się autobusy choćby ze 184 i 155, a nadal brakuje ich na linię kursującą niechby i co pół godziny?
To jak to jest, że ZTM właśnie uruchamia nową linię na Targówku, a twierdzi, że "nie ma teraz możliwości otwarcia nowej linii"?
To jak to jest, że w polityce transportowej Warszawy wpisano preferencje komunikacji zbiorowej nad indywidualną, a miasto wydaje grube miliony na budowę kolejnych odcinków (Nowo)Lazurowej, twierdząc jednocześnie, że nie ma pieniędzy na autobus?

Zbyt łatwo pan redaktor łyknął kit wciskany przez urzędasów z ZTM. Autobusy na objazdy będą potrzebne ZAWSZE, prace przy Marynarskiej potrwają rok, to zaczną się prace przy metrze czy liniach tramwajowych. Trzeba ich zapytać konkretnie: pod jakimi warunkami zostanie puszczona komunikacja Nowolazurową i kiedy najwcześniej te warunki będą spełnione?
31.08.2016 11:36 #oburzony
Jechałem wczoraj linią autobusem marki Solaris linii 523, to było ekstremalne przeżycie. Zawieszenie wytrzęsło mnie na wszystkich dziurach w jezdni, najgorszy był hałas od silnika panujący we wnętrzu tego autobusu. Normy hałasu na pewno były przekroczone wielokrotnie. Oczywiście premie za dobrą pracę /likwidacja linii/kierownictwo ZTM sobie przyznało. Kupując bilet zawieram umowę z ZTM, że będę przewożony w miarę komfortowych warunkach. W końcu trzeba będzie iść do sądu i wymusić na ZTM odpowiednie traktowanie pasażerów.
31.08.2016 19:01 #bemi
Skoro ZTM kombinuje jak zlikwidować 184, to niech na miejsce 184 uruchomi z Nowego Bemowa linię pospieszną na Lotnisko i pobliskich biurowców. Z północnej części Warszawy nie ma takiej linii.
02.09.2016 14:19 #zjelonek
#Bemowszczanin napisał(a) 26.08.2016 15:54

Może pomyślą o połączeniu nowolazurowej z ursusem żaby jakiś autobus dojeżdżal do pkp urus! !!
To moze połączyć 184 z 194 - byłby wreszcie bezpośredni dojazd z Bemowa do SKM na średnicy
02.09.2016 14:45 #gość
#pasażer napisał(a) 31.08.2016 07:09

Zbyt łatwo pan redaktor łyknął kit wciskany przez urzędasów z ZTM.
Racja! ZTM knuje spisek, żeby... żeby... yyyy...
03.09.2016 23:58 #Emerytka
Proszę odczepić się od 184, albo w jej miejsce uruchomić linię 506. Z ulicy Człuchowskiej na Świętokrzyską nie kursują tramwaje.
04.09.2016 08:58 #tezeusz
184 powinno wrócić do kursowania co 20 minut, albo nawet co 15 (szczególnie w godzinach szczytu). W tym czasie jest to linia dość obłożona. We wtorki i piątki jeździ nią dużo osób starszych z ogromnymi wózkami na bazar przy ul. Wolumen i wówczas jest totalny horror.
Nie wiem czemu urzędnicy tego nie widzą. I to od lat. Metro nie rozwiązuje w stolicy wszystkich problemów, bo nie jest to środek transportu rozwinięty jeszcze tak, aby zaspokoić potrzeby naszego miasta.
A jest to jedyne sensowne połączenie Bielan i Bemowa z dworcem zachodnim.
04.09.2016 22:03 #pasa%u017Cer
#gość napisał(a) 02.09.2016 14:45

Racja! ZTM knuje spisek, żeby... żeby... yyyy...
Wystarczy prześledzić kolejne wymówki w sprawie 202 - po prostu nie trzymają się kupy. A że ZTM nie zwykł podawać prawdziwych przyczyn swoich decyzji, to widać choćby po 506 - każdy widzi, że chodzi o napędzenie pasażerów do metra, ale nikt nigdy oficjalnie tego nie przyzna.
09.09.2016 14:05 #Księgowa
Likwidację linii 184 uważam za skandal , to jest jedyne sensowne połączenie Jelonek południowych z dworcem Zachodnim. Nie wiem jak mogli zlikwidować ta linie Księgowa Grudziądz
30.09.2016 12:52 #kasiaienkaaa
Jak oni mogli zlikwidować tą linie. Dojeżdżałam nią zawsze do pracy do banku, teraz prowadzę http://zaufanaksiegowa.pl/
13.10.2016 10:54 #Waldek
Najlepiej zabrać i mieć to daleko a ludzie niech sobie sami radzą :-/
Zob. tutaj -> biuro rachunkowe Jelenia Góra
28.10.2016 12:30 Alinaaaa
To nie fajnie :/ ale czemu oni zabrali ta linie? Tak mało osób nią jeździło?
księgowa
28.10.2016 16:48 #Chocho%u0142
Saga o lichym taborze to tzw. bajki dla potłuczonych. Przy Sokratesa miało swoją bazę ITS Michalczewski, był też przewoźnik z Grodziska Mazowieckiego i inne podmioty prywatne na terenie miasta wygrywali legalne przetargi i obsługiwali daną linie autobusową. Budowa metra rusza, ale na Woli tymczasem na 184 już dawno zapadł wyrok. Wrócił właśnie wielokrotnie oprotestowywany pomysł wpychania go wbrew woli mieszkańców na Wrocławską, co zaowocuje w ostatecznym rozrachunku likwidacją tego połączenia najdalej w następne wakacje. W ubiegłym roku ZTM chciał zabrać całkowicie 112 z Bemowa i skrócić je do Conrada, ale ludzie z panem Inżynierem nie pozwolili. 184 okładane bez litości stręczonymi na siłę tramwajami, kursujący raz na półgodziny, krótki i nie punktualny powinien służyć dalej ludziom na Powstańców Śląskich, ale na normalnych zasadach. Tymczasem po zabraniu E-2 i skróceniu 167 do Znanej to 520 jadące przez Deotymy, Wrocławską i Conrada powinno trafić na Bemowo.
03.11.2016 20:28 #Chocho%u0142
Istnieje coś takiego w przestrzeni naszego pięknego miasta, jak makietka ZTM. Makietka ta ma to do siebie, że w dziwny i nie wytłumaczalny sposób znikają z niej potrzebne mieszkańcom autobusy, czyli jednym słowem jest ona magiczna. Na ulicy Powstańców Śląskich zamiast 112 i 167 wyczarowała 121 i umiejscowiła 184 na Wrocławskiej chociaż nikt jej o to wcale nie prosił, a wręcz przeciwnie i to obustronnie, bo głos sprzeciwu płynął zarówno z Bielan, jak i z Bemowa. Na Moczydle spreparowała w jedynie sobie wiadomy sposób tzw. Czarcią Zapadkę, a jest to taka pułapka na słonia w którą wpadają autobusy przy Górczewskiej i nie mogą z niej wyjść na światło dzienne. Upodobała też sobie mocno ta magiczna makietka komunikację szynową w Warszawie, ale jeżeli w okolicy pojawia się już jakiś sensowny tramwaj, lub metro to oczywiście autobusy przepadają bezpowrotnie. Makietka ten groźny artefakt ZTM, powinien zostać raz na zawsze zneutralizowany przez napoleoński plan Pana Inżyniera.
14.11.2016 11:06 #Dominika
Szkoda że nie ma już tej linii bo jednak często nią dojeżdżałam do pracy, teraz musi odwozić mnie mój mąż... Dobrze że mamy samochód, nie wiem co było by w innym przypadku.. Jeśli macie dzieci koniecznie przeczytaj: http://obliczpodatki.pl/500-plus-jaslo/
14.11.2016 11:35 #Chochoł
