REKLAMA

Forum › Legionowo i Jabłonna

REKLAMA

# "neutralny"

29.05.2017 09:44

te wszystkie "zarzuty " pasują jak ulał do władz PKP,które nigdy nic nie zrobiły dla ponad 50tys Legionowa .Dlaczego to właśnie one nie wystąpiły wczesniej z propozycją budowy dworca - a jak się można domniemać nie łożą na jego utrzymanie,chociaż do wysokości kosztów ponoszonych na dworce wybudowanie według własnej koncepcji w innych lokalizacjach.Pozostawmy temat dworca ,obecnie najważniejszy jest temat przedłużenia peronów na stacji Płudy- rodzi to problem z długością składów pociągów a co za tym idzie z tłokiem który nie każdy akceptuje i jest zmuszony do korzystania z innych środków transportu.Problem znany od dawna ale jakoś "gloryfikowana"PKP nie spieszy się z rowiązaniem tego problemu poprzez wydłużenie peronów i poprawę warunków transportu dla Legionowian.Szkoda bo pieniądze na kolej ze środków zewnętrznych niebawem się skończą ,a problem nie zostanie rozwiązany.Nie piszmy o dobrej woli PKP względem Legionowa a raczej o jej wieloletnim braku zainteresowania poprawą stanu infrastruktury kolejowej w tm mieście .Te dobrotliwe słowa na temat tej instytucji są zwykłą nieprawdą ,szerzoną ze strata dla mieszkańców miasta i okolic.

# blotny

29.05.2017 11:46

Problem z peronami na Płudach był w czasie budowy wiaduktów - wtedy rzeczywiście były one za krótkie. Teraz perony na Płudach mają standardową wysokość jak wszędzie indziej. Problemem są braki taborowe.

 Daro

30.05.2017 23:43

Innej odpowiedzi niż ta że w Legionowie winni są wszyscy oprócz władz tego miasta nie spodziewałem się niestety.
Dlaczego tylko w Legionowie kolej wykazała dziwną "niechęć" do inwestycji
Odpowiedzi typu że ówczesny zakres prac nie obejmował projektu budowy dworca są żenujące
Projekty budowy nowych dworców np w Nasielsku czy Mławie zaplanowano przy okazji modernizacji trasy przenosząc tylko ich budowę na ostatni etap modernizacji
I nie chodzi tu tylko o dworzec,w znacznie mniejszych od Legionowa miejscowościach kolej potrafiła zrobić znacznie więcej niż w 55 tyś Legionowie, dlaczego w 5 tyś miejscowościach typu Łochów kolej potrafiła wybudować tunele-wiadukty,podziemne przejścia czy nawet zmodernizowac węzły drogowe.
Dlaczego tylko w Legionowie kolej zdobyla się jedynie na wybudowanie tunelu do tego na peryferiach
Dlaczego władze Legionowa nie zrobiły nic kiedy z planów po konsultacjach społecznych zniknęły projekty tunelu w Al.3 Maja czy kładki na Parkowej
I w końcu skoro więc miasto zdecydowało się wybudować dworzec po co w takim razie wybudowano taki moloch wiedząc ze koszty jego utrzymania będą gigantyczne

REKLAMA

# neutralny

31.05.2017 09:32

no właśnie dlaczego?-pytanie jak najbardziej " na czasie"- przy tylu zaniechaniach kolei i wynikających z nich problemów dla Legionowian -chociażby codzienny tłok w pociągach.-no właśnie dlaczego?/komentarze z których nic nie wynika/

 Daro

31.05.2017 17:16

Może dlatego że w któreś z gazet wyczytalem że kolej była bardzo zadowolona ze współpracy z władzami Legionowa ponieważ te ostatnie niczego od kolei....nie wymagały
Zapewne dlatego w małych miejscowościach kolej zrobiła duuuużo więcej niż w 55 tyś Legionowie
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA