REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


19.02.2017 22:26 #porażka
Zarządzający miastem wciąż tkwią mentalnie po wschodniej stronie Bugu. Najpierw zbudowali jezdnię o parametrach drogi ekspresowej przez środek osiedla, na której wszyscy udają, że obowiązuje 50kmh. Teraz będą stawiać światła za milion złotych.

Wystarczy zwęzić pasy ruchu do 2,75m, przed przejściami położyć progi wyspowe i zlikwidować zielone strzałki. Koszt kilkanaście tysięcy. Ale to się nigdy nie wydarzy, bo takie rozwiązanie uniemożliwiłoby szybką jazdę i zmusiłoby kierowców do ostrożnego przejechania przez przejście. To jest niestety zbyt wysoka cena za prawdziwe bezpieczeństwo.
19.02.2017 22:40 #Redaktor przez duże R
Ktoś musi wziąć za to kasę i podzielić się że szwagrem który robi w takich firmach. Tak samo jak budżety partycypacyjne - jeden wielki przekręt. Firma szwagra wygra przetarg...
20.02.2017 04:09 #P.I.Eszy
A dlaczego znowu Jackowski z zielonego mazowsza robi za dyżurny autorytet w sprawie jak najbardziej słusznie poszerzonej ulicy Reymonta?
Czy obsesyjne malkontenctwo i ujadanie jakiegoś dyżurnego pseudoautorytetu ma być głosem ogółu mieszkańców? Kiedy wreszcie ta zbieranina oszołomów pt. zielone mazowsze przestanie być traktowana jako organizacja pożytku publicznego? JAKI z nich pożytek???
Zacznijmy od tego, że piesi muszą wykazywać więcej determinacji w egzekwowaniu swojego pierwszeństwa, gdy już są na jezdni, zaś kierowcy muszą pamiętać, że to oni będą odpowiadali karnie i finansowo za walnięcie pieszego na pasach.
20.02.2017 10:18 #TomWit
I tak źle i tak nie dobrze....Zielone Mazowsze ustami p. Jackowskiego proponuje przebudowę Reymonta do podrzędnej uliczki osiedlowej z wyniesieniami przejść dla pieszych lub esowaniem pasów ruchu...z drugiej strony rzeczywiście w polskich warunkach światła nie dają należytego poziomu bezpieczeństwa... to jaki jest pomysł pozwalający trasie zachować założone parametry - główny ciąg komunikacyjny Bemowo-Bielany, przy zachowaniu bezpieczeństwa pieszych??? Pozostaje chyba wybudowanie trasy w wykopie...a góra dla pieszych wybudowanie kładek...???
20.02.2017 11:00 #bystra baba
#Redaktor przez duże R napisał(a) 19.02.2017 22:40

Ktoś musi wziąć za to kasę i podzielić się że szwagrem który robi w takich firmach. Tak samo jak budżety partycypacyjne - jeden wielki przekręt. Firma szwagra wygra przetarg...
O jejku, jejku, nie jest dobrze... Kolejny statystyczny miłośnik spiskowej teorii dziejów, przedstawia swoje objawione prawdy: ocenia, stwierdza, definiuje, ogłasza jedynie słuszny werdykt. Współczuję redakcji oraz internautom.
20.02.2017 11:14 #czesio
Nie martwcie się. W przyszłym roku po wyborach dobra zmiana przyjdzie do Warszawy i skończy się rowerowo-piesze lewactwo. To przejście i wiele innych się zlikwiduje. Kogo nie stać na samochód niech się wyprowadzi na wieś.
20.02.2017 12:55 #Redaktor przez duże R
Reprywatyzacja jak i budżet partycypacyjny to jeden wielki przekręt. Zobaczysz #niebystra babo za parę lat....
20.02.2017 13:52 #zależy mi
Czy władze przewidują podobne rozwiązania na niebezpiecznej ulicy Sokratesa????? żadne pisma nie pomagają
21.02.2017 14:22 #zarząd dróg
#zależy mi napisał(a) 20.02.2017 13:52

Czy władze przewidują podobne rozwiązania na niebezpiecznej ulicy Sokratesa????? żadne pisma nie pomagają
Tak, przewidujemy. Planowana jest likwidacja przejść. A po co Pan(i) musi przechodzić na drugą stronę?
21.02.2017 15:22 #asdf
#TomWit napisał(a) 20.02.2017 10:18

pozwalający trasie zachować założone parametry - główny ciąg komunikacyjny Bemowo-Bielany, przy zachowaniu bezpieczeństwa pieszych??? Pozostaje chyba wybudowanie trasy w wykopie...a góra dla pieszych wybudowanie kładek...???
Nie widziałem tam nigdy korka czy ruchu jak na Wisłostradzie. Od wolniejszej jazdy kołpaki wam z kół nie pospadają.
21.02.2017 15:42 #TomWit
Nie o to chodzi asdf....co do zasady na przelotówce nie buduje się progów zwalniających albo innych zwężek. Może fotoradar by tu bardziej pomógł niż swiatla, które przecież można pokonać na "czerwonym". Moim zdaniem to problem polski to brak wizji projektowania nie na dziś, tylko na jutro. W takiej Holandii w Lelystadzie tak zaprojektowali wszystkie drogi, że przelotówki są totalnie oddzielone od ruchu pieszego i rowerowego:
Lelystad

Przejścia jak widać są tylko po kładkach i wdrapanie na nie nie jest wyczynem, bo przelotówki są pobudowane trochę niżej.
22.02.2017 15:07 #Roztwór
Lelystad sie nie roztwiera...
23.02.2017 09:18 #TomWit
Lelystad

Może teraz będzie się otwierał....
23.02.2017 09:23 #TomWit
Lelystad

Niestety podaję inny link, bo poprzedni się nie otwiera
23.02.2017 09:26 #TomWit
Niestety musicie sami sprawdzić na google maps, bo wszystkie linki niestety z poziomu forum nie działają :-(

Lelystad, Holandia
23.02.2017 09:27 #TomWit
Niestety musicie sami sprawdzić na google maps, bo wszystkie linki niestety z poziomu forum nie działają.

Lelystad, Holandia

 46/1160 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bielany


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
regeneracja wtryskiwaczy warszawa   •   regeneracja wtrysków mazowieckie