Prawda to jest taka, że nie tylko tylko tramwaj 11 i autobusy 112, 184 należy w godzinach szczytu wzmocnić, ale jeszcze okresowe 384 na Powstańców Śląskich reaktywować. Miasto się rozrasta, a linii autobusowych ubywa. Panuje kompletna dezinformacja. Jeżeli jakieś panie pytają mnie na Kole, jak dojechać do cmentarza Warzyszewskiego, bo całe życie wsiadały w taki to, a taki numer i było dobrze, gdy teraz wywiozło je na Wolę. Przeniesienie 184 na Wrocławską zostało gremialnie oprotestowane i odrzucone w ubiegłym roku, podczas konsultacji społecznych na Bemowie i Bielanach. Nawet w czasie trwania akcji Znicz jest taka linia cmentarna C84, właśnie przez ulicę Powstańców Śląskich. Autobus, który miał wspierać 523, bodajże 415 także zawiesili na wieczne nieoddanie. Jeżeli 523 może skręcać z Górczewskiej w Aleję Prymasa Tysiąclecia to 520 również. Na czas budowy II linii metra na Woli, przez Bemowo trzeba zintensyfikować dojazd do centrum autobusami przyśpieszonymi 500, 506 i 520.
23.11.2016 08:58 #zawilec
Redaktorze Gadomski, jak tam artykuł o planie inżyniera?
24.02.2017 14:18 evaic
Jechałem wczoraj linią autobusem marki Solaris linii 523, to było ekstremalne przeżycie. Zawieszenie wytrzęsło mnie na wszystkich dziurach w jezdni, najgorszy był hałas od silnika panujący we wnętrzu tego autobusu. Normy hałasu na pewno były przekroczone wielokrotnie. Oczywiście premie za dobrą pracę /likwidacja linii/kierownictwo ZTM sobie przyznało. Kupując bilet zawieram umowę z ZTM, że będę przewożony w miarę komfortowych warunkach. W końcu trzeba będzie iść do sądu i wymusić na ZTM odpowiednie traktowanie pasażerów.
__________
księgowa Rzeszów
07.03.2017 14:03 #zawilec
Ponawiam pytanie, jak tam artykuł o planie inżyniera?
08.03.2017 14:39 riter
184 powinno wrócić do kursowania co 20 minut, albo nawet co 15 (szczególnie w godzinach szczytu). W tym czasie jest to linia dość obłożona. We wtorki i piątki jeździ nią dużo osób starszych z ogromnymi wózkami na bazar przy ul. Wolumen i wówczas jest totalny horror. http://orzeszowie.pl/ -księgowa Łódź
Nie wiem czemu urzędnicy tego nie widzą. I to od lat. Metro nie rozwiązuje w stolicy wszystkich problemów, bo nie jest to środek transportu rozwinięty jeszcze tak, aby zaspokoić potrzeby naszego miasta.
A jest to jedyne sensowne połączenie Bielan i Bemowa z dworcem zachodnim.
wpis modyfikowany 4 razy, 08.03.2017 14:42 
08.03.2017 16:20 #Chochoł
Na papierze wróciło, tylko jeden wóz na godzinę w jakiś magiczny sposób wypada. W maju ubiegłego roku ukazał się w Echu materiał, gdzie rzeczniczka ZTM pani Potocka wyłuszczyła, że zmniejszenie częstotliwości kursowania dało oszczędność 250 tyś. zł, a zmiany trasy na Wrocławską to 3,6 mln zł. oszczędności. Pan dyrektor ZTM Wiesław Witek wyjaśnił w lutym 2015 roku, że autobusy zaoszczędzone m.in na 184 zasilą Fort Bema. ZTM nie spełnił postulatu mieszkańców tzw. Starych Bielan, zwiększenia liczby przejazdów 303 w związku z czym ludzie zaprotestowali, przeciwko zmianie dotychczasowej trasy 184 z ulicy Przybyszewskiego na nowy odcinek Reymonta. "Wcześniej urodzeni" pasażerowie to i przy bazarku na Kole wsiadają, więc i na wolskim odcinku jest obłożenie. W tej chwili przeniesienie 184 z Powstańców Śląskich na Wrocławską może skutkować tym, że np. już od najbliższych wakacji nie zobaczymy tego numeru na ulicach pod pretekstem zawieszenia, czytaj zabrania na wieczne nieoddanie. I jeszcze jedno czego ZTM najwyraźniej nie wie, a mianowicie 184 nie jedzie przez Chomiczówkę.
08.03.2017 18:52 #Czytelniczka
#zawilec napisał(a) 07.03.2017 14:03

Ponawiam pytanie, jak tam artykuł o planie inżyniera?
Bardzo dobre pytanie. Podpisuję się pod nim oburącz. Kiedy postawiłam podobne parę dni temu, Pan redaktor Gadomski poinformował o trudnościach w kontakcie z inżynierem. Czyżby to była sprężyna burmistrza Grodzkiego, który w pewnym momencie zaczął zwyczajnie grać do jednej bramki z urzędnikami ZTM? Czy dobra zmiana na Bemowie zaczyna już kneblować usta mediom? Zaczynam mieć pewne obawy.
09.03.2017 10:09 #Chochoł
Ten magik co wydumał 121 na Powstańców Śląskich, jest ekspertem rzadkiej klasy. Uczciwie trzeba przyznać, że takiej bzdury to jeszcze w okolicy nie było. ZTM na pewno będzie tłumaczył mieszkańcom Bemowa przekierowanie 121 dostępem do metra. Faktem jest, że 121 staje na przystanku bodajże Wrzeciono, plus minus pośrodku pomiędzy stacjami metra "Młociny" zwaną przez miejscowych Hutą i Wawrzyszew. Także mały spacer trzeba odbyć jakby co wzdłuż ulicy Kasprowicza. Doszlusowanie 500 z Ronda Radosława do pętli Nowe Bemowo przez Maczka i Powązkowską, wymaga tymczasem co najwyżej jeszcze jednego wozu przegubowego na trasie do stacji metra Dworzec Gdański. No chyba miasto dysponuje jednym wozem przegubowym w zapasie do obsługi mieszkańców Bemowa?! W internecie na youtube ktoś zamieścił filmik z listopadowej podróży 167, na odcinku Chomiczówka-Moczydło, czas przejazdu 18 minut. I komu to przeszkadzało, że tyle lat dobrze służyło ludziom na Bemowie i Bielanach?!
10.03.2017 18:51 #poinformowany
grocki już po stronie urzędników z dużego ratusza broni koalicji fałszywej z peło na bemisiu i swojego stołka. Ludzie wkurzeni nawet twardy elektor z pisi bo grocki olał sprawe autobusow i teraz nie wygra tu wyborów. cwaniactwo nie popłaca. zresztą koalicja zgniła zaraz sie rozpadnie i grocki pójdzie na śmietnik, dlatego podlizuje się dużemu ratuszu i peło
11.03.2017 08:57 #Chochoł
Niedługo rozpoczyna się remont wiaduktu kolejowego na Obozowej, jednego z trzech przewidzianych do przerobienia. Ponadto inwestycja jest sprzężona z wymianą torowiska na tejże ulicy. Pociągi mają nie jeździć na odcinku pomiędzy Dworcem Gdańskim, a Dworcem Zachodnim. Wczoraj oglądałem Telewizyjny Kurier Warszawski i rzecznik ZTM pan Igor Krajnow powiedział wyraźnie, że na ten czas nie przewidują komunikacji zastępczej. Aleją Prymasa Tysiąclecia jadą 186 i 414 (ten ten drugi tylko w godzinach szczytu) i ludzie mają sobie radzić sami. Innym przykładem na to, jak koordynują swoje działania miejskie instytucje, jest rozbity słup sygnalizacji świetlnej przy Reymonta na wysokości biblioteki publicznej. W czerwcu ubiegłego roku nadjeżdżający od strony Powstańców Śląskich samochód, uderzył w dwie rowerzystki czekające na przejście przez ulicę z których jedna zmarła na miejscu. Powyginany sygnalizator, połatany prowizorycznie biało-czerwoną taśmą z rozwłóczonym okablowaniem na wierzchu, straszy przechodniów do dziś dnia w najlepsze, tuż pod samym nosem kamery miejskiego monitoringu.

 49/1627 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bemowo


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie